۹۲۷۱۰۹
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

قاسمپور:

ویلموتس حق طبیعی‌اش را می‌خواهد

یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید ویلموتس یک مربی حرفه‌ای است و مطالبه مبلغ قراردادش حق طبیعی اوست.

خبرگزاری ایسنا: ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگویی درباره بازی ایران با عراق اظهار کرد: بین نفرات جدید و قدیم تیم ملی خیلی فاصله نیست. تیم ملی بازیکنان هم سطح زیاد دارد. خوشبختانه در هر پست چند بازیکن داریم که فاصله چندانی با هم ندارند.

او ادامه داد: بازی با عراق سخت است. اگر بازی در قطر یا امارات برگزار می‌شد شرایط به نفع ما بود چون ایرانی‌های زیادی آن‌جا هستند. به طور کلی خیلی هم با ما مشکل ندارند ولی متاسفانه با اردن هم از نظر سیاسی مشکل داریم و هم این که ایرانی‌های زیادی در آن‌جا نیستند. به ایرانی‌های داخل کشور هم ویزا نمی‌دهند. این شرایط را به نفع عراقی‌های می‌کند.

قاسمپور اضافه کرد: ما از عراق برتر و به طور کلی تیم‌تر هستیم. همیشه با تیم‌های غرب آسیا به مشکل می‌خوریم. به بحرین هم باختیم. فوتبال عراق از نظر تکنیک بازیکنان و قدرت بدنی به فوتبال ایران نزدیک است. بازی سختی است و قابل پیش بینی نیست.

او درباره این که می‌گویند این مسابقه سرنوشت صعود ایران به جام جهانی را تا حدودی مشخص می‌کند، بیان کرد: اگر ببریم که شرایط بهتر می‌شود و به اما و اگر نمی‌خوریم. باخت به بحرین خیلی به ما لطمه زد. البته بازی به بازی شرایطش فرق می‌کند. گاهی اتفاقتی رخ می‌دهد که قابل پیش‌بینی نیست. درمراحل انتخابی جام جهانی‌های گذشته خیلی چیزها علیه ما بود اما به نفع ما شد. امیدوارم که در این بازی هم اتفاقات به نفع ما رقم بخورد.

این پیشکسوت فوتبال درباره حواشی به وجود آمده اطراف تیم ملی و شایعات فسخ قرارداد ویلموتس با فدراسیون هم، گفت: آقای تاج در یک برنامه تلویزیونی مشکلات را گفت. مثلا پولی که از فیفا طلب دارند و فیفا هنوز پرداخت نکرده. هم‌چنین مشکل برای جا به جایی پول.

مطمئنا او بیشتر از هر کسی مشکلات را می‌داند ولی این مسائل انتقال پول واقعا دست و پاگیر شده است. البته کار ویلموتس طبیعی است. او یک مربی حرفه‌ای است که قرارداد بسته اما پولی نگرفته. خود آقای تاج هم گفت که چون پولی به او ندادند نمی‌توانند به او سخت بگیرند.

این مثل یک شمشیر دو لبه است. از یک طرف فدراسیون تحت فشار است و پولش را نمی‌دهند یا نمی‌تواند منتقل کند از طرف دیگر ویلموتس هم حق طبیعی‌اش است و پولش را می‌خواهد. باید یک فکر اساسی شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور وقتی پول کیروش و یک سال و نیم ندادید بعد اخراجش هم کردید و بدتر از همه جواب تلفنهاشو نمیدادید و مسخرش میکردید و سکوت کرد و بعد از اون همه بلا که سرش اوردید اعتراض کرد و طلبش وخواست نگفتید حق طبیعیشه ؟تازه باز هم کم کم پولشو دادید...کیروش برای شما زیادی خوب بود شما همین مربی بی سواد و میخواید که بعد از گند زدنش دربازی با بحرین. تو این موقعیت حساس رقصش بگیره .ننگ بر وزارت ورزش که باعث همه این اتفاقات شد

    • بدون نام

      متاسفانه عدهای هستند که فقط میخواهند تیم ملی تخریب بشه کی روش بی شیله پیله بود و نترس جلوشون ایستاد این ویلتموس کگمی ترسو ... و خدا لعنت کنه اونهای که برای عربها تیم ملی تنها شادی جوانان و تخرب میکنند

    • erf

      چطوریه پس!
      استرا دنبالِ یاغی گریه با درخواست پولی ک حقشو داره
      ولی ویلموتس نه؟؟
      چطور کیروش بدهی داشت اینجوری راجبش حرف نمیزدین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج