جاباما
۹۲۳۴۸۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

اطلاعات سپاه، چند بهائی را در شیراز بازداشت کرد

تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، در شیراز دستگیر شدند.

خبرگزاری ایسنا: تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس، در شیراز دستگیر شدند.

به نقل از اطلاعات سپاه فجر فارس، تعدادی از عناصر تشکیلاتی فرقه ضاله بهائیت که همزمان با ایام شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، اقدام به برگزاری جشن سالگرد تولد برای یکی از سرکردگان خود کرده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) سپاه فجر فارس دستگیر شدند.

افراد دستگیر شده در این عملیات علاوه بر حرمت شکنی ایام سوگواری اهل بیت(ع)، اقدام به برگزاری جشن مخفیانه به بهانه سالگرد تولد یکی از سرکردگان خود کرده بودند.

براساس این گزارش؛ فرقه ضاله بهائیت و عناصر تشکیلاتی آن طبق فرامین مرکزیت فرقه موسوم به بیت العدل، با هدف قراردادن اصول مذهب تشیع، همواره به دنبال ایجاد مانع بر سرراه گسترش آموزه‌های اسلام ناب محمدی و از بین بردن امکان تکرار جنبش‌های مذهبی در سراسر دنیا تلاش کرده‌اند.

عناصر تشکیلاتی این فرقه همواره در صدد ضربه زدن به دین مبین اسلام و ازبین بردن خصلت‌های ضداستکباری و ظلم ستیزآن در میان عموم جامعه بوده اند و هدف طراحان این فتنه، تلاش برای شکستن کیان و اقتدار ملی و مذهبی ایران بوده است.

سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس اعلام کرده است که دستگیری جمعی از عناصر تشکیلاتی فرقه‌ضاله بهائیت توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه، در راستای برخورد با این افراد و جلوگیری از تحقق اهداف شوم آنان و بیگانگان حامی آنها انجام شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج