جاباما
۹۲۳۳۲۵
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر

کسب عنوان بهترین گلزن یک باشگاه، افتخاری جاودانه برای هر بازیکنی به ارمغان می‌آورد.

خبرورزشی: در هفته هشتم لیگ برتر یک اتفاق جالب رخ داد؛ علی علیپور با هت‌تریک برابر شاهین‌بوشهر تعداد گل زده خود برای پرسپولیس را به عدد ۴۷ رساند و با عبور از مهدی طارمی بهترین گلزن تاریخ این باشگاه در لیگ برتر شد. به بهانه تبدیل شدن علی علیپور به بهترین گلزن تاریخ باشگاهش، بهترین گلزنان ۱۶ تیم لیگ برتری در تاریخ این رقابتها را معرفی کردیم.

طبیعتا در تیم گل‌گهر سیرجان که یک تیم تازه وارد در لیگ برتر است بهترین گلزن تنها یک گل زده است! از طرفی بسیاری از این بهترین گلزنان لزوما بهترین گلزن تاریخ باشگاه نیستند. به عنوان نمونه بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس فرشاد پیوس، گلزن اسطوره‌‌ای این تیم است اما بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر حدود ۱۰۰ گل از پیوس کمتر زده است. چند بازیکن این فرصت را دارند که در ادامه فصل به بهترین گلزن تاریخ باشگاه‌شان در لیگ برتر تبدیل شوند.

پرسپولیس
همان طور که اشاره شد علی علیپور با ۴۷ گل بهترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر است. در بین بازیکنان فعلی این تیم کسی رکورد علیپور را تهدید نمی‌کند و کمال کامیابی‌نیا با ۱۵ گل بهترین آمار را دارد.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر


استقلال
آرش برهانی بیشترین گل زده را در تاریخ استقلال دارد. این بازیکن با ۷۹ گل بهترین گلزن استقلال در تاریخ لیگ برتر است. در فصول اخیر چند مهره باسابقه استقلال با آمار خوب گلزنی از این تیم جدا شدند و در بین بازیکنان حال حاضر این تیم فرشید اسماعیلی با ۱۲ گل بهترین عملکرد را داشته است.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر

سایپا
کریم انصاری‌فر در سالهای آغازین بازیگری خود، کارنامه درخشانی در سایپا به جای گذاشت و با ۵۶ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. ٖآرمان رمضانی مهاجم بلند قامت این تیم با ۱۰ گل بهترین آمار را در تیم فعلی سایپا دارد.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر


پیکان
محمدرضا طهماسبی، بهترین گلزن تاریخ پیکان است. این هافبک وسط، در ۲ مقطع در پیکان حاضر بود و ۳۲ گل برای این تیم به ثمر رساند.طهماسبی گلهای زیادی را از روی ضربات کاشته و پنالتی وارد دروزاه حریفان کرد. فراز امامعلی که فصل خوبی را در پیکان سپری می‌کند با ۹ گل بهترین گلزن حال حاضر این تیم است.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر


سپاهان
عمادرضا با ۵۹ گل بهترین گلزن تاریخ سپاهان است. کی روش استنلی که فصل گذشته به آقای گلی رسید با ۱۸ گل بهترین گلزن حال حاضر این تیم است.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر


ذوب آهن
مهدی رجب زاده نه تنها یکی از بهترین گلزنان تاریخ لیگ برتر است بلکه رکورد بیشترین تعداد گلی که یک بازیکن با پیراهن یک تیم به ثمر رسانده به نام این بازیکن ثبت است. مهدی رجب زاده موفق شده ۹۰ گل برای ذوب آهن در لیگ برتر به ثمر رساند. محمدرضا خلعتبری که سالهای اوج خود را در ذوب‌آهن پشت سر گذاشته بود فصل گذشته به این تیم بازگشت و به دلیل مصدومیت کمتر فرصت بازی پیدا کرد و با ۳۴ گل بهترین گلزن ذوب‌آهن در فصل جاری است.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر


تراکتورسازی
محمد ابراهیمی با ۳۱ گل زده بهترین گلزن تراکتورسازی در تاریخ لیگ برتر است. احسان حاج‌صفی که در این فصل بسیار آماده نشان می‌دهد با ۱۱ گل بیشتر از تمام بازیکنان فعلی تراکتور گل زده است.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر


ماشین سازی تبریز
ماشین‌سازی سومین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و امین قاسمی‌نژاد با ۶ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. احمدرضا زنده‌روح در حال پشت سر گذاشتن فصل خوبی با ماشین‌سازی است و ۴ گل برای این تیم به ثمر رسانده و این فرصت را دارد که این عنوان را در لیگ نوزدهم تصاحب کند.

شهرخودرو مشهد
شهرخودرو مشهد ششمین فصل حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. در این مدت یونس شاکری در ۵ دوره حضور داشته و با ۱۹ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. امین قاسمی‌نژاد با ۱۴ گل در تعقیب یونس شاکری است.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر


فولاد خوزستان
لوسیانو پریرا با گلزنیهای پیاپی در فصل گذشته علاوه بر کسب عنوان آقای گلی، بهترین گلزن تاریخ فولاد شد. این بازیکن ۳۸ گل برای نماینده خوزستان به ثمر رسانده است و این فرصت را دارد در این فصل این آمار را بهبود بخشد. در تیم فعلی فولاد پس از پریرا، ایوب والی مدافع کهنه‌کار این تیم با ۱۳ گل قرار دارد.

علی علیپور بهترین گلزن حال حاضر لیگ برتر

صنعت نفت آبادان
روح الله عرب با ۲۵ گل، بهترین گلزن این تیم ریشه دار خوزستانی است و طالب ریکانی با ۷ گل بیشترین گل زده بین بازیکنان فعلی این تیم دارد.

پارس جنوبی جم
پارس جنوبی سومین فصل خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند.این تیم علی‌رغم اینکه آمار گلزنی خوبی داشته ولی این گل‌ها توسط بازیکنهای متفاوتی به ثمر رسیده و محمد نوری هافبک کهنه‌کار این تیم با ده گل زده بهترین گلزن تاریخ پارس جنوبی است. در این فصل از نقل و انتقالات بازیکنان زیادی از نماینده بوشهر جدا شدند و اکثر بازیکنان این تیم تازه وارد هستند و پس از نوری در بین بازیکنان فعلی این تیم فریبرز گرامی با ۳ گل بیشترین گل زده را دارد.

نفت مسجد سلیمان
نفت مسجد سلیمان هم برای سومین دوره در لیگ برتر حاضر است. اولین حضور این تیم در لیگ چهاردهم بود که در آن دوره فرزاد محمدی محمدی برای این تیم ۴ گل به ثمر رساند و پس از آن هیچ بازیکنی بیشتر از ۴ گل برای نماینده خوزستان به ثمر نرسانده است. زدن ۴ گل برای یک بازیکن کار سختی نیست و تمام بازیکنان این تیم فرصت کسب عنوان بهترین گلزن باشگاه را دارند ولی حامد نورمحمدی با ۲ گل به این عنوان نزدیک‌تر است

نساجی مازندران
این دوره، دومین دوره حضور نساجی در لیگ برتر است و ۳ بازیکن با ۵ گل بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه هستند. رحمان جعفری، محمد مهدی نظری و جورج ولسیانی این بازیکنان هستند. ولسیانی در این فصل از این تیم جدا شد و دو بازیکن دیگر به همراه سایر بازیکنان شانس تصاحب عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه را دارند.

شاهین بوشهر
شاهین بوشهر پیش از این دوره ۳ فصل در لیگ برتر حاضر بود و عملکرد به مراتب بهتری داشت. منصور تنهایی با ۱۲ گل بهترین گلزن تاریخ این باشگاه است. در تیم فعلی نیز حسین مالکی با ۲ گل بیشترین گل را به ثمر رسانده است.

گل گهر سیرجان
این تیم برای اولین بار به لیگ برتر راه یافته و تا هفته هشتم ۳ بازیکن هر کدام یک گل برای این تیم به ثمر رسانده‌اند. بهنام برزای، سجاد آشوری و علیرضا ابراهیمی این ۳ گلزن هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برتریمهای لنگی افراطی ..با این حرفها در باره علیپور و اون بیتربیت شجاع خلیلزاد نمیتونی با زور اینها رو بفرستی تیم ملی همین بلایی که شما لنگیها با رفتن کیروش و اومدن این اتوبوس پلاستیکی جای اون سر تیم ملی اوردید و تیم به اون خوبی و محکمی و نابود کردید کافیه همین علیپور مگه به تیم ملی دعوت نشد و تو بازیهای تدارکاتی هیچ کاری نتونست کنه ؟ اصلا گم بود. شاید جلوی چند تا تیم باشگاهی ایران خوب باشه اما نمیتونه تو تیم ملی جلوی تیمهای ملی کشورهای دیگه بازی کنه..

      پاسخ ها

      • قرمزته

        نسوز بابا یکم آب بخور از وقتی امیر مافیا رفته خواب قهرمانی هم ندید کیسه

    • بدون نام

      واقعا خنده داره ، علیپور بهترین گلزن ... ها ها ها ها ...

      پاسخ ها

      • استقلال،‌چهار فینال آسیا دوقهرمانی لنگ حقیر علی عبده پشمک حاج عبدالله

        طبق این آمار ک رجب زاده و آرش برهانی بیشترین گل زده رو دارن. رکوردار هم که عنایتی هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج