۹۲۳۵۵۱
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

چینی: استقلال مطمئنا سهمیه آسیایی می‌گیرد

مربی سابق استقلال تهران می‌گوید آبی پوشان در مسیر موفقیت قرار دارند و به همراه سرمربی جوان در آینده به جایگاه مناسبی دست پیدا خواهند کرد.

ایلنا: علی چینی مربی سابق استقلال تهران درباره شرایط آبی پوشان با گذشت هشت هفته از مسابقات لیگ برتر گفت: از ابتدای فصل حامی آقای استراماچونی بوده‌ام چون ایشان فاکتور جوانی را دارند و از مهد فوتبال اروپا، ایتالیا، آمده است. این سرمربی انگیزه زیادی داشت و دلم به تفکراتی که او در سر داشت روشن بود. حالا هم با تمام ابزاری که در اختیار دارد دل هواداران را گرم کرده است اگرچه مشکلات فراوان است.

او ادامه داد: آقای استراماچونی توانسته با دانش فنی که داشته اوضاع تیم را رو به راه کند و به خواسته‌هایی که داشته دست پیدا کند. الان هم تیم عملکرد قابل رشدی داشته و البته نباشد از نقش سیدصالح مصطفوی هم غافل شویم که به عنوان یکی از بهترین آنالیزورهای ایران توانسته به تیم کمک کند. ایشان با معلومات دقیق و جامعی که در اختیار استراماچونی قرار داد توانسته کمک بزرگی به کادرفنی کند. موفقیت فعلی استقلال یک کار گروهی بوده و امیدوارم که این تیم تا رسیدن به نقطه پایانی موفقیت که قهرمانی است، یکدل پیش بروند.

پیشکسوت استقلال درخصوص انتقادات هواداران به عملکرد امیرحسین فتحی به عنوان مدیرعامل باشگاه اظهار داشت: یکسری کمبودها بود مانند جذب بازیکن که آقای فتحی در حیطه مدیریتش تلاشش را انجام داده اما اینکه چرا اینقدر ناکامی داشته را نمی‌دانم. نمی‌خواهم درباره مسائل مدیریتی صحبت کنم اما نتایجی که تیم در حال حاضر به دست آورده یک مقدار ایشان را از فشار در آورده اگرچه بعد از بازی‌ها هم به او انتقاد می‌کنند. ایشان باید بدانند که استقلال تیم بزرگی است، کار بزرگی دارد و باید بزرگ عمل کند. فتحی باید تمام دانش مدیریتی خود را بکار ببرد و مایه سربلندی هواداران باشد. او و مدیران نزدیکش باید تمام تلاشی که دارند را بکار بگیرند وگرنه روند فعلی آنها همانطور که هواداران می‌گویند راضی کننده نیست.

چینی درخصوص جایگاه آبی پوشان در جدول رده بندی گفت: استقلال الان هم مدعی کسب عنوان قهرمانی است. فوتبال یک قانون نانوشته‌ای است که هر اتفاقی در آن ممکن می‌شود. جذابیت فوتبال به همین مسائل است. تصورم این است که مصدومان استقال هرچه سریعتر برسند و بتوانند در نیم فصل هم یک مهاجم جذب کنند که برای قهرمانی استارت بزنند چون هنوز دیر نیست. استقلال مطمئنا سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای فصل بعدی را می‌گیرد و مطمئنا یک نیم نگاهی هم کادرفنی و مجموعه تیم برای قهرمانی خواهند داشت.

مربی سابق آبی پوشان درخصوص مصدومیت داریوش شجاعیان اظهار داشت: متاسفانه این اتفاق تلخی بود. داریوش بازیکن قابلی است که این فصل کمک زیادی به تیم کرد. او هارمونی خوبی با دیگر بازیکنان خط میانی داشت، متاسفانه الان مصدوم است و آرزو می‌کنم که هرچه زودتر برگردد. این را بگویم که ما محسن کریمی را از یاد نبریم؛ محسن بازیکن فوق العاده تاثیرگذاری است اما نمی‌دانم که چرا اینقدر بدشانس است.

او ادامه داد: او تا چند بازی انجام داد دوباره مصدوم شد؛ این من را یاد دیگو آرماندو مارادونا می‌اندازد که یک زمانی در ناپولی خیلی مصدوم می‌شد و چند پزشک روی او کار کردند و بعد از مدتی برای سالیان سال بهترین بازیکن سال شد. کریمی الان سن و سال زیادی ندارد؛ امیدوارم یک اکیپ موفق که راس آنها دکتر نوروزی است، بدن محسن را طوری آماده کنند که دیگر مصدوم نشود. محسن مورچه اتمی تیم ما بود و امیدوارم که هر چه زودتر برگردد.

چینی درخصوص بازی هفته نهم مقابل تراکتور گفت:‌ با توجه به حضور گسترده هواداران تراکتور در بازی‌های خانگی، مسلما استقلال کار آسانی نخواهد داشت. جو استادیوم می‌تواند روی بازی تاثیرگذار باشد. مطمئنا الان استقلالی‌ها بهترین آنالیز را از تراکتور دارند و امیدوارم آقای استراماچونی بهترین ترکیب را راهی زمین کنند و یک بازی خوب و پرگلی را شاهد باشیم. تراکتور تیم خوبی دارد که با حضور آقای دنیزلی متحول شده است. در این مسابقه هر تیمی متفکرانه‌تر بازی کند برنده خواهد بود.

او در پایان درباره شرایط تیم ملوان در لیگ یک گفت: روزی که این تیم را ترک کردیم می‌دانستیم که روزهای سختی دارد. امیدوارم که مسئولان شهر انزلی و هواداران فهیم این تیم یادگار سیروس قایقران را به جایگاه اصلی‌اش برگردانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      اگر داورها کمک کنند گه دارن همین کار رو میکنند سهمیه میگیرید
      ولی من شنیده بودم هدف اصلی وزیر و فدراسیون و داوران قهرمان کردن کیسه هستش
      حالا که شما دارید میگید سهمیه اندکی شک برانگبره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر کنم شما لنگیا آلزایمر دارید این چند سال به لطف فغانی و دوستان و به کمک فدراسیون این جام ها رو اوردین این همه داوریا به ضرر استقلال بود و به نفع شما لال شده بودید حرف نمیزدید حالا یک بار داور یه اشتباهی کرد دارید میمیرید بدبختای لنگی

      • بدون نام

        کاربر 14:33 درست میگه.

    • علی

      این هفته توی تبریز تیراختور غوغا میکند و ما هواداران هم یکپارچه حمایت میکنیم تا به سوراخهای لوگوی کیسه کشا افزوده شود.

      پاسخ ها

      • ساواش

        اینم بشه حسرت چند ساله لنگیا،،،با کمک زمین و زمان و فدراسیون و وزیر ورزش و داور ،،،هنوز هم شلوارتون و خراب کردید،،،بابا نام تاج لرزه به تن هرچی لنگی بد رنگ انداخته،،حالا چه لنگ حمومی باشه وچه لنگ تراکتوری......

      • بدون نام

        اگه همه بازیاش مثل بازی با پارس داورا کمکش کنن شاید

    • جواد هاشمی

      استقلال جایگاهی بهتر از ۶ یا ۷ جدول بیشتر گیرش نمیاد....البته اگه با همین وضعیت پیش بره و دوباره افت نکنه

    • حمید سلیمی

      آقای چینی شک نکن حتماً سهمیه یا قهرمان میشه چونکه فقط باید داوران عزیز همینطوریکه تا حالا حسن و نیت خودشان نشان دادن کافیه یه چند تا بازی دیگه هم محبت کنند البته زیر نظر کمیته داوران دیگه تمومه چینی عزیز هورا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاربر حمید سلیمی
        لنکیای بیشرف شما که ابروی فوتبال ایران و بردید اون از قهرمانیهاتون و اون از جعل سند و اون از داوران باشرفی که جام تقدیم کردن
        شیافپولیس دو قهرمانی لیگ و داوران فاسد و بیشرف مثل فغانی و امثالهم بهش تقدیم کردن
        شیافیون دو سال که وزیر جام تقدیم کرد هر دو سال باید تیمای قلعه نویی قهرمان میشد سال اول ذوب سال دوم سپاهان،دو بازی اخر فصل قبل و بیاد بیارید بعدش اگه ی جو شرف داشته باشید باید بمیرید،اون پنالتی که واسه پدیده گرفتن و اون پنالتی که واسه لنگ مقابل ماشین سازی
        تف به شرف نداشته و وزیر و تاج و دارو دسته تاج

    • بدون نام

      دوباره این کیسه ها جو گیر شدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج