جاباما
۹۲۳۹۸۴
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

نکونام: سوشا نبود، سه امتیاز را می‌گرفتیم

تیم فولاد نیز نتوانست در مسجدسلیمان به پیروزی برسد و تنها به یک امتیاز قناعت کرد.

ورزش سه: جواد نکونام پس از تساوی بدون گل فولاد خوزستان مقابل نفت مسجدسلیمان در کنفرانس مطبوعاتی، این چنین گفت: می‌دانستیم این دیداری نیست که گل زیادی داشته باشد چون بازی‌های قبلی حریف را دیده بودیم. نفت مسجدسلیمان برابر استقلال، شهر خودرو و تراکتور با حداقل موقعیت بازی کرد و نتیجه مساوی شده بود. امروز اگر سوشا مکانی نبود ۳ امتیاز را می‌گرفتیم. این یک بازی کاملاً بسته, فیزیکی و درگیرانه بود, همان طور که مدعیان قهرمانی هم اینجا نتیجه نگرفته‌اند.

وی درباره غیبتش در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرد: در نشست‌های خبری حاضر می‌شوم و اگر سؤالی باشد جواب می‌دهم اما ما دیروز در اهواز بودیم و دیشب به مسجد سلیمان آمدیم. سازمان لیگ باید برنامه‌ریزی کند تا نشست‌های خبری مربیان پیش از بازی مثل همه جای دنیا در شهر خودشان برگزار شود. وقتی تیم ما ساعت ۱۰ دیشب به مسجدسلیمان رسیده, من چطور می‌توانم در نشست حضور داشته باشم؟ گلایه شما بی‌جهت است، چون این شرایط الان پیش آمده است.

سرمربی فولاد درباره ۲ گل‌ نفت مسجد سلیمان که از سوی داور مردود اعلام شد، گفت: داور در هر دو صحنه تصمیم درستی گرفت. در صحنه دوم گلر ما با توپ به دروازه رفت و در صحنه اول هم آفساید مشخص بود.

نکونام همچنین گفت: در این بازی جعفری و حیدریه، دفاع‌های چپ و راست‌مان را نداشتیم و حردانی بازیکن ۱۹ ساله خود را به زمین فرستادیم. در یک سمت دیگر نیز مدافع آخرمان، آقاسی را بازی دادیم. برای بازی با پرسپولیس گزارشی در مورد وضعیت مصدومان از تیم پزشکی تیم به دست‌مان نرسیده و فردا در تمرین وضعیت آنها را بررسی می‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استقلال و پرسپلیس باید تبریزی و علیپور رو با هم معاوضه کنن!!!

    • سعید

      جناب نکونام با عرض ادب چرت پرت نگو
      اگر دوتا گل سالم نفت مسجدسلیمان رو داور به نامردی و حق خوری مردود نمیکرد الان جات با نفت تو جدول عوض میشود که برو خداروشکر بکن هیچ چیز اضافه هم نگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج