جاباما
۹۲۶۴۷۲
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

ترافیک در محور کندوان نیمه‌سنگین است

ترافیک در محور کندوان-هزارچم و بالعکس نیمه سنگین است و در مسیر سدکرج تا گچسر در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

خبرگزاری فارس: ترافیک در محور کندوان-هزارچم و بالعکس نیمه سنگین است و در مسیر سدکرج تا گچسر در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

رضا گودرزی رئیس پلیش راه استان البرز در رابطه با وضعیت ترافیکی استان البرز گفت: از عوارضی قدیم تهران تا کیلومتر بیست و پنج آزادراه تهران-کرج ترافیک به شکل روان در جریان است و همچنین ترافیک از کیلومتر بیست و پنج آزادراه تهران-کرج تا مرکز کرج نیز روان گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک در محور کندوان-هزارچم و بالعکس نیمه سنگین است و در مسیر سد کرج تا گچسر در هر دو مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

گودرزی گفت: محور آبیک-قزوین هم دارای ترافیک روان است و مشکلی در این مسیر نداریم و ترافیک از کرج تا پایانه شهید کلانتری هم روان است.

گودرزی درباره محدودیت‌های ترافیکی در محور کرج-چالوس افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه الی ساعت ۲ بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه الی ساعت۲ بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه خواهد بود.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان سازی ترافیک در جاده های البرز مستقر شده اند و از رانندگان می خواهیم با توجه به شرایط ترافیک سنگین با ماموران پلیس راه همکاری داشته باشند تا از هرگونه حوادث احتمالی پیشگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زلزله - سیل - گرانی - تحریم - جنگ - کوپن - صف - بی پولی - دزدی - بیت المال - حاصل عمر ۴۱ سالگی من در ایران . من همه اینها را به جرم زندگی در ایران مشاهده کردم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج