جاباما
۹۲۷۲۶۱
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

عواقب ادامه‌دار یک چیپ برای علیپور

عواقب چیپ مهاجم پرسپولیس مقابل تیم ماشین‌سازی همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری میزان: علی علیپور بعد از هت‌تریک مقابل تیم فوتبال شاهین بوشهر به نظر می‌رسید توانسته با قرار گرفتن در صف مدعیان آقای گلی نه تنها از زیر بار فشار رهایی پیدا کند بلکه از این به بعد به پرسپولیس کمک بیشتری داشته باشد.

با این وجود تنها یک بازی بعد از برد پُرگل مقابل شاهین، علیپور با ضربه چیب خود مقابل ماشین‌سازی همه چیز را یک بار دیگر خراب شده دید تا حالا کار سختی در ادامه لیگ داشته باشد. با این وجود از داخل تیم خبر می‌رسد که عواقب از دست دادن پنالتی مقابل ماشین‌سازی همچنان برای علیپور ادامه دارد و این بازیکن احتمالا باید خود را آماده اتفاقات بیشتری کند.

سرخپوشان بعد از ناکامی در سه دیدار مهم خود مقابل سپاهان، تراکتور و شهرخودرو فاصله‌ای ۵ امتیازی با تیم‌های مدعی پیدا کردند، اما عدم نتیجه‌گیری سه تیم بالایی و پیروزی‌های پرسپولیس باعث شد تا سرخپوشان اختلاف خود را با صدر جدول کمتر کند.

این در شرایطی است که پنالتی چیپ علیپور و تساوی مقابل ماشین‌سازی باعث شد تا سرخپوشان در شرایطی که می‌توانستند اختلاف خود را با صدر جدول به یک امتیاز برسانند با ۳ امتیاز فاصله کارشان را ادامه دهند. شنیده‌ها حاکی است که کالدرون هنوز از دست مهاجم خود ناراحت است و به علیپور اعلام کرده که اگر در آن بازی ضربه خود را تبدیل به گل می‌کرد، الان کار راحت‌تری برای رسیدن به صدر جدول داشتند.

در طرف دیگر استقلال هم در ۴ بازی گذشته فوق‌العاده ظاهر شد و هر ۴ بازی خود را با گل‌های فراوان پیروز شده و حالا به یک امتیازی پرسپولیس رسیده است. تنها یک لغزش از سوی سرخپوشان می‌تواند بعد از مدت‌ها تیم رقیب را به رده‌های بالاتری بفرستد.

به همین دلیل هواداران پرسولیس در فضای مجازی همچنان علیپور را مقصر این اتفاق می‌دانند و اعتقاد دارند اگر آن پنالتی گل می‌شد اختلاف استقلال و پرسپولیس همچنان ۴ امتیاز بود. در هر صورت علیپور در فاصله تعطیلی لیگ به خوبی می‌داند که باید شرایط خوب گذشته را پیدا کند و در آغاز لیگ کار سختی برای ادامه مسابقات دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چُس توقهرمانی لجن پولیس

      خلاصه دراینکه خداوندبه علیکورغضب کرده شکی نیست همینطورتمام کرگدنهایی که کمک حال لُنگ لجن بوده اندمثل جیوانی هدایتی،کریستوف فتاحی،سرگئ حسن زاده،فریدریک تورک،خداهمتونو داره غضب میکنه.

    • بهنام

      برای برخی از فوتبالی ها و کارشناسان فوتبالی متاسفم که با تعصب خشک و خالی هنوز اعتراف نکردند که تیم ماشین سازی در این بازی بهتر و سرتر از پرسپولیس بود و پشت پنالتی علیپور بیچاره قایم شدند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا.

    • بدون نام

      اقای نویسنده اگر پرسپولیس میبردم اختلاف سه امتیاز بود چهار امتیاز و از کجات اوردی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج