۹۲۴۳۴۵
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کیانی: سپاهان از هر نظر شایسته قهرمانی است

تیم فوتبال سپاهان در دیدار مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد و در هفته ای که شهرخودرو و پرسپولیس هم امتیاز از دست دادند، نتوانست فاصله امتیازی خود با این تیم‌ها را افزایش دهد.

خبرآنلاین: تیم فوتبال سپاهان در دیدار مقابل پارس جنوبی جم متوقف شد و در هفته ای که شهرخودرو و پرسپولیس هم امتیاز از دست دادند، نتوانست فاصله امتیازی خود با این تیم‌ها را افزایش دهد. کیانی در این مورد به جام جم گفت: «من سال هاست که فوتبال بازی می کنم و بالا و پایین فوتبال را دیده ام.

گاهی اوقات هم این طور می شود که تلاش زیادی می کنیم، موقعیت می سازیم اما به گل نمی رسیم. با این حال به نظر من، سپاهان از هر نظر شایسته قهرمانی در این فصل است و هیچ تیمی را در قیاس با سپاهان، قدرتمند نمی بینم. البته مسائل دیگری هم وجود دارد که باید مسئولان تیم و باشگاه در موردش حرف بزنند. »

او اضافه کرد: «متاسفانه شرایط به شکلی شده که ما هر حرفی بزنیم، یک جنجال درست می شود. این شرایط فقط برای تیم ماست. برخی فقط منتظر آن هستند تا بازیکنان سپاهان یک حرفی بزنند و سپس جنجال ها درست می شود به همین خاطر است که ما زیاد صحبت نمی کنیم و کمترین مصاحبه ها متعلق به بازیکنان سپاهان است. دیگر دوست نداریم وارد حاشیه شویم و می بینید که تیم مان بی سر و صدا کارش را دنبال می کند. مقابل همین پارس جنوبی و قبل از آن در بازی با سایپا ببینید چه مسائلی را پیش آوردند اما ما کار خودمان را کردیم. »

کیانی افزود: «تیم ما ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. هم جوانان با جان و دل بازی می کنند و هم بازیکنان باتجربه. به همین خاطر است که می گویم شانس قهرمانی هستیم. در بازی با پارس هم اگر پنالتی مان توسط کی روش استنلی به گل تبدیل می شد، بازی را می بردیم.

۵، ۶ موقعیت بسیار خوب دیگر هم ساختیم و گل زیبایی زدیم اما روی صحنه پنالتی که خیلی بحث برانگیز بود، گل خوردیم. امیدوارم کارشناسان داوری نظر بدهند که پنالتی پارس درست بوده یا نه اما به هر حال ما هدفی جز قهرمانی و هدیه دادن یک افتخار دیگر به مردم اصفهان را در ذهن نداریم و انشالله از این به بعد هم مورد حمایت هواداران قرار بگیریم تا بتوانیم بهترین شرایط ممکن را به نام خودمان رقم بزنیم. »

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      باز این زر زد بابا دست شما رو شد پرسپولیسم کالدرون به شما بازوبند با تیم نه نفرش و گند بیرانوند وگرنه شما نه تاکتیک دارید نه تکنیک هیچی ندارید جز ارسال مستقیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج