جاباما
۹۲۸۷۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

همدانی: پیروزی پر گل مقابل کامبوج به ضرر ما شد

ملی پوش سابق کشورمان گفت: پیروزی پرگل مقابل کامبوج باعث شد تا با غرور کاذب به دیدار بحرین برویم و در نهایت مقابل این تیم شکست بخوریم.

خبرگزاری مهر: ستار همدانی اظهار داشت: به عنوان بازیکن و با پیراهن تیم ملی دو بار مقابل عراق بازی کردم که یکبار مساوی کردیم و یکبار هم پیروز شدیم. عراقی‌ها یک فوتبال خاص دارند و هیچ گاه تیم‌های ملی این کشور تحت تاثیر مشکلات داخلی‌اش نیست.

وی افزود: آنها فوتبالی قدرتی و نزدیک به فوتبال ایران بازی می‌کنند و گاها در بازیها پرخاشگر می‌شوند که این خصوصیات ذاتی آنها است و بازیکنان ما باید در این بازی حسابی حواس شان به این موضوع باشد.

ملی پوش سابق کشورمان گفت: بازیکنان عراقی در هر سطح کیفی که باشند در زمین خیلی متحد و متعصب هستند که این باعث می‌شود بر قدرت آنها مقابل حریفان شان اضافه شود. این تیم یکی از منسجم ترین و متحد ترین تیم‌ها در سطح فوتبال آسیا است.

همدانی گفت: از آنجایی که این بازی خارج از عراق برگزار می‌شود، آنها یک میزبان تمام عیار و کامل نیستند و این از حساسیت بازی تا حدودی می‌کاهد و به طور کلی به سود ما تمام می‌شود. اما با همه این وجود فضای ورزشگاه قطعا بیشتر به سود عراقی‌ها خواهد بود تا ایرانی‌ها.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ما باید در این بازی نیم نگاهی هم به نباختن داشته باشیم. فرق شکست و مساوی برای ما خیلی زیاد و تعیین کننده است. ایران باید بنا را بر نباختن بگذارد. ما در مرحله برگشت دو بازی در خانه مقابل بحرین و عراق در خانه داریم و می‌توانیم روی پیروزی‌های خانگی و امتیازات آن دو بازی حساب باز کنیم.

وی با اشاره به شکست مقابل بحرین گفت: متاسفانه روزی که با ۱۴ گل کامبوج را شکست دادیم قدری غرور کاذب وارد تیم شد و این باعث شد تا بازیکنان ما بحرینی‌ها را قدری دست کم بگیرند. در واقع زدن ۱۴ گل به کامبوج به ضرر ما تمام شد و باعث شد به بحرین ببازیم. امیدوارم این اشتباه را مقابل عراق تکرار نکنیم.

مدافع پیشین تیم ملی ایران گفت: نقش وحید هاشمیان در تیم ملی بسیار مهم است و او باید با ارتباطاتی که با بازیکنان دارد، آنها را هم از حال و هوای پیروزی پر گل مقابل کامبوج خارج کند و هم از حال و هوای شکست مقابل بحرین. این می‌تواند عامل مهمی برای پیروزی مقابل عراق باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج