جاباما
۹۲۶۱۹۱
۱۲ نظر
۵۰۰۵
۱۲ نظر
۵۰۰۵
پ

نوری: مدیریت استقلال به تعهداتش عمل کند

پیشکسوت استقلال گفت: استراماچونی خودش را اثبات کرده است، بنابراین از پیش هر اتفاق بدی پیرامون تیم رخ دهد هواداران از چشم مدیریت می‌بینند.

خبرگزاری مهر: محمد نوری با اشاره به پیروزی پر گل استقلال مقابل صنعت نفت اظهار داشت: با جرات می‌توان گفت این تیم فراتر از فوتبال ایران بازی می‌کند و حالا زنگ خطر را برای تیم‌های بزرگ آسیایی هم به صدا در آورده است. این تیم قابل احترام است و امیدوارم همین شرایط حفظ شود.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: علی کریمی احیا شده و حالا یکی از بهترین‌های پست خودش در لیگ برتر است. عملکرد ریگی کاملا مثبت است اما به خاطر پستی که در آن بازی می‌کند خیلی به چشم نمی‌آید. غفوری به بهترین فرم ممکن رسیده و یک کاپیتان تمام عیار است که حالا هیچ بهانه‌ای برای دعوت نشدنش به تیم ملی قابل قبول نیست. در خصوص حسینی هم باید بگویم او بهترین عملکرد را دارد. حسینی یک گلر بی حاشیه است که یکی از ستون‌های تیم در این فصل می‌باشد.

نوری تصریح کرد: از تلاش بچه‌ها که بگذریم باید گفت مهم ترین نقش را در این موفقیت‌ها خود استراماچونی دارد. این مربی با عملکردش ضعف‌های ساختاری در باشگاه و مدیریت آن را پوشش می‌دهد.

عضو پیشین کمیته فنی استقلال در خصوص صحبت های استراماچونی در نشست خبری و تهدید تلویحی به استعفا در صورت ادامه شرایط نابسامان مالی باشگاه بیان داشت: کاملا باید به این مربی ایتالیایی حق داد. او برادری اش را ثابت کرده و حالا باشگاه باید به وعده‌هایش عمل کند.

وی افزود: باشگاه از یک مربی خارجی چه می‌خواهد؟ استراماچونی همه کار به تنهایی برای تیم کرده و از اینجا به بعد باشگاه باید به تعهداتش عمل کند.

پیشکسوت آبی پوشان خاطرنشان ساخت: از حالا به بعد هر اتفاق بدی برای این تیم بیفتد و اگر تیم از این شرایط دور شود، هواداران از چشم مدیریت باشگاه خواهند دید. پس لطفا تا دیر نشده به داد این تیم برسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسه دیگه شما کیسه تنان خزانه مملکتو خالی کردین چقدر ولخرجی میکنید حق فوتبال هیچی حق بقیه رشته های ورزشی رو دارید حیف ومیل میکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببینم لنگی اصلا خبر مال تاج بزرگ شما لنگیا قشقایی فصول تشریف دارید قرارهایی سنگین شما را از خزانه مملکت پرداخت میشه

      • بدون نام

        اگر مثل لنگیها خزانه بیت المال رو چند می کردیم که هر سال کل بازیکنان نمی رفتند که لنگی احمق

      • آنتی کیسه

        بیست میلیارد تومن به کیسه تزریق شده ۳۰‎٪ هم پرداختی داشتن اونوقت فریاد وامصیبتا سر میدن که پول نداریم ما مظلومیم ما بدبختیم تا بیشتر غارت کنن

      • پرسپولیس قهرمان

        هوچی گری کیسه ادامه داره :

        دلال شارلاتان ایتالیایی گفته :
        بازیکنام هیچ دریافتی نداشتن قلبم شکسته(!) با این شرایط نمیمونم!

        مباشری معاون کیسه گفته:
        پرداختی بازیکن‌ها به ۳۵ درصد هم میرسه و بیش از ۶/۵ میلیارد هم تا این جای کار به کادرفنی دادیم

        حسن روشن پیشکسوت کیسه قبلا افشاگری کرده بود که مدیران این تیم برای تیغ زدن وزیر عده‌ای از لیدرها و تماشاگرا رو با اتوبوس میفرستادن جلو وزارت برای اعتراض! این مصاحبه‌های هوچیگر ایتالیایی هم دقیقا در راستای همین سیاسته .

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      اولا یه تیم شخم زده ک هفده بازیکن ازش رفته بود و کلی کمبود بازیکن و مصدوم داشت رو تحویلش دادن انتظارنداشتن تیمو بسازه اونم ب بهترین شکل ممکن.‌حالا ک تیمو ساخته و با اختلاف بهترین تیم لیگه و بهترین بازیها و روون ترین و پرموقعیت ترین بازیهارو انجام میده زود شروع کردن ب کارشکنی مث سالهای قبل. هدف همینه نابودیه استقلال الانم پول بهشون نمیدن که هم استقلال بره توحاشیه هم مربیش تمرکز فکری و تاکتیکیشو از دست بده و درنهایت بره. و نیم فصل هم سه چهار بازیکن اصلیشو تمدید نمیکنن و آخر فصل هم ک مث هرسال کل تیمشو رد میکنن میره و تمدید نمیشن. وزیر کفتار صفت. اما اون تیم با اونهمه بدهی به بودیمیر و برانگوه و دستیاراش و بدهی دوازده ملیاردی ب شرکت ریحان فیلم طبق گفته انصاریفرد مدیر عاملش پانزده ملیارد رو اولین بازی لیگ گرفتن و چن روز پیش هم پانزده ملیارد از اسپانسرشون ک ایرانسله قرض گرفتن . مگ اسپانسر دوتیم ایرانسل نیس‌ ؟ چطو پانزده ملیارد اول فصل بهشون داد و الانم پانزده تومن قرض بهش داد؟ و از اینور یک ریال ب استقلال نمیدن؟ هدف راه انداختن کارلنگه اونم با تماش و زنگ وزیر. از اینور در تنگنا نگه داشتن استقلاله .

      پاسخ ها

      • مجید

        به کوری چشم 6تاییییییییییا

      • مجید

        به کوری چشم 6تاییییییییییا

      • آنتی کیسه

        استراماهوچیم که دیده از طرف مجلس و فراکسیون گرفته تا وزارت ورزش و فدراسیون حمایت میشه ناز کرده میگه پولمو ندین میرم:))) آخه کیسه جان ۱.۶ میلیون یورو دادین رفتین باج بگیر آوردین ؟؟
        فقط کافی بود یک پنجم این پول رو تقسیمش میکردین بین باقی گلرا و مدافعین لیگ همشون براتون سایپا و صنعت نفت میشدن با همون فرنازم قهرمان میشدین

    • بدون نام

      مدیریت استقلال لیاقت این تیم را ندارد

    • بدون نام

      اره راست میگی کیسه کش میخوای تموم بازیکنای کیسه ببریم تیم ملی بقیه بازیکنا دعوت نکنیم؟؟؟؟

    • پژمان حیدری

      اصلا خبر استقلالیه عجب بخدا من ب خبرای پرسپولیس اصلا نگاه نمیکنم اگر کنمم ارزش نظر گذاشتن ندارن ی مشت الاف بیکار

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج