۹۲۵۳۴۶
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

جهانی: انگیزه زیادی برای گل زدن به استقلال دارم

میلاد جهانی، هافبک تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت که این تیم، نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی با استقلال دارد و هدفی جز شکست این تیم ندارد.

خبرگزاری تسنیم: میلاد جهانی درباره بازی ضعیف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: ما برای این بازی به خاطر نحوه سفر به قائمشهر، خسته بودیم. از طرفی، بازی روی زمین چمن مصنوعی سختی‌های خاص خود را دارد و بازیکنان ما نتوانستند بازی دلخواه‌شان را ارائه کنند. بازی در زمین نساجی سخت است و شرایط آب و هوایی هم نسبت به آبادان متفاوت بود، اما با این حال یک امتیاز گرفتیم که بد نبود.

وی درباره دیدار بعدی تیمش برابر استقلال تصریح کرد: استقلال تیم خوبی است و از بازیکنانی توانمند و یک مربی خوب بهره می‌برد. فکر می‌کنم این بازی جذاب شود، چون هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند. شرایط ما در جدول به گونه‌ای است که باید این بازی را ببریم و اصلاً به مساوی فکر نمی‌کنیم. این پیروزی می‌تواند شخصیت تیم ما را بالاتر ببرد.

هافبک تیم صنعت نفت آبادان در مورد برتری استقلال در تبریز و در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط خوب میزبان، نفتی‌ها را به دردسر خواهد انداخت یا خیر، به تسنیم گفت: پیش از استقلال این ما بودیم که تراکتور را شکست دادیم و رکورد نباختن و گل نخوردن این تیم را شکستیم. ما تیم خوبی هستیم و می‌خواهیم در بازی با استقلال هم نتیجه خوبی بگیریم. هر دو تیم به دنبال پیروزی هستند و احتمال مساوی شدن این بازی کم است.

جهانی با بیان اینکه تا حالا به استقلال گل نزده است، خاطرنشان کرد: بر خلاف پرسپولیس، تاکنون مقابل استقلال موفق به گلزنی نشده‌ام، اما پاس گل داده‌ام. انگیزه زیادی دارم تا به استقلال گل بزنم، اما موفقیت تیم از همه چیز مهم‌تر است.

وی درباره مشکلات مالی باشگاه صنعت نفت گفت: بازیکنان تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پارس جنوبی پول گرفته‌اند و امیدوارم مشکلات مالی ما نیز برطرف شود. بازیکنان واقعاً شرایط سختی را تحمل می‌کنند و امیدوارم مشکلات حل شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خان

      عخخخخیییی،جهانی کمتریونجه بخور،چاق میشی ،میدنت دست قصاب.

    • علی

      منم مطمعا هستم گل میزنی کوکا به امید پیروزی غیور مردان ابادان

    • آسمان ابی بلداجی

      آرزو بر جوانان عیب نیست عزیزم خیلیا دوست دارن وارزشون جلو استقلال بازی کنن تو چ شهامتی داری گفتی گل بزنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج