۹۲۳۰۷۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش جالب سرمربی بایرن به مقایسه با لیورپول

نیکو کوواچ، سرمربی بایرن مونیخ در مورد مقایسه تیمش با لیورپول از تعبیر جالبی بهره برد.

ورزش سه: بایرن مونیخ فردا شب و در رقابت های جام حذفی آلمان باید به مصاف بوخوم برود. نیکو کوواچ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار در مورد شرایط بازیکنان خود صحبت کرده و تلویحا اعتراف کرد مانند یورگن کلوپ ابزار خوبی در اختیار ندارد.

نیکو کوواچ گفت: "دیدارهای پوکال همیشه خطرناک است. فصل گذشته ما همه بازی های خود را تنها با اختلاف یک گل تا فینال پیروز شدیم و فردا نیز کار دشواری خواهیم داشت و باید با سرعت حریف خودمان را وفق دهیم.

لئون گورتزکا به مدت هفت هفته قادر به بازی کردن نبود و ما باید سعی کنیم او را قدم به قدم بازگردانیم. گورتزکا دقایقی مقابل آگوسبورگ و یونیون برلین به میدان رفت و می تواند فردا مقابل باشگاه قبلی خود بازی کند.

واکنش جالب سرمربی بایرن به مقایسه با لیورپول

فیلیپ کوتینیو با تمام توان تلاش کرده و در امور دفاعی نیز شرکت می کند. شاید برخی از هواداران این مسائل را نبینند، اما من کاملا از وی راضی هستم. شاید کوتینیو در تمام دیدارهای برزیل به طور کامل بازی کند، او آخرین بار بیش از 80 دقیقه به میدان رفت. استرس مسافرت و بازی بسیار زیاد است. ما سعی خواهیم کرد در مورد این موضوع با تیته، سرمربی برزیل صحبت کنیم.

سبک بازی لیورپول؟ برای اجرای آن سبک از پرس شما باید ابزارش را نیز داشته باشید. شما نمی توانید با سرعت 200 کیلومتر در یک اتوبان با محدودیت سرعت 100 کیلومتر رانندگی کنید. یورگن کلوپ نیز 4 سال است سرمربی لیورپول است و بحث ما اینجا ثبات است.

ویژگی های رهبری مانوئل نویر؟ او انسان بزرگی است و شخصیتی قدرتمند دارد. نویر کاپیتان ما است، در این مرحله او باید چنین نقشی را ایفا کند و من هم از او همین انتظار را دارم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج