۹۲۹۱۳۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

واکنش پیکه به انتقادات از بارسلونا

مدافع تیم فوتبال بارسلونا به انتقاداتی که از این تیم می‌شود، واکنش داد.

خبرگزاری تسنیم: جرارد پیکه معتقد است انتقاداتی که به بارسلونا بابت عملکرد این تیم در این فصل شده، ناعادلانه است. شاگردان ارنستو والورده با وجود اینکه در فصل جاری لالیگا سه شکست متحمل شده‌اند، پس از گذشت ۱۲ هفته از این رقابت‌ها در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند.

آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم از ۴ بازی اول خود ۲ برد و ۲ تساوی کسب کرده‌‌اند و با وجود تیم‌هایی بوروسیا دورتموند و اینتر، صدرنشین گروه F این رقابت‌ها هستند.

واکنش پیکه به انتقادات از بارسلونا

پیکه در گفت‌وگو با برنامه «ال‌پارتیداسو» از شبکه رادیویی «کادنا کوپه» گفت: ما در دو فصل گذشته قهرمان لالیگا شده‌ایم و در حال حاضر صدرنشین لالیگا و صدرنشین گروه‌مان در لیگ قهرمانان هستیم، بنابراین به نظرم انتقادات بیش از حد است. ما البته می‌توانیم بهتر بازی کنیم، اما هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده است.

مدافع اسپانیایی آبی‌واناری‌ها تصریح کرد: بارسلونا تیمی است که در دنیا کمتر از هر تیم دیگری روی نتیجه تمرکز دارد. برای ما تنها کسب پیروزی کافی نیست و باید با انجام بازی زیبا به پیروزی برسیم. این اما درست است که ما در حاضر در سطحی که باید باشیم، نیستیم.

وی همچنین درباره هم‌تیمی فرانسوی‌اش که پس از پیوستن به بارسلونا در تابستان اخیر، در 15 بازی از رقابت‌های مختلف 4 گل برای این تیم به ثمر رسانده، تصریح کرد: گریزمان در رئال سوسیه‌داد و اتلتیکومادرید موفق بود، اما واقعیت این است که آنتوان حالا به تیمی آمده که تیم برای او بازی نمی‌کند و این خود اوست که باید در زمین برای خود فضاسازی کند.

به هر حال گریزمان این کار را می‌تواند بکند چون بازیکنی فوق‌العاده بااستعداد است. او در کارهای دفاعی هم خیلی به ما کمک می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج