۹۲۴۰۱۸
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

انتقاد شدید چین از وزیر خارجه آمریکا

سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین با انتقاد شدید از اظهارات «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا که چین را به دشمنی با آمریکا متهم ساخته است گفت: پمپئو با این سخنان شرورانه به حزب کمونیست و دولت چین حمله کرده و روابط حزب کمونیست و مردم را تحریک کرده است.

ایرنا: سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین با انتقاد شدید از اظهارات «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا که چین را به دشمنی با آمریکا متهم ساخته است گفت: پمپئو با این سخنان شرورانه به حزب کمونیست و دولت چین حمله کرده و روابط حزب کمونیست و مردم را تحریک کرده است.

«گنگ شوانگ» روز پنجشنبه در کنفرانس خبری روزانه در پکن افزود: پمپئو همچنین سیاست های داخلی و خارجی چین را عمدا نادرست توصیف کرده و تعصبات عمیق ریشه ای گروه کوچکی از سیاستمداران آمریکا و ذهن تاریک آن ها کاملا نشان دهنده افکار ضد کمونیسم آن ها است این نوع گفتار بیانگر اعتماد به نفس و قدرت نیست، بلکه نشان دهنده استکبار و ترس است.

مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا روز گذشته (چهارشنبه) در سخنرانی خود در پژوهشگاه هادسون در نیویورک گفته بود حزب کمونیست چین با آمریکا و ارزش های آمریکا دشمنی می کند و چالش هایی برای آمریکا و جهان به وجود می آورد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی چین گفت: تحت رهبری محکم حزب کمونیست چین در ۷۰ سال از زمان تاسیس جمهوری خلق چین، این کشور به دستاوردهای چشمگیری رسیده است.

انتقاد شدید چین از وزیر خارجه آمریکا

او ادامه داد: حلقه دوستان چین بزرگ تر می شود و مردم چین قاطعانه در مسیر سوسیالیسم با ویژگی چین پیش می روند و به شکوهمندی جدید خود ادامه می دهند شرارت نمی تواند راه درستی باشد، هرگونه تلاش برای سیاه نمایی چین و جلوگیری از توسعه پایدار چین، بیهوده است و حتما شکست می خورد.

گنگ شوانگ اظهار داشت: سخنان پمپئو کاملا تعصب عمیق سیاسی گروه های کوچکی از سیاستمداران آمریکا را افشا کرده است.

آمریکا برای شرکت های چینی فضای برابر و عادلانه فراهم کند

سخنگوی وزارت امور خارجه چین در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به ممنوعیت استفاده از پهپادهای ساخت چین در آمریکا اظهار امیدواری کرد واشنگتن سوء استفاده از مفهوم امنیت را متوقف کند و فضای عادلانه و رقابتی برای شرکت‌های چینی فراهم کند.

وی گفت در عین حال ما همیشه شرکت های چینی را ترغیب می کنیم ضمن اشتغالزایی در خارج از کشور، قوانین بین المللی و همچنین قوانین و مقررات محلی را رعایت کنند.

وزارت کشور آمریکا به دلیل آنچه نگرانی از احتمال جاسوسی خوانده است استفاده از پهپادهای ساخت چین یا پهپادهایی که بخشی از قطعات آن ساخت این کشور باشد را ممنوع اعلام کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین افزود: ما امیدواریم ایالات متحده تفکر منسوخ جنگ سرد و طرز تفکر بازی صفر را کنار بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • جواد مقدم

      علتش جنگ اقتصادی امریکا با چین است ، جنگ تعرفه ها ، امریکا تاب دیدن گنده تر از خودش را ندارد چرت و پرت می گوید ! این اقتصاد سوسیالیستی بود که نان در سفره یک میلیارد و چند صد میلیون چینی گذاشت هرچند که چین از کمونیست به درد بخورهایش را برداشته و اصلا شباهتی به کمونیست شوروی و کره شمالی ندارد درواقع کمونیست را با ذاعغه خود هماهنگ کرده و پیشرفت و عدالت را با هم دارد ، آفرین .

    • بدون نام

      این امریکا ادم بشو نیست جفت بشید این نازی هارو نابود کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج