جاباما
۹۲۸۷۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ساوت‌گیت: استرلینگ از دست من عصبانی است

گرت ساوت‌گیت، سرمربی انگلیس می‌گوید می‌داند رحیم استرلینگ به دلیل خط زدن اسمش از تیم ملی از او ناراحت است ولی امیدوار است گذشت زمان کدورت‌ها و ناراحتی‌ها را برطرف کند.

ورزش سه: بعد از آنکه گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس به دلیل درگیری در جریان تمرین این تیم بین رحیم استرلینگ و جو گومز، ستاره‌های منچسترسیتی و لیورپول، که ادامه دعوای آنها در جریان دیدار دو تیم باشگاهی‌شان بود، نام استرلینگ را برای بازی با مقدونیه از فهرست تیم ملی خط زد، ساوت‌گیت حالا می‌گوید درک می‌کند که استرلینگ از او به خاطر این تصمیم ناراحت باشد ولی امیدوار است گذشت زمان کدورت‌ها را برطرف کند.

درحالیکه تیم ملی انگلیس امروز در مقدماتی یورو۲۰۲۰ در ومبلی به مصاف مونتنگرو می‌رود، تیم ملی انگلیس روز دوشنبه اعلام کرد که بعد از دیگری بین استرلینگ و جو گومز در جریان تمرین این تیم، نام استرلینگ از فهرست تیم ملی برای این بازی خط خورده است. درگیری این دو بعد از آن اتفاق افتاد که استرلینگ و گومز یک شب قبل در دیدار دو تیم باشگاهی‌شان لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد هم در یک صحنه با هم درگیر شده بودند.

در این مدت برخی بازیکنان سابق تیم ملی انگلیس گفتند که شاید ساوت‌گیت در این مورد بیش از حد سختگیری کرده. ساوت‌گیت در اظهارنظری در این باره گفت درک می‌کند که استرلینگ از دست او عصبانی و ناراحت باشد.

ساوت‌گیت دیروز در یک کنفرانس خبری گفت:" تصور نمی‌کنم استرلینگ در حال حاضر خیلی از گرت ساوت‌گیت خوشش بیاید ولی این برای من قابل درک است. در نهایت او جزئی از تیم ملی است و بخش مهمی از تیم ملی انگلیس بوده و خواهد بود".

سرمربی سه‌شیرها در ادامه گفت:" من خودم بازیکن بوده‌ام و رابطه بازیکنها و مربی‌ها را می‌شناسم. امیدوارم گذشت زمان بتواند همه چیز را درست کند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج