۹۲۸۴۴۶
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

اسرائیل، فرماندهان فلسطینی را تهدید کرد

وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی با دفاع از ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی، دیگر سران گروه‌های مقاومت فلسطینی را نیز به ترور تهدید کرد.

فارس نوشت: وزیر جنگ جدید رژیم صهیونیستی با دفاع از ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی، دیگر سران گروه‌های مقاومت فلسطینی را نیز به ترور تهدید کرد.

«نفتالی بنت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی که بتازگی سکان‌دار این وزارت شده است، با دفاع از ترور یکی از فرماندهان جهاد اسلامی، مدعی شد او علیه صهیونیست‌ها اقدام کرده بود، پس باید کشته می‌شد.

بنت امروز (چهارشنبه) در اولین اظهارات خود به عنوان وزیر جنگ بعد از آغاز درگیری‌ها با نوار غزه در روز گذشته، گفت: «روز گذشته ارتش اسرائیل و نیروهای امنیتی اقدامات لازم برای حفظ امنیت اسرائیل را انجام دادند. در آینده نیز تعللی برای انجام آن نخواهیم داشت».

به نوشته وبگاه روزنامه «جروزالم پست» وی با بیان اینکه ترور فرمانده جهاد اسلامی پیامی به دیگر فرماندهان گروه‌های مقاومت فلسطینی است، تهدید کرد: «[آن اقدام] پیام روشنی به تمام دشمنان ما است، هر کسی که قصد صدمه زدن به ما در روشنایی روز را داشته باشد، تاریکی شب را به سلامت طی نمی‌کند».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اذعان تلویحی به اینکه مقاومت فلسطین خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده است، افزود ارتش و تمام نیروهای امنیتی این رژیم در تلاش هستند تا ساکنان اسرائیل بتوانند راحت بخوابند.

درگیری‌ها در نوار غزه بعد از حمله صبح بامداد روز سه‌شنبه (۲۱ آبان) رژیم صهیونیستی به منزل مسکونی «بها ابوالعطا» از رهبران جنبش جهاد اسلامی و شهادت وی و همسرش آغاز شد. در حمله دیگری، رژیم صهیونیستی به منطقه «المزه» دمشق، «معاذ» فرزند «اکرم العجوری» از اعضای دفتر سیاسی جهاد اسلامی به شهادت رسید.

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» نیز شامگاه گذشته با صدور بیانیه‌ای تهدید کرد که اگر رژیم صهیونیستی حملات به غزه را افزایش دهد، آنها هم پاسخ خواهد داد.

ارتش رژیم صهیونیستی درباره تحولات روز دوم درگیری‌ها با غزه گفت که از ساعت هشت صبح امروز حدود ۲۵۰ راکت به سمت اراضی اشغالی شلیک شده و جهاد اسلامی به‌طور میانگین طی ۲۷ ساعت گذشته، هر هفت و نیم دقیقه یک راکت پرتاب کرده است.

«گیلعاد اردان» وزیر امنیت عمومی این رژیم نیزگفت واکنش جهاد اسلامی به ترور یکی از فرماندهان خود، باعث تغییر سیاست تل‌آویو از مقصر دانستن حماس به عنوان عامل اصلی اتفاقات غزه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترور را با ترور پاسخ دهید انها خیلی بزدل هستند اگر میخواهید فرماندهانتان را یکی یکی نکشند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج