۹۲۷۹۶۳
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

فریبا: سیستم استراماچونی را خیلی می‌پسندم

برخلاف ابتدای فصل که بازی‌های استقلال باعث شده بود امیدواری از اردوی این تیم برود اما بعد از گذشت چند هفته انگار این تیم خودش را پیدا کرد و نتایج هفته‌های اخیر این تیم با توجه به گل‌های زیادی که استقلال می‌زند، امیدواری را در این تیم پررنگ‌تر از قبل کرده است.

ایران ورزشی: برخلاف ابتدای فصل که بازی‌های استقلال باعث شده بود امیدواری از اردوی این تیم برود اما بعد از گذشت چند هفته انگار این تیم خودش را پیدا کرد و نتایج هفته‌های اخیر این تیم با توجه به گل‌های زیادی که استقلال می‌زند، امیدواری را در این تیم پررنگ‌تر از قبل کرده است. حالا استقلال جزو بالانشین‌های جدول است و اختلاف امتیازاتش را با صدرنشین جدول به حداقل رسانده است. بهتاش فریبا عضو سابق کمیته فنی استقلال به این تیم و آینده‌اش خیلی امید دارد و معتقد است که استقلال در کنار تیم‌های تراکتور، سپاهان و حتی پدیده می‌تواند خودش را برای قهرمانی آماده کند.

شرایط استقلال خیلی نسبت به ابتدای فصل بهتر شده و به نوعی امیدوار به قهرمانی هستند.

من روز اول که استراماچونی آمد گفتم که ایشان به فوتبال ما آشنا نیست، نه تنها به فوتبال ما بلکه به فوتبال آسیا آشنا نیست و اگر به فوتبال ما اشراف پیدا کند شرایط بهتر می‌شود، پیش‌بینی ما درست از آب در آمد و استقلال طی هفته‌های اخیر خیلی خوب نتیجه گرفته، این را در نظر بگیرید که این تیم محروم و مصدوم زیادی هم طی هفته‌های اخیر داشته است. چشمی، باقری، شجاعیان و کریمی جزو بازیکنانی هستند که اگر بودند استقلال بهتر از این هم بازی می‌کرد. این را باید بگویم که استقلال به تیم‌های بزرگی برتری پرگل خود را تحمیل کرده است.

اما همیشه مشکلات مالی سر بزنگاه به سراغ استقلال آمده و موفقیت‌های این تیم را متوقف می‌کند. بعد از بردهای شیرین استقلال، مشکلات مالی باعث اعتصاب و دلخوری کادرفنی و بازیکنان استقلال شد!

در این مورد باید گفت که استقلال سال‌ها است این مشکل را دارد و ربطی به مدیریت ندارد اما شنیده‌ام با اسپانسر جدید قرارداد بسته‌اند و با پولی که گرفته‌اند مشکلشان حل خواهد شد.

دیاباته طی هفته اخیر خیلی خوب کار کرده است، نظرتان در مورد عملکرد این بازیکن چیست؟

من فکر می‌کنم دیاباته هنوز صددرصد آماده نشده است به همین دلیل در دقیقه ۶۰ تعویض شد، اگر دیاباته بتواند به آمادگی کامل برسد به طور حتم از این هم بهتر می‌شود.

استراماچونی سیستم استقلال را تغییر داده است، نظرتان در مورد سیستم جدید استقلال چیست؟

این سیستم را خیلی می‌پسندم، استقلال برای این سیستم نفرات خوبی دارد و فکر می‌کنم استقلال با سیستم ۲-۳-۵ موفق می‌شود.

مهدی قائدی هم این روزها خیلی خوب شده، تحول این بازیکن را نشأت گرفته از چه می‌دانید؟

به نظرم مهدی توانسته حواسش را جمع زندگی‌اش کند به همین دلیل توانسته خودش را جمع و جور و استعدادهایش را نمایان کند. قائدی طی هفته‌های اخیر خیلی خوب بازی می‌کند.

فکر می‌کنید استقلال در فصل جاری می‌تواند به قهرمانی فکر کند؟

صددرصد. استقلال امسال خیلی خوب شده و می‌تواند برای قهرمانی تلاش کند.

سطح کیفی لیگ نوزدهم را می‌پسندید؟

بله، در این لیگ تیم‌های خوبی را دیدم که فوتبال زیبایی بازی می‌کنند. تیم‌های تراکتور، سپاهان، استقلال. این را هم بگویم که تیم پدیده یکی از بهترین تیم‌های لیگ است. کلا دانش مربیگری یحیی را خیلی می‌پسندم.

به نظرتان تعطیلی‌های لیگ به سطح کیفی بازی‌ها لطمه نمی‌زند؟

بستگی به شرایط تیم‌ها دارد. به نظرم تعطیلی لیگ به نفع استقلال است چون بازیکنانی مثل فرشید باقری می‌توانند خودشان را به تیم برسانند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      کچل کله قندی،پس پرسپولیس چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج