۹۲۸۱۱۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

انهدام باند پرورش گل در غرب تهران

رئیس پلیس پایتخت از کشف و ضبط یک هزار و ۳۰۷ کیلوگرم انواع موادمخدر جاساز شده در محموله سنگ گرانیتی خبر داد و گفت: این حجم از موادمخدر از استان فارس بارگیری شد و مقصد آن تهران بود.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس پایتخت از کشف و ضبط یک هزار و ۳۰۷ کیلوگرم انواع موادمخدر جاساز شده در محموله سنگ گرانیتی خبر داد و گفت: این حجم از موادمخدر از استان فارس بارگیری شد و مقصد آن تهران بود.

سردار حسین رحیمی روز سه شنبه در حاشیه اجرای طرح ظفر ۲ (طرح مبارزه با موادمخدر) افزود: این عملیات به همت پلیس مبارزه با موادمخدر طی هفته جاری انجام و اعضای باندی که قصد انتقال محموله افیونی را به تهران داشتند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: کشف و انهدام این حجم از مواد در تهران بی سابقه بود.

سردار رحیمی با اشاره به توفیقات پلیس در اجرای طرح ظفر ۲ گفت: ۲۰۰ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه خرده فروشان صادر و با تلاش ماموران در این طرح ۲۷۰ خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: پس از پاکسازی نقاط آلوده تهران از جمله مناطق شوش، هرندی، مولوی و دره فرحزاد خرده فروشان به سایر نقاط دیگر پایتخت کوچ کردند اما این افراد بدانند که در هیچ محلی برای فروش موادافیونی در امان نخواهند بودند.

وی همچنین گفت که ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر با اجرای طرح ظفر ۲ کشف و ضبط شد و ۹۰۰ نفر معتاد متجاهر نیز از سطح شهر جمع آوری شدند.

به گفته سردار رحیمی، با اجرای این طرح ۱۱ دستگاه خودرو، ۵۰۰ کیلو قرص متادون و ۱۵۵ فقره انواع آلات توزیع، فروش و مصرف از معتادان کشف شده است.

انهدام باند پرورش گل در غرب پایتخت

وی با اشاره به انهدام باند کاشت گیاه مواد مخدر گفت: باند چهار نفره ای که نهال ماده مخدر گل را در مناطق غربی تهران پرورش می دادند، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و گلخانه آنها نیز منهدم شد.

سردار رحیمی گفت: بذر ماده مخدر گل از برخی کشورهای خارجی وارد ایران می شد و میزان مخدر گل تولید شده در این گلخانه درصد بالایی داشت.

رئیس پلیس پایتخت همچنین با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۱۵ تن مواد مخدر در تهران کشف شد، خاطرنشان کرد: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۲ درصد افزایش داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • shanjani.............

      ''''' و آمار معتادان هم ۸۴ در صد افزایش یافته است'!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج