۹۲۵۰۱۴
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

انصاری‌فرد: نباید علیپور را تحت فشار قرار داد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به انتقاداتی که از «علی علیپور» مهاجم این تیم به دلیل از دست دادن پنالتی برابر ماشین‌سازی تبریز مطرح می‌شود، گفت: علیپور بازیکن تاثیرگذاری برای پرسپولیس است و نباید بیش از این وی را تحت فشار قرار داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به انتقاداتی که از «علی علیپور» مهاجم این تیم به دلیل از دست دادن پنالتی برابر ماشین‌سازی تبریز مطرح می‌شود، گفت: علیپور بازیکن تاثیرگذاری برای پرسپولیس است و نباید بیش از این وی را تحت فشار قرار داد.

محمد حسن انصاری فرد در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به انتقاداتی که در هفته گذشته علیه علی علیپور مطرح شد، گفت: علیپور بازیکن پرسپولیس است و باید از او حمایت شود.

انصاری‌فرد: نباید علیپور را تحت فشار قرار داد

علیپور به خاطر ضربه چیپی که زد از همه هواداران و هم تیمی‌هایش و کادر فنی معذرت خواهی کرد و نباید بیش از این مهاجم خودمان را تحت فشار قرار دهیم. مسائل فنی به طور کامل در اختیار گابریل کالدرون سرمربی تیم است اما نباید دیگر بیش از این علیپور را تحت فشار قرار داد چرا که او بازیکن تاثیرگذاری برای پرسپولیس است و به طور حتم اشتباهش را جبران خواهد کرد.

وی در مورد برگزاری جلسه خصوصی‌سازی در وزارت ورزش و جوانان گفت: این اتفاق مهمی است. وزیر ورزش و جوانان هم به شدت پیگیر آن است و امیدواریم که هر چه زودتر روال اصولی کار طی شود. وزیر در جلسه امروز تاکید داشت که مدیران دو باشگاه هم باید برای این کار زمان بگذارند و در نهایت امیدوارم به سرانجام برسد. وزارت ورزش خیلی روی خصوصی سازی مُصر است و تاکید دارد که به زودی و به صورت اصولی این کار صورت بگیرد.

خواهان اجرای عدالت در بلیت‌فروشی هستیم

انصاری‌فرد با انتقاد از نحوه بلیت‌فروشی اینترنتی گفت: فوتبال ما به اجرای پروژه بلیت‌فروشی اینترنتی نیاز داشت اما باید در این زمینه عدالت برقرار شود. تاکنون اما پرسپولیس و هوادارانش از این شرایط متضرر شده‌اند.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اعتراض به نحوه بلیت فروشی اینترنتی خاطر نشان کرد:‌ ما خواهان این هستیم که آیین نامه‌ای تدوین شود تا در همه زمینه‌ها به ویژه نحوه بلیت فروشی عدالت برقرار شود و تفاوتی وجود نداشته باشد.

فوتبال ما به این کار بزرگ نیاز داشت که بلیت‌ها به صورت الکترونیکی به فروش برسد اما اینکه زمان بلیت فروشی تفاوت داشته باشد یا در برخی از ورزشگاه‌ها بلیت کاغذی به فروش برسد، عدالت را برقرار نمی‌کند و نمی شود که در این خصوص به طور سلیقه‌ای عمل شود.

وی افزود: چرا بلیت فروشی پرسپولیس باید ظهر روز بازی به اتمام برسد اما برای برخی از تیم‌ها حتی زمان برگزاری مسابقه هم ادامه داشته باشد یا در ورزشگاه‌ها بلیت کاغذی به فروش برسد؟ ما به شدت از این موضوع متضرر شده‌ایم و خواهان این هستیم تا شرایط عادلانه‌ای به وجود بیاید و قوانین یکسانی را در این زمینه به باشگاه‌ها ابلاغ کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دراین شرایط ضربه ای که علیپور به تیم زد تاحالا ندیده ام.واقعا بازیکن حرفه ای ومیلیاردی هم چنین کاری می کند
      .اگر درادامه صد گل هم بزند جبران نمی شود.

    • خان

      وقتی دلالدرون،اون کله ی کچل واحمقشوپشت بازیکن قایم میکنه،بایدهمین بشه،خوب فعلن کچل خان هربازی عملکردخ ودشوپشت اینگونه حوادث لاپوشونی میکنه.ملوان زبل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج