۹۲۶۸۴۳
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

یک تفاوت عمده ویلموتس و کی‌روش

کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال می گوید بعد از صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ و شروع رقابت‌ها آنها ۸ ماه دستمزد کارلوس را نداند و این مربی یک بار هم آنها را تهدید نکرد. کارلوس درک کرده بود تحریم‌ها چقدر فدراسیون را با مشکل روبرو کرده و به همین دلیل بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ دستمزدش را گرفت.

خبرآنلاین: هر چند مسئولان فدراسیون فوتبال مدام می گفتند مارک ویلموتس خیلی ماخوذ به حیاست و از روز اول آنها را برای گرفتن پولش تحت فشار نگذاشت ولی حالا این مربی بدجور فدراسیون را تهدید کرده است. ظاهرا تاج و همکارانش خیلی زود درباره ویلموتس قضاوت کردند. اینکه یک مربی حق و حقوقش را بخواهد کاملا طبیعی است و نمی‌توان به او خرده گرفت ولی در گذشته کارلوس کی روش در شرایطی به مراتب حساس‌تر ماهها پول نگرفت و لام تا کام حرف نزد.

کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال می گوید حد فصل صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ و شروع رقابت‌ها آنها ۸ ماه دستمزد کارلوس را نداند و این مربی یک بار هم آنها را تهدید نکرد. کارلوس درک کرده بود تحریم‌ها چقدر فدراسیون را با مشکل روبرو کرده و به همین خاطر بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ دستمزدش را گرفت. کی‌روش حتی در حد فاصل بین جام جهانی روسیه و جام ملت ها هم یک دلار دستمزد نگرفت ولی حرفی از فسخ قرارداد نزد.

حال آنکه ویلموتس در همین شروع کرد و در حالی که ایران اصلا بازی حساس نداشته و تازه در مرحله اول مقدماتی جام جهانی است، فدراسیون را تهدید به فسخ کرده است. اینکه او حقش را می خواهد طبیعی است اما بی‌شک تاج و همکارانش نباید اینقدر زود درباره اش قضاوت می کردند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مدیران نگران درصد خودشان هستند...بعد روشن میشود...همه پاک دست هستند...همه پیشرفت ها مدیون ایثار همه مسئولین وطن هستیم....وقتی افشا شدن که مقیم کانادا میشوند!!!

    • محمد

      فقط کیروش

    • بدون نام

      دیگرهیچ زمانی فوتبال مامثل جناب کی روش را نخواهددید.

    • بدون نام

      کیروش اینقدرازدلالی وپدرسوخته بازی گیرش میومدکه تاپایان قراردادش بیخیال دستمزدبشه

    • بدون نام

      معمولاًکارفرمابایدحقوق پرداخت کندونویسنده دوزاری یادش رفته کیروش خودش یکپاکارفرمابودعزل میکردنصب میکرداردومنحل میکردلیگ تعطیل میکردیک گردنکش یاغی به تمام معنابود

    • بدون نام

      کاش کی روش رو از دست نمی دادین اقای تاج چرا گم نمیشی بری با این بلژیکی معلوم نیست حتی به جام جهانی بریم کیروش خوب بود

    • بدون نام

      هنوز هم نمیفهمید کارلوس کی بود

    • بدون نام

      من اگر جای تاج بودم به خاطر قهر بی موقع ویلموتس، اگر به عراق ببازیم، همون شب ویلموتس را اخراج میکنم و اگر تونستم تا یکماه بعد یه مربی خارجی خوب برای تیم ملی بیارم که هیچ، در غیر اینصورت علی دایی رو سرمربی تیم ملی میکنم.
      عراق الان یکهفته است رفته تو اردو ولی ما هنوز یک جلسه تمرین هم انجام ندادیم.

    • پژمان حیدری

      کیروش بین 10 مربی برتر جهان بود و ب تیمش تعصب داشت و همه ملت دوستش داشتن نتیجه نگرفتنش بی کفایتی فدراسیون نداشتن بازی دوستانه با تیمهای قوی بود ویلموتس حداقل بین 50 مربی شاید باشه خیلی سبکش از کیروش پایین تره الانم با تیم کیروش داره نتیجه میگیره هنوز عیارش مشخص نیست خدا کنه ارزش هزینه ای ک قراره بشه رو داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج