۹۲۵۵۱۱
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

شش خوان پیش رو: روز‌های سخت قلعه‌نویی

شاید حالا امیر قلعه‌نویی بیش از هر زمان دیگر حسرت از دست رفتن چهار امتیاز با ارزش را در دو بازی قبل می‌خورد.

آی‌اسپورت: شاید حالا امیر قلعه‌نویی بیش از هر زمان دیگر حسرت از دست رفتن چهار امتیاز با ارزش را در دو بازی قبل می‌خورد. رقابت‌های لیگ هفته به هفته فشرده‌تر می‌شود و تیم‌هایی که در روزهای ابتدایی لیگ بازی‌های نسبتاً راحت‌تری را انجام دادند امروز بازی‌های سخت‌تر و حساس‌تری را پیش رو دارند.

سپاهان یکی از همین تیم‌ها است. آنها با توجه به بازیکنانی که جذب کرده و حفظ نفرات اصلی‌شان در قامت یک مدعی ظاهر شده‌اند اما تساوی در دو بازی گذشته تا حدودی معادلات‌شان را به هم زد. البته قلعه‌نویی خوش شانس هم بود که در روز تساوی تیمش مقابل پارس جم، تیم‌های پرسپولیس و شهر خودرو متوقف شدند و تراکتور هم مقابل استقلال شکست خورد.

سپاهان در شش هفته پایانی نیم فصل باید با سه تیم بالای جدول بازی کند. سه مسابقه رودررویی که می‌تواند جابه‌جایی‌های زیادی را در صدر جدول به وجود آورد. امیر قلعه‌نویی در خوان اول از تراکتور پذیرایی می‌کند. تیمی که بازی قبلی‌اش را در خانه با نتیجه ۴-۲ به استقلال واگذار کرد. شاید بدبین‌ترین هوادار این تیم هم فکرش را نمی‌کرد که تیم محبوب پرستاره‌اش شکست سنگینی را متحمل شود. حالا سپاهان تیمی خواهد بود که فقط و فقط برای جبران آن باخت به تبریز می‌رود. همین انگیزه برای سخت‌تر شدن کار میزبان کافی است. نتیجه این بازی هر چه باشد برای سایر تیم‌های بالانشین اهمیت بسیاری دارد.

قلعه‌نویی در خوان دوم این شش بازی باید به آبادان برود. جایی که صنعت نفت با اسکوچیچ فوق‌العاده کار کرده و تا امروز در خانه بازنده نبوده است. شاید برای سرمربی سپاهان این یکی از سخت‌ترین بازی‌های باقیمانده‌اش تا پایان نیم فصل باشد. البته که نتیجه بازی با تراکتور هر چه باشد به لحاظ روانی روی این بازی تأثیر می‌گذارد. نفتی‌های آبادان در ورزشگاه تختی به راحتی امتیاز نمی‌دهند و قلعه‌نویی این موضوع را خیلی خوب می‌داند.

اما بازی سوم که بدون شک برای قلعه‌نویی با تمام بازی‌های فصل فرق دارد؛ او از استقلال تهران پذیرایی می‌کند که تفاوت زیادی با تیم دو سه هفته اول پیدا کرده و مسابقه‌ای خواهد شد که از هر نظر حساسیت خواهد داشت. تقابل‌های او با تیمی که چندین دوره سرمربی‌اش بوده همیشه جذابیت‌های خاص خودش را داشته است.

سپاهان بعد از این سه بازی فوق‌العاده سخت باید به قائمشهر برود. جایی که رویارویی با نساجی در ورزشگاه شهید وطنی برای هر تیمی سخت است. البته باید دید تا آن روز تکلیف نیمکت این تیم چه می‌شود اما هر که باشد با توجه به حمایت همیشگی هواداران قائمشهری و پر کردن سکوهای ورزشگاه شرایط برای تیم میهمان سخت‌تر هم می‌شود.

قلعه‌نویی در خوان پنجم برای دومین هفته متوالی باید خارج از خانه به میدان برود. میزبان آنها تیم مدعی شهر خودرو است. یحیی گل محمدی که حالا خیلی روی بازی معوقه‌اش با گل گهر حساب می‌کند با حمایت هوادارانش و تکیه بر بازیکنانی همچون رحمتی، قاسمی‌نژاد، صادقی و ... در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهد.

آخرین بازی سپاهان در نیم فصل هم با پیکان در اصفهان است. اگر چه آنها تا امروز نتایج‌شان نوسان داشته اما حسین فرکی سرمربی فعلی پیکان که سابقه نشستن روی نیمکت این تیم را دارد کار را برای طلایی پوشان سخت می‌کند.

البته این سخت بودن بازی فقط برای سپاهان نیست. آنها آنقدر بازیکن باتجربه و تأثیرگذار دارند که در هر ورزشگاهی قادر به پیروزی هستند. از طرف دیگر بازی‌های رودرروی تیم‌های دیگر هم برای قلعه‌نویی اهمیت بسیاری دارد. در واقع آنها هم مثل سپاهان تا پایان نیم فصل باید رودرروی دیگر مدعیان قرار بگیرند. به‌عنوان مثال استقلال با دو تیم صنعت نفت و شهرخودرو باید دیدار کند، شهرخودرو با تراکتور، سپاهان، استقلال و صنعت نفت باید روبه‌رو شود.

برنامه شش هفته پایانی را که مرور می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که تا پایان هفته پانزدهم تغییرات زیادی را در بالای جدول شاهد خواهیم بود و معمولاً تیم‌هایی در این شرایط موفق می‌شوند که بازی به بازی جلو بروند و در کنار آن بازیکنان کلیدی‌شان را به دلایل محرومیت و مصدومیت از دست ندهند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ¤ پاسارگاد ¤

      حالاست که عیار تیمها مشخص میشه...

      میگم آقای نویسنده چرا نگفتی ۶بازی آینده پرسپولیس و ... تا نمک بریزی بزخم امیرخان
      خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگیا که به تیمهای مدعی باختن.شهر خودرو،سپاهان،تراکتور. بنظرم زیاد مهم نبود بازیهای لنگ کثیف

      • CR7

        طفلکی ها . چقدر جوگیر شدین . خودتونم دیدین که امسال داورها حمایتتون نکردن و اول فصل داشتین سقوط میکردین دسته ۱ . شماها فعلا توی زمین بازیکنان حریف رو کتک بزنین و محروم بشین چون تمام هنرتون همینه . ۵ تا بازی کردین ۵ تا محروم داشتین . هرهرهرهرهرهر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج