۹۲۶۲۳۶
۱۱ نظر
۵۰۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۸
پ

واعظی: پشت میز نشستن، مشکلات را حل نمی‌کند

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در نقاط مختلف برای شناسایی و رفع مشکلات مردم، گفت: پشت میز نشستن مسئولان و مدیران مشکلات مردم را حل نخواهد کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر لزوم حضور مسئولان در نقاط مختلف برای شناسایی و رفع مشکلات مردم، گفت: پشت میز نشستن مسئولان و مدیران مشکلات مردم را حل نخواهد کرد.

محمود واعظی صبح پنجشنبه در نشست با علما، روحانیون و شوراهای شهرستان عسلویه اظهار داشت: استان بوشهر محل همزیستی مسالمت‌آمیز شیعه و سنی بوده و الگویی برای دیگر نقاط است.

وی بر لزوم استفاده از فرصت هفته وحدت برای تقویت و نهادینه‌سازی وحدت تاکید کرد و ادامه داد: جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری نیاز به انسجام و وحدت دارد و باید برای اتحاد جهان و امت اسلامی تلاش بیشتری شود.

واعظی با اشاره به اینکه مسئولان باید در نقاط مختلف کشور برای رفع مشکلات مردم حضور یابند، تصریح کرد: مسئولان اگر پشت میز بنشینند و حرکتی نکنند هیچ مشکلی حل نمی‌شود.

وی از پیگیری جدی مسئله محیط زیست عسلویه خبر داد و اضافه کرد: رئیس جمهوری در سفر اسفندماه سال گذشته به استان بوشهر این قول را به مردم داد تا با تشکیل کارگروه ملی مقابله با آلودگی محیط زیست در عسلویه این مشکلات رفع شود.

رئیس دفتر رئیس جمهوری یکی از مشکلات اساسی در عسلویه را اشتغال دانست و اضافه کرد: در صورتی که نیروهای بومی در این منطقه به کارگیری شوند، در آینده مدیران این منطقه نیز بومی خواهند بود.

وی با اشاره به پیگیری بیمارستان ۱۱۰ تخت‌خوابی، تامین آب جنوب استان بوشهر و اسکله بندر کنگان بیان کرد: تلاش شده تا در استان‌های محروم از جمله بوشهر مصوبه‌های دولت اجرا شوند و محدودیت‌های بودجه‌ای رفع شود.

واعظی به اهمیت آرامش و همدلی در شرایط تحریم حداکثری اشاره کرد و ادامه داد: همبستگی ملت بزرگترین سرمایه کشور ایران است که باعث می‌شود تا به همه اهداف خود نائل شویم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر عملیاتی شدن موضوع حقوق شهروندی باید در همه سطوح دولتی و غیر دولتی اضافه کرد: شهروند درجه ۱ و ۲ نداریم و در این ارتباط تلاش زیادی شده‌است.

وی با بیان اینکه کل ایران با همه محدودیت‌ها به کارگاه سازندکی تبدیل شده است گفت: مسئله حقوق شهروندی باید دل‌های ما را به هم نزدیک کند و عملکردها نباید منجر به ایجاد شکاف شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      چه پشت میز چه روی میز از شما دولت بی‌حال و. فشار کاری ساخته نیست بروید سنگ هم پشت سرتان که الهی بر نگردید...

    • بدون نام

      سلام حالا که دولت داره تموم میشه تازه میخوای بلند شی.تمام اعضای خانوادت امریکا هستن.فکرکردی اداره کشور مثل کتاب نوشتنه که با تف جزوه ها را وصله پینه کردی وندتا کتاب نوشتی.کلی جیبت را پر کردی حالا می گی باید ازپشت میز بلند شی .

    • .‌.‌.‌‌

      پس پشت میز باید چه کار کرد
      پشت باید نشست

    • بدون نام

      خب حالامشکلاتیو که توحل کردی بگو حرفت درسته اما متاسفانه عملت چیزدیگه ای میگه میگه ناموفق بودید

    • بدون نام

      آخ اگه تو معاون رئیس جمهور بودی !!!

    • بدون نام

      خاک برسرتو ودولت ناتوانتان که فقط و فقط باشعار و دروغ مملکت را به گند کشیدید خودتان کار نمیکنید توقع دارید مسئولان رانتخوار بی عرضه اتان کار کنند

    • بدون نام

      بیاین بیرون تو جاده ها بیل کلنگ بزنید تا جاده را صاف کنید تا مردم این قدر کشته نشون حداقل کاری که شاید بلد بشید اینه یا زمین کشاورزی ها شخم بزنید

    • بدون نام

      جناب آقای واعظی با من بودی؟من که پشت میز نیستم کسی که پشت میز نشسته جنابعالی و دوستان شما هستن.

    • بدون نام

      افرین دروغ گفتن مشکل را حل می کند

    • بدون نام

      خدا نابودتون کنه مردم را بیچاره کردین

    • بدون نام

      میشه بفرمائید شما مسئولان وزرا مدیران دقیقا کجا نشسته اید کم دروغ تحویل مردم بدهید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج