۹۲۸۲۸۴
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

فتح‌الله‌زاده: دیاباته هنوز در حد تیام نیست

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: درست است که دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست.

خبرگزاری میزان: علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: استقلال در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد و به نظرم از این بهتر نمی‌شود. البته مهم‌ترین مسئله اینجاست که این روند حفظ شود.

وی در مورد اینکه می‌گویند عیار استقلال مقابل تراکتور مشخص شد، گفت: استقلال به سایپا هم ۴ گل زد که خیلی از تیم‌ها را برده بود. صنعت نفت آبادان هم ۵ گل از تیم استراماچونی دریافت کرد. عیار استقلال دیگر مشخص شده و باید این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال درباره عملکرد دیاباته در این تیم تصریح کرد: درست است که دیاباته خوب بوده، اما هنوز در حد تیام نیست. استقلال هنوز یک مهاجم دیگر هم می‌خواهد. با این حال باید روی دیاباته سرمایه‌گذاری کنند که آخر فصل از تیم جدا نشود.

فتح‌الله‌زاده در خصوص مشکلات مالی باشگاه و ناراحتی استراماچونی و بازیکنان گفت: مشکلات مالی وجود دارد، اما فتحی خیلی تلاش می‌کند که مشکلات را حل کند. در این زمان بی انصافی است اگر مشکلات را گردن فتحی بیندازیم.

وی در پایان در واکنش به اینکه برخی از هواداران در ورزشگاه شعار‌هایی علیه مدیریت باشگاه می‌دهند خاطرنشان کرد: به هر حال آنها هم از مسائلی ناراحت هستند. مطمئنا با ادامه روند و نتایج خوب دیگر شاهد این مسائل هم نخواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اول من پرسپولیسیم با افتخار ❤❤❤❤❤❤بابا ول کن تیامو از این دو سال فقط تو حرفت رو تیامه فکر کن تیام هم یک سال با استقلال بود آخرش باید بره یا نه هر چه بشه تو فقط میگی .اگه تیام بود که چی بشه والا مسی هم بیارین جام نمیبرین چون چنتا بی عرضه مثل تو فقط به خاطر مدیریت تیمو میبرین به حاشیه

      پاسخ ها

      • علی

        این از سوز دلشه که با گل زنی نگذاشته به هدفش که نتیجه نگرفتن تیم باشه برسه ولی نگران نباش با پول هایی که خرج لیدر ها روی سکو کردی انگار داره جواب میده

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      دیاباته اول فصل ب دلیل آماده نبودن دوبازی اول فصل رو اع دست داد. هفته سوم بازی کرد ک مصدوم شد. بازی با تراکتور و نفت آبادان بازی کرد ک چهارگل زد و سه پاس گل داد. هم رو زمین خوبه هم رو هوا و هم توکارهای تیمی و پا به توپش حرف نداره.‌ بدون شک از تیام بهتره

    • ........

      بازم یه چیزی زده بازم ساقیش عوض کرد..... فتل بنگی.... مدیرعاملی براش شده آرزو

    • بدون نام

      فتل بنگی چرت وپرت میگه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج