جاباما
۹۲۶۷۲۰
۳۳ نظر
۵۰۰۰
۳۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اودینزه، استراماچونی را می‌خواهد

بدون شک اگر دست‌های سرمربی استقلال برای جدایی از این باشگاه باز نبود پی در پی پیام تهدید نمی‌فرستاد و حتی رسانه‌های ایتالیایی نزدیک به خود خبر از حضورش در تیم‌های ایتالیایی نمی‌دادند.

ایران ورزشی: بدون شک اگر دست‌های سرمربی استقلال برای جدایی از این باشگاه باز نبود پی در پی پیام تهدید نمی‌فرستاد و حتی رسانه‌های ایتالیایی نزدیک به خود خبر از حضورش در تیم‌های ایتالیایی نمی‌دادند. استراماچونی ظاهراً برگ برنده را در دست دارد که در هر شرایطی باشگاه استقلال را به جدایی تهدید می‌کند.

استراماچونی چه آن روزها که با استقلال نتایج ضعیفی می‌گرفت و چه حالا که به اوج بازگشته با همین سیاست در مقابل کم‌کاری‌های باشگاه استقلال قد علم کرده که این نشان دهنده وجود برخی شروط در قرارداد او برای جدایی از استقلال است. باشگاه استقلال بدون شک اگر می‌خواهد با این مربی به آخر فصل برسد باید موانع موجود را از میان بردارد تا همواره زیر سایه تهدید‌های سرمربی‌اش نباشد.

باشگاه استقلال و سرمربی‌اش به همان نقطه‌ای بازگشته‌اند که ابتدای فصل شاهدش بودیم. روزهایی که روشن نبود سرمربی ایتالیایی به کار در این باشگاه ادامه می‌دهد یا نه! فضایی کاملاً ابهام‌آمیز و نگران‌کننده. استراماچونی در هفته‌های آغازین نیز بارها باشگاه استقلال را بابت مشکلات موجود تهدید به کناره‌گیری از سمتش کرده بود. حتی برخی رسانه‌های معتبر ایتالیایی خبر از جدایی قریب الوقوع این سرمربی از استقلال داده بودند.

آن روز‌ها البته صحبت از عقد قرارداد استراماچونی با تیم دیگری نبود و خبرنگاران و رسانه‌های ایتالیایی نزدیک به سرمربی ایتالیایی فقط خبر از جدایی می‌دادند تا شاید باشگاه استقلال آن خواسته‌هایی که مد نظر سرمربی‌اش قرار دارد را تأمین کند. این بار اما ماجرا قدری پیچیده‌تر شده و یکی از رسانه‌های کشور ایتالیا مدعی شده استراماچونی جای ایگوتودور، سرمربی برکنار شده تیم اودینزه را خواهد گرفت!

این خبر می‌تواند یک زنگ هشدار بزرگ برای باشگاه استقلال باشد تا قبل از اینکه کار به مرحله اجرا نرسیده سرمربی‌اش را بابت مسائل مورد اختلاف راضی کند. بدون شک اگر سران باشگاه استقلال بتوانند مطالبات سرمربی خود را پرداخت کنند و دستمزد بازیکنان را هم بدهند و البته دیگر امکانات نیز فراهم باشد، استراماچونی بهانه‌ای برای جدایی نخواهد داشت اما شرایط موجود دست سرمربی استقلال را باز می‌گذارد تا به پیشنهاد‌هایی که از کشورش می‌رسد پاسخ دهد و احتمالاً بعد از مقطع کوتاهی همکاری با استقلال از این باشگاه جدا شود؛ شاید در نیم فصل!

اینکه در قرارداد استراماچونی به مانند قراردادی که برای تیام تنظیم شده، حق فسخ یکطرفه لحاظ شده باشد روشن نیست و فقط باشگاه استقلال و استراماچونی می‌دانند که چه مفادی را میان خود به امضا رسانده‌اند اما اینکه سرمربی استقلال هر بار باشگاه را تهدید می‌کند و به راحتی به خودش اجازه می‌دهد برای این باشگاه ضرب‌الاجل تعیین کند، نشان‌دهنده دست باز آقای سرمربی برای جدایی است وگرنه چنانچه سرمربی استقلال قادر به جدایی از این باشگاه نبود، هیچ گاه اینچنین باشگاه را تهدید نمی‌کرد و چه قبل از فصل و چه حالا که استقلال روی دور برد افتاده از جدایی نمی‌گفت.

استراماچونی قطعاً در همکاری با باشگاه استقلال شروطی را مد نظر قرار داده و تأکید کرده چنانچه این شروط برآورده نشود، حق فسخ دارد که حالا بی‌آنکه از عواقب تهدید‌هاش واهمه‌ای داشته باشد، پی‌درپی باشگاه استقلال را تحت فشار قرار می‌دهد تا اوضاع را آنطور که او می‌خواهد سر و سامان دهد.

به هرحال این ماجرا هرچه باشد برای باشگاه استقلال حواشی‌ تازه‌ای را به وجود آورده است. بعد از بازی صنعت نفت آبادان به نوعی با اظهاراتی که استراماچونی انجام داد کام استقلال تلخ شد و حالا نیز صحبت از حضور احتمالی سرمربی استقلال در تیم اودینزه است.

البته باشگاه استقلال قطعاً نسبت به احتمال جدایی این مربی واکنش نشان خواهد داد و آن را ناممکن خواهد خواند اما تردیدی نیست برای استراماچونی راه‌هایی باز گذاشته شده تا این باشگاه را ترک کند.

پیش‌تر نیز مسئولان باشگاه استقلال با وجود اینکه بارها اعلام کرده بودند تیام قادر به جدایی نیست اما این بازیکن باشگاه را ترک کرد. حالا نیز ممکن است در مواجهه با استراماچونی و پیشنهادی که رسیده همان سیاست‌ها پیش کشیده شود اما هیچ بعید نیست که استرا هم درنهایت باشگاه استقلال را دور بزند و از این باشگاه جدا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جمع کنید این شروورارو
      میخاد پول بچاپه و بچاپن باز شروع کردن
      همچی میگه انگار ما تو این کشور نیستیم
      بیست و پنج ساله فوتبال میبینم همه چیرم میفهمم
      بگید گشنه شدن باز پول بیت المال میخان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با کی داری جاسم جان؟

      • دزفــــول.بخــــتیاری

        اگه یه دونه عکس از این داش مسعودتون با یکی از بازیکنای استقلال دیدی راست میگی ولی برعکس تا دلت بخاد از این یارو با لنگیاس . با بلال و علیپور و منقاروند و ....

      • بدون نام

        دزفــــول.بخــــتیاری
        و
        بدون نام ۱۲:۰۱
        میشه بگین ربط جواب شما به حرف من چی بود؟
        واقعا که خدا شمارو از ... حلق کرده

    • بدون نام

      این هم مانند کیروش پیدا کرده راه باج گیری که چطور سر وقت پول بگیرد

      اگر از ایتالیا پیشنهاد داشت با اون سطح فوتبال خودش را در ایران معطل نمیکرد پس بازار گرمی هست

      کیروش هم میگفت که از هر کشور پیشنهاد دارد

      پاسخ ها

      • سعید

        البته کیروش در حال حاضر سرمربی تیم بزرگ کلمبیا می باشد و برانکو هم که کلی به قول خودش پیشنهاد داشت بدون تیم است. پس بین ادعا کردن
        ها فاصله ها است یکی راست میگه یکی هم مثل برانکو دروغ میگه

      • بدون نام

        دیدید که آخر سر رفت و مربی تیم ملی فوتبال کلمبیا شد . پس لطفاً حرف مفت نزن

      • بدون نام

        موافقم ، بخدا اینا اگه از لیگ قطر یا امارات پیشنهاد داشته باشن نیم ساعتم معطلش نمیکنن و میرن ، توی خونه موندنه فاطی از بی تمبونیه

      • بدون نام

        توی ایتالیا قراردادش اندازه ایران هست؟

    • بدون نام

      بازار گرمی شروع شد.حتما با این ترفند می خوان از داداش مسعود پول بگیرند .وزیر و میگم .استقلالی ها وزیر رو به اسم کوچیک صدا می زنند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگر برانکو قرارداد نداشت چرا رفت اقای منتقد احمق تمام مربیان در صورت پرداخت نشدن حق و حقوق خود میتوانند استعفا داده به فیفا شکایت کنند

      • بدون نام

        منظورت داش مسعود یار دیرین لنگیاس دیگه؟؟

    • ناشناس

      بنده استقلالیم .اما حق رابه ایشان میدهم.وقتی درکشورما زیرساخت ها آماده نیست چطور انتظار داریم امثال استراماچونی ،ویلموتس ،کیروش وغیره فرارنکنند.اسکوچیچ وکالدرون هم صداشان درآمده.چطور انتظارداریم بازیکنان جوان تیمها ازجیب پدرشان حتی هزینه رفت وآمد به تمرین دریافت کنند درحالیکه اکثرپدران یا کارمند هستند ویا بازنشسته.

    • محمد

      اشکال نداره ناراحت نباش شو مکن چرت نوشتی

    • بدون نام

      آخه شما که پول دستمال کاغذی ندارید که باش دماغتون را بگیرید چرا پامیشید میرید مربی های گرون خارجی میارید که این افتضاحات را به بار بیارید فرقی هم نمیکنه این در مورد تیم ملی و پرسپولیس هم صدق میکنه آخه چقدر بی فکرید

    • بدون نام

      الکی شروع نکنین وتیم روبه حاشیه نبرین..مربی هم امکانات اولیه رونداشته باشه پول سروقت نگیره..خجالت اوره بگم زمین تمرین ثابت نداشته باشه..خوب مشخصه امکان ادامه کاربرای یه مربی حرفه ای اونم استرا که یه مربی طراز اول تواروپاست نباشه..درهرصورت تمام تقصیرات ازمدیریت باشگاه ست..درده واسه کشوردهن پرکنی مثل ایران که دزدهاباپول مردم به ثروت افسانه ای رسیدن تماامکانات وشرایط مروم شبیهه مردم اوگاندا وسنگاله..اخه انصافه..نفت گاز طلا پسته ....هرچی که بخوای تودنیا کشورمون داره جز 8کشورثروتمندباشیم اماازکوچکترین مزایابرخوردارنباشیم..چراهمه دنیابه مابدبین هستن وهمه چیزروحق وناحق به مانصبت میدن..ایاماخوبیم وهمه دنیا مثل عربستان وترکیه وعراق وامارات امریکا وانگلیس وفرانسه والمان وارژانتین وگرجستان وترکمنستان.....بدهستن..مشکل ازماست یااونها...چراگرجستان هم مردم ماروتحقیرمیکنه اگه ماخوبیم چرامردم دارن میرن افغانستان واسه اقامت...تاکیدمیکنم افغانستان..والانمیدونم کسی میدونه بگه

      پاسخ ها

      • بی انگیزه

        مرحبا ب تو شیر مادرت حلالت حرفاات همه درستن ایولا....

      • بدون نام

        طراز اول ؟؟؟؟؟؟ تو اروپا ؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ

    • بدون نام

      از جنس خود کیسه تنانه هر جا که به نفعش باشه میره همون طرف

    • بدون نام

      پس بگو چرا اینجوری گفت بعد بازی صنعت نفت اینم شد برانکو ولی بره و خیانت کنه به استقلال مثل برانکو از اون تیمم اخراج میشه خائن خیر نمی بینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احسنت .
        خائن خیر نمی بینه

    • بدون نام

      تند نرو. وایسا با هم بریم. آخه اسکل مجانی که کسی کار نمی کنه. خوب پولشم میخواد. مثل اون دلال کروات یا کیروش. اتفاقا خیلی هم حرفه ای عمل می کنه. بفهم چی داری میگی.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کم حرف مفت بزنید، استراماچونی کجا می خواهد بروید سایت دروغگو

    • بدون نام

      خدایا لنگیا دست به دعا شدن که استرا بره ،تمام زورشون میزنن که استرا نمون .به بابا مسعودتون بگید شاید یه کاری کنه واستون .

    • بی انگیزه

      جمعیت ایران یک در صد جمعیت جهانه اما منابعش 9درصد منابع جهانه این یعنی اینکه ما باید نسبت ب مردم جهان 90 درصد بهتر زندگی کنیم حالا دیگه خوددانید.....

    • بدون نام

      عجبا پول خودشه قرارداد بستن خوبم نتیجه میگیره بایدم پولشو بدن

    • بهلول

      برادر من انشا مینویسی:؟؟؟
      مختصر و مفید بگو ببینیم چی میخای بگی

    • ارش

      دارقوزاباد هم میخادش که چی قابلمه اورده براتون

    • بدون نام

      نه نه،،،،،شوخی نکن

    • بدون نام

      من استقلالیم ولی میگم که باید این مرتیکه رو بندازن بیرون. فقط دنبال پوله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگر رجال ما باندازه یک جو عقل داشتند امروز وضع موجود این نبود

    • علی

      وای

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      اولا شایعه اس. دوما اگ راست باشه شک نکنید ایقد اذیتش میکنن و پول بهش نمیدن و امکانات ازجمله زمین تمرین بهش نمیدن تابره. اگ هم نرفت بین نیم فصل یا آخرفصل صد درصد طبق هرسال تیمشو شخم میزنن و بازیکنان اصلی رو تمدید نمیکنن و استقلالو بازنابودمیکنن. هرموقع استقلال اوج گرفته و به هیچ تیمی رحم نمیکرد زود آقایون نگران شدن و استقلالو ویران میکردن و الانم شک نکنید ویرانش میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج