جاباما
۹۲۳۳۶۶
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال یک مهاجم گلزن تمام عیار کم دارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت به یک مهاجم گلزن تمام عیار احتیاج دارند.

خبرگزاری ایسنا: ایمان عالمی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگویی درباره شرایط این روزهای آبی‌پوشان پایتخت گفت: استقلال در اوایل فصل نتوانست بازی‌های خوبی از خودش به نمایش بگذارد اما رفته رفته بازیکنان با هماهنگ‌تر شدن، توانستند در بازی‌های بعدی فوتبال بهتری ارائه دهند و بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذارند. من روند رو به رشد را در استقلال می‌بینم.

استقلال اگر می‌خواهد محک جدی بخورد، باید با تیم‌های بزرگ رقابت کند. دیدار استقلال برابر تراکتور می‌تواند امتحان خوبی برای استقلال باشد تا بتواند روند رو به پیشرفت خود را اثبات کند.

او ادامه داد: فرآیند رقابتی که در استقلال به وجود آمده است، بسیار خوب و حائز اهمیت است. اینکه بازیکن جوانی مثل میلاد زکی‌پور می‌آید و خودش را به تیم تحمیل می‌کند و میلیچ را نیمکت نشین می‌کند، نشان دهنده این است که در استقلال شرایط خوبی برقرار شده است.

او درباره مصدومیت شجاعیان و درباره اینکه جایگزین این بازیکن می‌تواند جای او را پر کند گفت: هر بازیکنی جایگاه خودش در استقلال دارد. شجاعیان بازیکن خوب و باکیفیتی بود. او در ابتدا وقتی که به اسقلال آمد،‌ بیشتر کارهای فردی خودش در زمین مد نظرش بود اما رفته رفته کار تیمی در الویتش قرار گرفت. هر بازیکن مهمی که مصدوم می‌شود تاثیرهای منحصر به فرد خودش را دارد اما امیدوارم جوانانی که در تیم وجود دارند، بتوانند جای او را در زمین پر کنند.

عالمی درباره ضفعف خط حمله و دفاع استقلال خاطرنشان کرد: استقلال در خط دفاع مشکل دارد. تیم استراماچونی اینطور عمل می‌کند که بازی را از جلو ببندد تا به خط دفاع تیم فشار نیاید اما خط دفاع استقلال نشان داده که مدافعان در کارهای فردی مشکل دارند و این مسئله در بسیاری از صحنه‌ها موجب شده که حسینی با بازیکن حریف تک به تک شود. در خط حمله هم این مساله وجود دارد. الان بازیکنان جوانی مثل قائدی و آقایی در چند هفته اخیر عملکرد خوبی داشتند اما مشکل استقلال در خط حمله این است که گلزن تمام عیار ندارد.

او افزود: شیخ دیاباته که هنوز شرایط بازی ندارد و مرتضی تبریزی هم هنوز نتوانسته خودش را ثابت کند. او برای اینکه عملکرد موفقی داشته باشد، نیاز به زمان دارد. استقلال گلزن تمام عیاری مثل تیام ندارد. در امر گلزنی می‌بینیم که هر بازیکنی در هر پستی که هست موفق به گلزنی می‌شود و مثال آن فرشید اسماعیلی و علی کریمی هستند. به نظر من استقلال باید یک گلزن خوب مثل آرش برهانی و رضا عنایتی داشته باشد.

این پیشکسوت در پایان درباره دیدار آبی‌پوشان پایتخت مقابل تراکتور گفت: تراکتور تیم بسیار خوبی است و از طرفداران خوبی برخوردار است. بازیکنان این تیم کیفیت خوبی دارند و استقلال کار سختی در این بازی دارد اما استقلال همیشه استقلال است و امیدوارم که شرایط خوبی در این بازی برای استقلال به وجود بیاید و یا این بازی را ببرد یا حداقل امتیاز را بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kordook

      من با تمام وجود ارزو میکنم کیسه برنده بازی با ترتر باشه

    • محمدن

      تاآقای فتحی هست هرچی بازیکن خوب هست به فروش میره مث اللهیارو....بقیه که مث آب خوردن ازدست داداستقلال.چراپرسپولیس این چندسال اینقدثبات داره؟خیلی عجیبه اونم تولیگ برترایران....این تیم تاسال۱۴۰۰وتازمانی که سلطانیفروزیرورزشه همینه که هست منم صبرمیکنم تااستقلال ازاون موقع به بعدبه ثبات برسه

    • کامران

      تیام بود به دستور وزیر پراندند ولی چوپون ماشین شور سالی نه میلیارد می گیره براتون گل چهل متری می خوره!؟

      پاسخ ها

      • پژی اس اسی

        واقعادمت گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج