۹۲۴۵۳۳
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دیاباته بالاخره یک تکانی به خودش داد!

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: تیم استراماچونی نمایش بسیار خوبی در دیدار با تراکتور داشت و خود من هم فکر نمی‌کردم چنین نتیجه رقم بخورد.

خبرگزاری تسنیم: سیروس دین‌محمدی درباره پیروزی ۴ بر ۲ تیم استقلال مقابل تراکتور در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت: به نظرم تیم استراماچونی در این بازی انتظارات را برآورده کرد. استقلال در خطوط دفاع، هافبک و حمله خوب ظاهر شد و عملکرد خیلی خوبی داشت. البته تراکتور هم تیم خوب و پُرمهره‌ای است، ولی نتوانست نتیجه بگیرد. استقلال نشان داد می‌تواند در فاز حمله خطرناک باشد. من خودم هم فکرش را نمی‌کردم با این نتیجه پیروز شود، ولی بچه‌ها بازی خوبی انجام داد و نشان دادند رفته رفته بهتر می‌شوند.

وی درباره عملکرد خوب شیخ دیاباته در این بازی تصریح کرد: دیاباته بالاخره یک تکانی به خودش داد. من خودم از جمله کسانی بودم که انتقاداتی نسبت به او داشتم، ولی نشان داد بازیکن خوبی است و ای‌کاش همین روند ادامه داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره روند خوب این تیم و اینکه آیا با این عملکرد آبی‌پوشان را در قامت یک مدعی می‌بیند یا خیر، گفت: بعد از اتفاقاتی که در ابتدای فصل افتاد، پس از برد برابر گل ریحان اعتماد‌به‌نفس تیم بالا آمد. قبل از آن بازیکنان از هر طرف تحت فشار بودند، اما پس از پیروزی مقابل گل ریحان در جام حذفی اعتمادبه‌نفس تیم بیشتر و بهتر شد. الان هم با بازی که بچه‌ها مقابل تراکتور انجام دادند، به تیم امیدوار شدیم که بتواند مدعی قهرمانی باشد.

دین‌محمدی در مورد تیم تراکتور نیز یادآور شد: تراکتور تیم خوبی است، اما غیبت مسعود شجاعی در این تیم تأثیر داشت. او نبض بازی دستش است و می‌داند چه زمانی به بازی سرعت بدهد. در هر صورت نیمکت‌نشینی شجاعی تصمیم سرمربی بود، ولی به نظرم اگر این بازیکن از ابتدا داخل زمین بود،‌ شرایط فرق می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه شجاعی از اول بود به دلیل سن بالاش احتمالا یا زود خطا می‌کرد و اخراج میشد یا زود باید تعویض میشد!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال چون تیم جوانی است مربی تراکتور قبل از بازی گفت برنامه ویژه برای استقلال داریم منظورش استفاده از جوانهای تراکتور بود تا کم نیارند ولی عکس جواب داد

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      دیاباته دوبازی اول لیگ بدلیل اضافه وزن بازی نکرد. بازی با نفت مسجدسلیمان یه نیمه بازی کرد که یه پاس گل داد و به پنالتی مسلم روش انجام شد اما داورنگرفت. واین اون بازی مصدوم شد دیگه بازی نکرد تویه بازی فقط ده دقیقه آخر بازی کرد. تا اینکه مصدومیتش خوب شد باتراکتور توترکیب بود و آتیش ب پاکرد. اگ دقت کنید میفهمید هم پا به توپ خوبی داره هم ضرب خوبی داره هم جایگیریش و بازیسازیش عالیه. توهجده هم هرتوپی بهش برسه توچهارچوبه . مصدوم نشه شک نکنید آقای گل میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج