۹۲۸۲۹۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

نصرتی: تیم ملی بهترین تیم آسیاست

سرمربی تیم فوتبال گل ریحان البرز گفت: صدرنشین لیگ دسته یک هستیم، اما تا پایان لیگ راه زیادی باقی مانده است.

خبرگزاری فارس: محمد نصرتی در گفت‌وگو با خبرنگار ، در مورد صدرنشینی گل ریحان در لیگ دسته یک گفت: اصل کار را بازیکنان انجام می‌دهند.

من نقش کوچکی دارم. آنها هستند که با تلاش و تمرکز بالا باعث موفقیت تیم شده‌اند. هر چند ما صدرنشین لیگ یک هستیم، اما اتفاق خاصی رخ نداده و به قول قدیمی‌ها جوجه را آخر پاییز می‌شمارند.

نصرتی: تیم ملی بهترین تیم آسیاست

در حال حاضر یک سوم لیگ یک طی شده و دو سوم بازی‌ها باقی مانده است. هر چند بازیکنان ما بسیار جانانه کار می‌کنند و باید به آنها خداقوت بگویم.

وی با اشاره به پیروزی دو بر یک مقابل سپیدرود در بازی جنجالی در رشت گفت: واکنش بازیکنان ما در آن بازی عالی بود. ما با وجود آنکه نیمه اول یک بر صفر بازنده شدیم، اما در نهایت به پیروزی رسیدیم و 3 امتیاز حساس را گرفتیم. شاید اگر آن اتفاقات در بازی رخ نمی‌داد، می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم.

هواداران سپیدرود با تیم ما کاری نداشتند. بیشتر از باخت تیم سپیدرود مقابل ملوان ناراضی و عصبانی بودند، هر چند بعد از آنکه ما گل مساوی را زدیم، زاهدی‌فر که از داوران خوب و باتجربه فوتبال ماست کمی مماشات کرد، اما برای ما مهم این بود که در این میدان سخت پیروز شدیم.

نصرتی در مورد بازی حساس با مس رفسنجان در روز جمعه گفت: مس رفسنجان تیم دوم جدول است و بسیار خوب کار کرده، مربی خوبی هم دارد و از بازیکنانی استفاده می‌کند که تجربه زیادی در لیگ یک دارند. بازی سخت و مهمی برای ماست و می‌خواهیم در این بازی هم با تمرکز بالا به میدان برویم و پیروز شویم.

بازیکن اسبق تیم ملی در مورد دیدار حساس ایران با عراق در روز پنجشنبه گفت: بازی سختی است، چون تیم‌های حوزه خلیج فارس و به خصوص عراق همیشه مقابل ما انگیزه مضاعفی داشتند. بار روانی این بازی برای هر دو تیم زیاد است. به خصوص عراقی‌ها که مقابل تیم اول آسیا بازی خواهند کرد.

وی افزود: برگزاری مسابقه در کشور اردن به سود ما خواهد بود، زیرا عراقی‌ها نمی‌توانند به نحو احسنت از امتیاز میزبانی خود استفاده کنند. بازیکنان برای جبران باخت مقابل بحرین باید در این بازی پیروز شوند. تیم ملی ایران از نظر نفری بهترین تیم آسیاست، اما اگر بازیکنان غفلت و لغزش کنند، ممکن است مثل بازی با بحرین، به مشکل بخوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      با چ دلیل و منطقی این حرفو زدی لنگی متوهم؟ واقعا فهم فوتبالیت همینه؟ ایران با ویلموتس بدتدین بازیها رو انجام میده تا کره و ژاپن و استرالیا و حتی عربستان هستن چطو ایران اوله؟ مگ رده بندی جدید رو ندیدی؟ ایران سه پله سقوط کرد. اون زمانی ک ده سال اول آسیا بودیم با کی روش بود ک شما لنگیا ب تیم ملی و کی روش خیانت کردین یادمون نرفته چطو وطن فروشی کردین و دعا میکردین تیم ملی ببازه .‌دلیل؟ چون کی روش گفته بود لنگ حکومتیه و پشت پرده حمایت میشه.چون با چشماش دیده بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج