۹۲۳۰۸۷
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تصمیم ای اف‌سی درباره میزبان دیدار ایران و عراق

تصمیم نهایی درباره بازی ایران و عراق در چارچوب هفته چهارم دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) بوده و این نهاد نظر نهایی را در خصوص شهر میزبان این رقابت اتخاذ خواهد کرد.

ایرنا: تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته چهارم دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین، باید ۲۳ آبان‌ماه در بصره به مصاف تیم ملی عراق برود.

ناامنی‌های کشور عراق در هفته‌های گذشته باعث شده شایعاتی در خصوص تغییر میزبانی این بازی مطرح شود. قرار است روز شنبه در کشور عراق نشستی میان مسولان فدراسیون فوتبال ایران و عراق انجام شود. به طور حتم یکی از موضوعاتی که در دستور کار این نشست قرار دارد، دیدار ایران و عراق خواهد بود.

تصمیم ای اف‌سی درباره میزبان دیدار ایران و عراق

اگرچه مسولان فدراسیون فوتبال ایران علاقه دارند بازی در شهر نجف برگزار شود اما در مورد میزبان نهایی همه چیز در دست کنفدراسیون فوتبال آسیا است.

قرار است گروهی از نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران ظرف روزهای آینده به عراق سفر کرده و شرایط میزبانی کشور عراق را مورد بررسی قرار دهند.

یکی از مسولان فدراسیون فوتبال در این باره به خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: با توجه به قوانین بین‌المللی فوتبال نظر نهایی درباره میزبانی بازی ایران و عراق بر عهده کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهد بود.

وی افزود: در این باره تصمیم مقامات ای‌اف‌سی به مرحله اجرا در خواهد آمد و نمی‌توان با آن مخالفت کرد.

«الخراسانی» سخنگوی فدراسیون فوتبال عراق نیز به تازگی در مصاحبه با شبکه تلویزیونی السومریه اظهار داشت: دیدار عراق و ایران در انتخابی جام جهانی در موعد مقرر برگزار خواهد شد؛ بصره نیز از هر نظر آماده میزبانی از این این دیدار است.

وی در ادامه افزود: دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال عراق نیز به موازات برقراری ثبات در این کشور به زودی برگزار خواهد شد.

سرپرست تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی ایران و عراق اظهار داشت: با توجه به میزبانی عراق از این بازی و اهمیت وافر موضوع، از چندی پیش برنامه ریزی برای سفر به بصره صورت گرفته بود تا از مراحل مختلف مربوطه بازدید و جمع‌بندی داشته باشیم.

این سفر همانطور که اشاره شد از قبل برنامه ریزی شده و هیچ تغییری هم در روند آن اتفاق نخواهد افتاد. بدون شک، مهم‌ترین مساله در باب برگزاری یک مسابقه فوتبال به طور کلی سلامت همه ارکان مسابقه شامل تیم‌ها، داوران، تماشاگران و مسولان برگزاری مسابقه است.

تیم ملی ایران در گروه سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ با کسب ۶ امتیاز در مکان سوم جدول قرار دارد.



پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      صددرصد باید به مکان دیگری مسابقه انجام شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج