۹۲۷۰۱۵
۲۵ نظر
۵۰۱۶
۲۵ نظر
۵۰۱۶
پ

واکنش افشین پیروانی به توهین علیپور به یک هوادار

افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، در مکتب این باشگاه احترام به هواداران اهمیت دارد و حرف اول را می‌زند.

خبرگزاری تسنیم: افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، در مکتب این باشگاه احترام به هواداران اهمیت دارد و حرف اول را می‌زند.

افشین پیروانی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: ویدیویی منتشر و گفته شده است علیپور به یک هوادار توهین کرده است. متأسفانه زمانی که اعضای تیم می‌خواستند وارد اتوبوس شوند افراد متفرقه زیادی کنار اتوبوس بودند که قانوناً نباید در آن منطقه و محدوده از استادیوم باشند.

آن شخص هم هوادار نبود بلکه سعی می‌کرد خود را هوادار جلوه دهد. او مدام توهین می‌کرد و بدترین و تندترین جملات را به کار می‌برد و اصلاً حس کردم که هدفی دارد.

واکنش افشین پیروانی به توهین علیپور به یک هوادار

وی در ادمه افزود: از نوع ادبیات و جملات متوالی او مشخص بود که دنبال ایجاد تنش است. علیپور همیشه به هواداران احترام گذاشته است. حالا که این ویدیو منتشر شده است، می‌گویم که علیپور بعد از بازی دقایق زیادی سرش را گرفته بود و حتی اشک می‌ریخت. او فوق‌العاده ناراحت بود و حتی به خود من گفت: «مربی، شما، بچه‌های تیم و هواداران هر چی به من بگویید، حق دارید و من نمی‌دانم چرا آن تصمیم را گرفتم».

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین یادآور شد: علیپور همان بازیکنی است که ساعتی بعد از بازی آن متن صریح و صادقانه را در اینستاگرام خود به منظور عذرخواهی از هواداران و تیم و همه‌ی پرسپولیسی‌ها منتشر کرد. او فرزند مکتب پرسپولیس است که در آن احترام به هوادار حرف اول را می‌زند.

«همه‌ی ما هر چه داریم به برکت حمایت و محبت و لطف همین هواداران عزیز و حضور در پرسپولیس است.»، وی با بیان این جمله خاطر نشان کرد: این حرف کل تیم است. علیپور مهاجم اصلی تیم است و ان‌شاءالله با حمایت هواداران و تیم آقای گل می‌شود.

برخی می‌خواهند بگویند علیپور به یک هوادار توهین کرده تا بین او و هواداران فاصله و تنش و شکاف ایجاد کنند، در حالی که آن فرد اصلاً هوادار نبود و دنبال داستان‌های دیگری بود و مدام جملات تندی را به کار می‌برد که جای تأسف داشت. اتفاقاً تا این شرایط را دیدم به بچه‌ها گفتم حواس‌تان باشد و واکنش نشان ندهید، چون می‌دیدم که جملات تند و توهین‌آمیز این فرد تا چه حد زننده و تحریک‌آمیز بود.

پیروانی در پایان تصریح کرد: علیپور همیشه به هواداران احترام گذاشته است. در پرسپولیس هم حفظ حرمت هواداران یک اصل است و هیچ‌کس نه جرأت کم‌لطفی به هواداران و بی‌احترامی به آنها را دارد و نه به خود چنین اجازه‌ای می‌دهد. پس هواداران عزیز ما هوشیار باشند و بدانند که آن فرد هوادار نبود و به حاشیه‌ها هم توجهی نداشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۱۳....................

      این توجیح خوبی برای کار زشت علیپور نیس
      عفت کلام چی پس
      ورزشکاره خیر سرش
      باید تحملش بالا باشه
      مگ بقیه کم فش میخورن
      اون یارو هرکی بود کارش اشتباه
      کار علیپور بدتر بود

    • بدون نام

      از مکتب عبده از این بیشتر نیاید انتظار داشت پیروانی خودش منشوری است باید پول های دزدی کرده پس بده

    • بدون نام

      چرادروغ میگی توفیلم معلومه فقط میگه چیپ نزن ..مکتبتون کثیفه علی عبده ایها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر سرتون تو اخبار پرسپلیسه

    • بدون نام

      علیپور دوستت داریم

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      آره یه دزد داره دم ازخوبی و پاکی میزنه. دوما تاکی وکجا میخاین هوچیگری کنید و همه چیو انکارکنید و سعی میکنید کمیته عنضباطی محرومتون نکنه .‌جدیدا قانون عذرخاهی رو اوردن مختص تیم شما نمونش بیرانوند بود ک طبق قانون باید سه جلسه محروم میشد که نشد ‌ نمونش کنعانی زادگانه ک تو دربی بدترین تخلف روکرده بود هم رو داور داد زد و درگیرشد هم توپ رو گرفت تودست و انداخت هوا شوت کرد زیرش رفت تو تماشاگران استقلال و محروم نشد. جدیدا کمیته عنضباطی میگه فلان بازیکن لنگ میگه من اشتباهی نکردم و منظوری نداشتم و عذرخاهی کرده پس محروم نمیشه . درحالی ک چهارسال فیکس و مطلق هیچ لنگی رو محروم نمیکردن و سروصدای کل تیمها و مردم دراومده بود حتی کی روش هم گفته بود. با این همه حمایت و ساپورت مدیران دزد لنگ با نهایت وقاحت هوچیگری میکنن و افکارعمومی رو منحرف میکنن و به شعور مردم توهین میکنن. ینی کمیته عنضباطی جرات نداره ورود کنه ب تخلفات این تیم زودباندمافیاش با هوچیگری حمله میکنن ب احکام کمیته عنضباطی. گند زدین ب فوتبال‌ . نمونه از این واضحتر؟ سعید آقایی و روزبه چشمی بخاطر پست اینستاگرام یک جلسه محروم میشن اما بازیکنان لنگ توزمین توهین میکنن وفحش میدن ب بازیکنان حریف و هواداران محروم نمیشن مدیران دردش عادت کردن ب مفت بری و ننر بودن و میان هوچیگری میکنن. بابا بیاید تابع قانون باشید بیاید همون طور ک قانون برا بقیه تیمها اعمال میشه شما هم پذیرای قانون باشید .
      چاپ کن خدایی رنگی نیستی و نباش

      پاسخ ها

      • کیسه ها منطق ندارند

        چشم کاشیما یادمون نمیره تو به پا العین یادت نره شیشتایی

    • حامی

      لنگی پاره پاره......،

    • علی

      شما پرسپولیسیا استاد سفسطه هستید ی چند قرن دیر اومدید باید زمان سقراط میامدید

    • امید نستا

      از کدامین مکتب صحبت میکنی عامو جان، اون از فحش رکیک خانزداه به اون هوادار بدبخت چند سال پیش، این از این علیپور تازه به دوران رسیده

    • پژمان حیدری

      فقط چند بار گفت چرا چیپ میزنی حرف دیگه نشنیدیم اون باید فهش بده حالا هوادار پرسپولیس نباشه عجبا توجیه ببین

    • بهزاد

      مکتب لنگ مکتب وحشی گری و بیشرفی
      الکی ماست مالی نکنید

    • بدون نام

      ,اقای محترم جناب پیروانی عوض عذر خواهی داری کار بازیکنتون و موجه جلوه میدید ..طرفداری که بدون چشم داشت تو سرما و. گرما و اون همه هزینه میاد تو استادیوم ایا حق نداره به بازی کنی که میلیارد میلیارد میگیره اعتراض کنه ولو تند؟ مگه هوادار جز هزینه کردن و سختی راه و سرما و گرما کشیدن مثل اون اقا که میلیاردها میگیره و واسه خودنمایی چیپ میزنه چیز دیگه ای هم میگیره؟ گیریم حرفش تند بود و اعتراضش تند که اتفاقا هوادار حق داره ..بعد شما عوض عذرخواهی میاید کارشو موجه میکنید؟یک بار اریک کانتونا با یک هوادار برخورد کرد و بعد نه تنها ماه ها از فوتبال محرومش کردند بلکه دادگاهی شد و علاوه بر خسارت به اون هوادار تا رضایتشو نگرفت ولش نکردند بعد اینجا بازیکن فحش ناموسی به هوادار میده تازه ازش دفاع هم میکنند بعد کدوم مکب پرسپولیس ؟مکتب علی کریمی یا محرمی یا شیث رضایی یا فرشاد پیوس یا کرمانی مقدم یا شجاع خلیلزاد؟ کم ادم بی ادب نداشتید من نه طرف استقلالم نه پرسپولیس اما خدایی بازیکنان پرسپولیس از نظر بی ادبی اول هستند حتی هوادارهاشون .البته نه همه توبازیکنانش هم علی پروین علی دایی مهدوی کیا خود همین افشین پیروانی ماهینی .سید جلال حسینی خدایی جز بهترینها هستند یعنی هم بهترینها رو تو اخلاق داره هم بدترینها رو پس مکتب مکتب نکن که خود شخص و تربیتش ملاکه

    • بدون نام

      آقای کار چاقکن که با باند بازی به فوتبال برگشتی در پیشانی طرف که علیپور بهش توهین کرد نوشته که هوادار نیست از این بهانه های نخ نما نیار هوداران شعور دارند هوادران از بازی علیپور ناراحت بودند کدر هنگام بازی هم هو میکردند شاید زمانی که کار چاقکنی میکردی قیافه شناس هم شودی

    • h.f.f

      مگه کیسه کشا اینجوری جو تیم مونه بهم بزنن.طرف فک کرده میتونه عقده چهارساله رو اینجوری خالی کنه.

    • بدون نام

      اقا دزده طرف فقط گفت چیپ نزن
      شما به هوادارانتون هم رحم نمیکنید

    • بدون نام

      خب حالا مکتبخونه پرسپولیس کجاست پیرو جون؟؟؟!!!!!

    • ساسی

      تو همون ویدئو مشخصه که چیزی خاصی نگفت هوادار. فقط گفت بگین دیگه چیپ نزنه. اگه چیزی گفته شده ک علیپور از اون فاصله شنیده پس حتما اون اندازه بلند بوده که صداش تا فایل بیفته. آقای پیروانی برای فرار از حاشیه پا روی انسانیت نزارین. اون شخص هوادار پرسپولیس بوده و نگران تیم وگرنه تو اون زمان اونجا نبود. همین

    • بدون نام

      زززززکییی

    • بدون نام

      مکتب علی عبده خخخخخ

    • سروره SS

      این مردیکه دزد یه جوری میگه آن هوادار مداوما توهین میکرد که هرکی ندونه فکر میکنه که هوادار مورد نظر استقلالی بوده .مردیکه الاغ بان طوری میگه علیپور فرزند مکتب پرسپولیسه انگار منشور حقوق بشر رو پرسپولیسیا نوشتن .تو هنوز جواب دزدیها و اختلاسهایی که در تیم ملی فوتبال کردی رو ندادی .اگه فدراسیون فوتبال پرسپولیسی نبود تو بایستی 30 سال توزندان می پوسیدی ...افتاد
      کاشیما یادت نره

    • بدون نام

      دروغ که کیلومتر نداره آقای پیروانی

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      خدایی هوچیگر و وقیح هستن اینا. کدوم مکتب؟ دزد از مکتب میگی؟ مکتب پراز دزد و جعل و تبانی و فساد و قتل و اوردوز؟ خدایی چی میزنید شما

    • sarvar

      یه لطفی میکردید روی فیلم بوق نمیذاشتید میدیدیم فحش داده یانه اون بنده خدا هم فقط میگه چیپ نزن این کجاش توهینه؟

    • بدون نام

      این ویدئو که نشون نداد هوادار توهین کرده باشه فقط گفت جون مادرت چیپ نزن،کجای این توهینه؟؟؟؟اقای پیروانی دروغ گفتن واسش کاری نداره،خدایی این چطور داداش شاه غلامه؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج