جاباما
۹۲۳۳۹۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

محکومیت ۵۰۰ هزار یورویی در انتظار سرخ‌ها!

شکایت ماریو بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس که در پایان فصل گذشته بدون دریافت پول این باشگاه را ترک کرد، بعد از رسیدن به دست واحد حقوقی فیفا به باشگاه پرسپولیس ارجاع شد.

فرهیختگان: شکایت ماریو بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس که در پایان فصل گذشته بدون دریافت پول این باشگاه را ترک کرد، طبق خبری که «فرهیختگان» کسب کرده، بعد از رسیدن به دست واحد حقوقی فیفا به باشگاه پرسپولیس ارجاع شد. بعد از شکایت برانکو و دستیارانش از باشگاه پرسپولیس این انتظار می‌رفت که شکایت بودیمیر هم مطرح شود.

مهاجمی که گل قهرمانی این تیم را به ثمر رسانده بود وقتی با بی‌مهری مدیریت وقت پرسپولیس مواجه شد این تیم را ترک کرد و حالا از این تیم شکایت کرده است. شکایتی که باشگاه پرسپولیس بعید است بتواند خود را از محکومیت در آن نجات دهد.

بودیمیر در مسیر گولچ!

آنتونی گولچ را به خاطر دارید؟ زمان مدیریت علی‌اکبر طاهری به پرسپولیس آمد. برای این تیم بازی نکرد و درنهایت تمرینات این تیم را ترک کرد و علی‌رغم اینکه باشگاه پرسپولیس مدعی شد از این بازیکن به خاطر ترک تمرین شکایت کرده، فیفا پرسپولیس را درنهایت محکوم کرد و این بازیکن توانست طلب خود را از پرسپولیس آن هم به یورو دریافت کند! گولچ از این بند استفاده کرد که اگر به مدت دو ماه به او پولی ندهند، می‌تواند قراردادش را فسخ و از تیم شکایتی به فیفا ارسال کند.

اینها را نوشتیم تا بگوییم بودیمیر هم از همین شیوه استفاده و از پرسپولیس به فیفا شکایت کرده است. او وقتی دید پول کمی از پرسپولیس دریافت کرده و مدت‌ها به او پولی ندادند و باشگاه هم تمایلی به ادامه همکاری با او ندارد، ایران را ترک و از پرسپولیس شکایت کرد.

جریمه 500 هزار یورویی در انتظار پرسپولیس

بودیمیر در شکایتش هم پول فصل قبلش را طلب کرده هم پول فصل جاری که در این تیم حضور ندارد. اعلام کرده که قصد جدایی از پرسپولیس را نداشته، اما چون این تیم نه اقدامی برای پرداخت طلبش کرده و نه تمایلی به ادامه همکاری از خود نشان داده، این حق را دارد که همه طلب قرارداد ۱.۵فصلی‌اش را از این باشگاه بگیرد! خبر رسیده که این بازیکن درخواست طلبش را و البته غرامت کرده و رقمش به بیش از ۵۰۰ هزار یورو می‌رسد. با توجه به اینکه گولچ به طلبش رسید به نظر می‌رسد بودیمیر هم مشکل چندانی برای گرفتن این پول نداشته باشد.

تلاش پرسپولیس برای حل مشکل

حسین قدوسی، مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس می‌گوید واحد حقوقی درحال تهیه پاسخی مستند به نامه فیفا است. اما شنیدیم که انصاری‌فرد در تلاش است تا با مدیربرنامه‌های این بازیکن بر سر توافق و کاهش رقم مذاکره داشته باشد. پرسپولیس قصد دارد به شیوه مسالمت‌آمیز با این بازیکن توافق کند. ظاهرا سرخ‌های پایتخت می‌دانند در جدال حقوقی شانسی برای پیروز شدن ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تعطیل کنین این لیگ مزخرف و چهارتا تیم درپیت کلی خرج رو دست ملت میزا ن یه عده احمقم مثه لنگیها کیسه کشا ترتر و شله زرد دور هم جم شدن پولهای بیت المال و به باد میدن مدیرای محترم هم که فقط فکر دادن پول به بازیکنهای درپیت خارجین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        باید مدیران بخاطر این افتضاحات محاکمه شوند
        اینکه نمیشه یه نفر بیاد کلی گندکاری کنه بعد هم بزاره بره

    • بدون نام

      لیگ فوتبال باید دوسال تعطیل بشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بنده موافق تعطیلی نیستم چون اهم سرگرمی مردم همین فوتبال هست.اما واقعا با این فقر فزاینده خرجهای فوتبال غیرقابل قبول است

    • بدون نام

      فقط خواهشا هوادارها اصلا کمک نکنیداینا همش نقشه است که هر سال از هوادارها پول جمع کنن فقط این لیگ جمع کنن بره پی کارش این همه پول به بازیکن خارجی میدن که چی هیچ بازیش هم بدرد نمیخوره . هر سال پول یه بازیکن باید بدن واگرنه محروم سال بعد نوبت این مهاجم که اصلا بدرد نمیخوره پس یه هزاری کمک نکنید تا لیگ تعطیل بشه

    • اُپرا

      آخه واجب هست وقتی توانایی اداره فوتبال و باشگاه داری تو ایران هنوز حتی تعریف درستی هم نداره،این همه بیت المال رو حروم کنند؟!
      تیمهایی که هنوز تو خرج رفت و آمد و هتل موندند

      این همه راه درآمدزایی،بعد فقط پول دولتی رو حروم می‌کند
      با یک دهم این جریمه ها چه زندگی ها که سرو سامان می‌گیره

      مدیریت های دولتی مثل یه باتلاق هست
      گرچه خصوصی شدن تو ایران هم خیلی بهتر از دولتی نیست،چون نه نظارت درستی هست و نه چارچوب استانداردی

    • بدون نام

      بازم بابا مسعود از جیب ملت بیچاره میده مثل تموم بدهیها!!!!!

    • کامران

      شیخ تبخیر وزیر ملعون وشرکت ایرانسل حلش می کنه!؟
      به دزد بزرگ هدایتی یا دزد کوچک پیروانی هم سری بزنید بد نیست!؟

    • آبی آسمان

      شمایی که میگی فوتبال رودست دولت هزینه میزاره آیا هیچ میدونی که درآمد کشور چقدره .آیا میزان پولی که هر کدام از بچه های وزیر وزرا از بیت‌المال برمیدارن رو میدونی .آیا میدونی که به اندازه بودجه یک تیم لیگ برتری پول توجیبی همین آقازاده هاست .لطف کنید قبل از اینکه نظر خودت رو اعمال کنید درموردش فکر کنید .یک صد هزارم درآمد کشور رو اگه خرج فوتبال کنند لیگ برتر ایران بایستی بازیکنان در حد و اندازه اروپا رو جذب کنند .خدا لعنت کنه آنهایی که پول ملت رو به جای خرج ملت کردن تو جیب کثافت خودشون میذارن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج