۹۲۷۸۵۲
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

ترامپ: به دنبال نفر سوم داعش هستیم

رئیس جمهوری آمریکا بر تداوم مبارزه با تروریسم خود ساخته تاکید کرد و مدعی شد با کشته شدن البغدادی و نفر دوم داعش، اکنون به دنبال نفر سوم این گروه تروریستی هستیم.

ایرنا: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا روز دوشنبه در آئین گرامیداشت روز کهنه سربازان آمریکایی که در میدان مدیسون نیویورک برگزار شد، افزود: نیویورک همیشه الگوی مقاومت کشور ما بوده است. در ابتدا، بریتانیایی‌ آمده بودند تا ما را ضعیف و خفه کنند اما نمی دانستند نیویورک با وطن پرستی در برابر آنها مقاومت خواهد کرد.

وی به حملات ۱۱ سپتامبر هم اشاره کرد و ادامه داد: در سپتامبر ۲۰۰۱ همه جهان شاهد وحشتی بود که در نیویورک ایجاد شد اما ما با روحیه ای تزلزل ناپذیر و اراده‌ای راسخ مقاومت کردیم.

ترامپ: به دنبال نفر سوم داعش هستیم

رئیس جمهوری آمریکا اضافه کرد: ما عهد می کنیم این واقعه را هرگز فراموش نکنیم. از بخش های آمریکا تا کوه‌های افغانستان و بیابان‌های عراق، روحیه آمریکایی باعث شده است تا بر خودکامگان تاریخ غلبه کنیم، علیه کمونیست بایستیم و با تروریسم مبارزه کنیم.

ترامپ با اشاره به مرگ ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش گفت: نفر دوم این گروه هم مرده است و اکنون به دنبال نفر سوم این گروه تروریستی هستیم. این‌ها شانسی برای مواجهه با قدرت ارتش آمریکا ندارند.

وی افزود: با اینکه نمی توانیم دین خود را به طو کامل به کهنه سربازان ادا کنیم اما باید عهد کنیم مراقب آنهایی باشیم که در جنگ بوده اند. عهد می کنیم همواره کهنه سربازانمان را گرامی بداریم. ما باید حراست کنیم کاری که نسل‌ها مبارزان جانشان را فدا کردند، ما از آزادی وارزش و میهن خود دفاع می کنیم.

در آمریکا روز ۱۱ نوامبر مصادف با ۲۰ آبان ماه به عنوان روز گرامیداشت کهنه سربازان آمریکایی و آنهایی که از نیروی نظامی بازنشسته شده اند، نام گذاری شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیا ایران اینقدر ما اینجا داعشی داریم

    • قق

      هیلاری چهارمی هم تو آینه نگاه کنی می بینی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج