جاباما
۹۲۶۵۵۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جشنواره اقوام در خرم‌آباد آغاز بکار کرد

جشنواره فرهنگی اقوام ایران عصر امروز در محوطه باغ گلستان خرم‌آباد آغاز کرد.

خبرگزاری فارس: سیدامین قاسمی عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگ اقوام ایران که در باغ گلستان خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره از جشنواره ۲۸ استان شرکت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف برنامه‌های وزارت میراث فرهنگی حفظ فرهنگ اقوام کشور است، افزود: برای برگزاری این مراسم تمامی دستگاه‌های اجرایی استان همکاری خوبی داشته‌اند.

جشنواره اقوام در خرم‌آباد آغاز بکار کرد

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان بیان کرد: در این دوره شاهد حضور 80 غرفه صنایع دستی از نقاط مختلف کشور هستیم، همچنین شاهد برگزاری جشنواره سنگ‌های قیمتی در قالب 12 غرفه خواهیم بود.

قاسمی با اشاره به اینکه بیش از 15 استان کشور در جشنواره موسیقی این دوره شرکت کرده‌اند، تصریح کرد: علاوه بر موسیقی به هر کدام از استان‌ها یک غرفه جداگانه اختصاص داده‌ایم که در این جایگاه‌ها فرهنگ استان خود را به نمایش در خواهند آورد.

وی در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: این مراسم تا روز بیشتم آبان ماه از ساعت 14 تا 19 ادامه خواهد.

جشنواره اقوام منجر به افزایش اتحاد ملی می‌شود

سیدموسی خادمی، استاندار لرستان عصر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگ اقوام ایران در خرم‌آباد، اظهار داشت: مردم لرستان از اینکه میزبان این جشنواره هستند احساس خوبی دارند همچنین مسوولان لرستان از تمام ظرفیت استان برای هر چه بهتر برگزار شدن این جشنواره استفاده خواهند کرد.

وی با اینکه برگزاری اینگونه جشنواره‌ها باعث نزدیک‌تر شدن هر چه بیشتر اقوام مختلف کشور با یکدیگر می‌شود، افزود: جشنواره فرهنگ اقوام می‌تواند گام مهمی در راستای اتحاد ملی در کشور بردارد.

جشنواره اقوام در خرم‌آباد آغاز بکار کرد

استاندار لرستان بیان کرد: صنایع دستی و گردشگری علاوه بر جنبه‌های فرهنگی خود می‌توانند گام مهمی در توسعه اقتصادی استان و کشور بردارند.

خادمی در بخش پایانی صحبت‌های خود تصریح کرد: این گونه جشنواره‌ها باعث معرفی صنایع دستی نقاط مختلف کشور به بخش خصوصی می‌شود و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و حمایت‌های ارگان‌های دولتی می‌توان این استعداد بالقوه کشور را به عامل توسعه اقتصادی تبدیل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج