۹۲۶۲۴۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گل‌محمدی: فرصت خوبی برای صدرنشینی داریم

شهرخودرو با وجود دو بازی کمتر نسبت به صدرنشینان با ۱۷ امتیاز در رده چهارم قرار دارد؛ این تیم با کسب پیروزی در بازی فردا برابر پارس جنوبی با یک بازی کمتر جای پرسپولیس را در رده دوم بگیرد.

ورزش سه: شهرخودرو در حالی در هفته دهم به مصاف پارس جنوبی می رود که یک بازی عقب افتاده خانگی برابر گل گهر سیرجان دارد. یحیی گل محمدی سرمربی شهرخودرو در نشست خبری پیش از مصاف با پارس جم گفت: «مقابل تیم خوبی بازی داریم. بازی های قبلی این تیم را دیده ایم، خیلی پر تلاش بودند. یکی از بازی های سختمان خواهد بود و امیدواریم مقابل هوادارانمان خیلی با انگیزه باشیم و همه حس کنند برای بردن به میدان می رویم. بازیکنان هم می دانند فرصت خوبی برای صدرنشینی دارند. به پشتوانه هوادارانمان و انرژی مثبتشان احتیاج مبرم داریم و مطمئنم با این شرایط می توانیم سه امتیاز را بگیریم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم.»

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: «آقاجان پور و زامهران مصدوم هستند و مشخص نیست به اردوی تیم امید برسند.»

یحیی درباره استرس صدرنشینی در بین بازیکنانش توضیح داد: «صحبت هایی در همین رابطه با بچه ها کرده ایم و امیدواریم آنها بتوانند کنترل کنند و تمرکزشان روی وظایفشان باشد و از حالت استرس خارج شوند و با اعتماد به نفس نتیجه لازم را بگیریم.»

گل محمدی درباره کیفیت پارس، مشکلات مالی و انگیزه مضاعف این تیم با اشاره به عملکرد این تیم در دیدارهای پیشین توصبح داد: «این تیم واقعا حقشان حتی جلوی تیم های بزرگ لیگ، باخت نبود. مشکلات مالی برای خیلی از تیم ها وجود دارد و آنها حتما با انگیزه بسیار به میدان خواهند آمد که این کار ما را سخت تر می کند.»

سرمربی شهرخودرو درباره بازی تدافعی رقبا هم توصیح داد: «اکثر تیم ها در مشهد جلوی شهرخودرو با لایه های دفاعی فشرده می خواهند گل نخورند. فردا هم قطعا همین طور خواهد بود و باید بتوانیم بازی خودمان را دیکته کنیم و سرعت بازی را بالا ببریم تا از عمق و کناره ها به گل برسیم»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج