۹۲۷۸۰۶
۶ نظر
۵۰۲۳
۶ نظر
۵۰۲۳
پ

شباهت باورنکردنی هند آرنولد و عارف غلامی

صحنه برخورد توپ به دست مدافع لیورپول در بازی با منچسترسیتی شباهت زیادی داشت به صحنه ای که در بازی استقلال برابر پارس جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر اتفاق افتاد.

ورزش سه: بازی شب گذشته لیورپول برابر منچسترسیتی دو صحنه داوری داشت که به نوعی پیروزی جذاب قرمزهای آنفیلد را تحت شعاع قرار داد، یکی توپی که در دقیقه ۵ به دست آلکساندر آرنولد برخورد کرد که توپ برگشتی را فابینیو با یک شوت محکم وارد دروازه سیتیزن ها کرد. اما در دقیقه ۸۲ بار دیگر توپ در سمت راست محوطه جریمه به دست آرنولد برخورد کرد که این صحنه هم از نظر داور بازی هند نبود تا پپ گواردیولا با نشان دادن عدد ۲ به داور چهارم بازی عصبانیت خود را از تصمیم های داور وسط نشان بدهد.

نکته جالب اما اینکه خطای هند دومی که آرنولد انجام داد، شباهت باور نکردنی به خطای هندی دارد که عارف غلامی در دقیقه ۹۲ بازی با پارس جنوبی جم انجام داد و البته از نظر داور بازی پنالتی تشخیص داده نشد.

شباهت باورنکردنی هند آرنولد و عارف غلامی

در مورد صحنه هند غلامی باید گفت که بیشتر کارشناسان داوری اعتقاد داشتند این صحنه پنالتی نبوده چراکه دست مدافع استقلال در حالت طبیعی قرار داشته است اما کارشناسان داوری خارجی هنوز اظهار نظر روشنی در مورد صحنه ای که شب گذشته در ورزشگاه آنفیلد اتفاق افتاد نکرده اند.

شباهت باورنکردنی هند آرنولد و عارف غلامی

هرچه که هست لیورپول شب گذشته با شکست ۳ بر یک منچستر سیتی توانست اختلاف خود را با این تیم به ۹ امتیاز برساند تا حالا در پایان هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس جدی ترین مدعی کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لنگی نباش

      وقتی هنوز از قدرت استقلال واهمه داری و می سوزی!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کیسه آشغالی نباش! حقیر نباش. به سرورت هم احترام بگذار.

    • بدون نام

      خیلی خبر مسخره ای بود، کاملا بی ربط بود، ورزش سه ادمینش پرسپولیسیه، امیدوارم این رویکرد شما نباشه، مجله خبری به این قویی واقعا نباید جایی چنین اخباری باشه.

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      اون هند غلامی هیچ جای دنیا هند نیست دیدید ک تو بازی سیتی و لیور هم هند نبود. چرا اینو ربط میدین ب استقلال و غلامی؟ حاشیه فقط درست میکنید واس استقلال. همگان میدونن استقلاا طی این چهارسال بیشترین ضربه ها رو از داوری خورد و حتی میشه گفت یه جریانی از دستی برعلیه استقلال ناداوری میکردن حتی کار ب جایی رسید ک جوک شده بود و میگفتن چرا هر چی اشتباه داوریه باید بر علیه استقلال باشه. همین امسال هم بیشترین ضربه رو از داوری استقلال خورده حتی میشه گفت باند مافیا امسال هم شروع ب کار کرد. از بازی گسترش فولاد و فولاد خوزستان نگم ک همه میدونن ودیدن چی شد. بازی با نفت مسجدسلیمان یه پنالتی مسلم روی دیاباته نگرفتن و دو امتیاز از استقلال پرید. و فرشید اسماعیلی رو الکی اخراج کردن ک تو دربی نباشه. بازی با ذوب آهن تا دقیقه نوداستقلال جلو بود ک ذوب باگل آفساید بازی رو مساوی کرد و دو امتیاز دیگه از استقلال پرید. همین بازی آخر با نفت آبادان تمام کارشناسان اعلام کردن و مردم پای تلویزیون هم دیدن دوتا پنالتی واضح برای استقلال نگرفتن چیزایی ک گفتم همه مستنده واتفاق افتاده و همتون دیدین . ازاینور لنگ حکومتی طبق این پنج سال داره ساپورت میشه سه بازیشو با سه تا پنالتی مسخره ک خنده مردم و اهالی ورزش و اعتراض شدید تیمها رو درپی داشت برنده شده. پنالتی ک روی علی پورگرفتن ک دیگ شاهکار بود صد درصد خطای خوده علیپور بود. دقت کردین هر موقع لنگ درگلزنی ناتوانه و دقیقه های آخر بازیه داوران دست بکارمیشن. این سه پنالتی در دقیقه های هشتاد ب بعد گرفته میشد‌ . چاپ کن خداوکیلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه چند سال بدجوری دچار سوزش شدیدی شدی

    • بدون نام

      ایول به پارس جنوبی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج