۹۲۷۶۰۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پیولی: بازی پایاپایی را با یوونتوس ارائه کردیم

سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد شاگردانش مقابل یوونتوس راضی است اما می‌گوید تیمش باید تلاش بیشتری برای بهبود جایگاه فعلی خود در سری A کند.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال میلان در حالی شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوازدهم سری A ایتالیا در خانه یوونتوس تن به شکست یک بر صفر داد که این احتمالاً بهترین عملکرد روسونری در رقابت‌های فصل جاری بود. شاگران پیولی در این دیدار موقعیت‌های خوبی توسط کریشتف پیونتک، هاکان چالهان‌اوغلو و لوکاس پاکتا نصیب‌شان شد که وویچخ شزنی، دروازه‌بان لهستانی بانوی پیر ضربات آنها را مهار کرد.

استفانو پیولی پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: ما بازی حداقل پایاپایی را با یوونتوس ارائه کردیم، اگر عملکرد بهتری نداشته باشیم اما وقتی موقعیت‌های خود را تبدیل به گل نکیند، تاوانش را خواهید داد. به هر حال ما تلاش می‌کنیم و در حال پیشرفت هستیم. میلان شایسته جایگاهی (چهاردم جدول) که در آن قرار دارد نیست و باید همیشه تمرکزمان را روی بازی‌ها داشته باشیم.

وی افزود: متأسفانه همان صحبت‌هایی که بعد از بازی با لاتزیو زدم را باید تکرار کنم، اینکه ما موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق می‌کنیم و فکر نمی‌کنم تیمی وجود داشته باشد که در خانه یوونتوس ۱۵ شوت به سمت دروازه آنها زده باشد اما نیاز به گل کردن موقعیت‌های‌مان داریم. ما در حالی گل خوردیم که باید به هم فشرده‌تر دافاع می‌کردیم و یارگیری را رها نمی‌کردیم. با این وجود روی عملکرد خوب‌مان در این دیدار تأکید دارم، اما نیاز به کسب نتایج هم داریم.

سرمربی میلان تصریح کرد: باید جایگاه فعلی‌مان را در جدول بهبود ببخشیم. اکنون زمانش رسیده که تکانی به خودمان بدهیم و سخت تلاش کنیم. من هر روز پیشرفت‌هایی در تیم می‌بینم و این را در بازی‌های اخیر تیمم دیدم که سطح پایین‌تر از لاتزیو و یوونتوس نبودیم. باید درک کنیم که در این سطح از فوتبال هر توپ می‌تواند تأثیرگذار باشد. ما در بازی‌های اخیر نتوانسته‌ایم امتیازهای لازم را کسب کنیم، اما عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج