۹۲۸۴۳۲
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

ثبت نام ۴۴۰۰ نفر خانوار در طرح اقدام ملی مسکن

قم مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با شروع ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، ۴۴۰۰ نفر خانوار در کمتر از یک ساعت ثبت نام کرده و ظرفیت استان قم تکمیل شد.

خبرگزاری ایسنا: قم مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: با شروع ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن، ۴۴۰۰ نفر خانوار در کمتر از یک ساعت ثبت نام کرده و ظرفیت استان قم تکمیل شد.

ثبت نام ۴۴۰۰ نفر خانوار در طرح اقدام ملی مسکن

حسن صبوری در پنجمین جلسه شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: طرح اقدام ملی تولید مسکن با هدف خانه دار کردن دهک‌های سه تا هفت، سیاست‌گذاری و طرح ریزی شده است که در روزهای اخیر اجرا و ثبت نام آن کلید خورده است.

وی افزود: استان قم به همراه استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و سیستان و بلوچستان به عنوان اولین گروه، براساس اعلام قبلی از روز سه شنبه ثبت نام خود را آغاز کردند که ظرفیت استان قم در کمتر از یک ساعت تکمیل شد.

صبوری عنوان کرد: ۴۴۰۰ نفر در این سامانه ثبت نام و کد رهگیری دریافت کردند که بعد از پایش و راستی‌آزمایی اطلاعات نفرات، مرحله دوم ثبت نام برای تکمیل ظرفیت و جبران ریزش نفرات، به زودی و از طریق سامانه صورت می‌پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم اظهار کرد: سهم استان قم در طرح جامع استان‌ها حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی است که از این تعداد، ۲۵۰۰ واحد در بافت فرسوده و ناکارآمد و 10هزار و 500 واحد در اراضی ملی احداث خواهد شد، برای این ۱۳ هزار واحد مسکونی سیاست‌گذاری و برنامه ریزی شده است و در دست اقدام خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان قم گفت: براساس دستورالعمل وزارت راه و شهرسازی، تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل این شورا ابلاغ شده است و در این راستا ادارات عضو، باید پیشنهادهای خود را به دبیرخانه ارسال ‌کنند، هدف از تشکیل این کمیته‌ها، بررسی دقیق و کارشناسانه امور و حل مشکلات و معضلات حوزه راه، مسکن و شهرسازی و پیشرانی پروژه‌های عمرانی استان در این حوزه‌ها است.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی قم، صبوری در پایان گفت: نتایج جلسات کمیته‌ها برای تصمیم‌گیری در جلسات شورای هماهنگی امور راه و شهرسازی استان مطرح می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ نگی دروغگو دشمن خداست. اینطور که شما میگی حتما تمام ملت چادر نشین هستند. با این بازار گرمیها مثل بازار خودرو مسخره بازی راه انداخته اید که تمام این واحدها را هم به دلالان خودتان بدهید و گرانتر به خلق الله بیاندازید. ولی کور خوانده اید مگر بین خودتان انقدر دست به دست کنید که پوست دستتان کنده شود. مصرف کننده ای با این قیمتها در کار نیست.

    • بدون نام

      وای به حال این ملت نادان کی این مردم مطلع میشوند که چگونه دولت دار وندارشان را غارت میکند مگه آلان قیمت خانه های که اینها قرار بدهند چقدر ارزانتر از بازار آزاده تا زمانی چنین مردم نفهمی داشته باشیم اینها بر خر مراد سوارند

    • بدون نام

      نصف اینا خونه دارن بازم پول دارا از این طرح بیشر سود میکنن

    • بدون نام

      چرا تو یه ساعت سایت بسته شد تو استان خراسان شمالیم یه ساعت بیشتر سایت باز نبود .نتونستیم ثبت نام کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج