جاباما
۹۲۹۲۲۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جاده‌های مازندران، یخبندان و بارش برف ادامه دارد

بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران گفت: تعدادی از مسافران گرفتار در برف و کولاک چهاردانگه ساری را در پایگاه هلال احمر کیاسر اسکان دادیم.

خبرگزاری فارس: مرتضی جعفری بخشدار منطقه چهاردانگه مازندران درباره انسداد محور چهاردانگه، اظهار کرد: به دلیل تداوم بارش برف و احتمال یخبندان محور، اقدام به انسداد جاده کیاسر به منطقه بالادست چهاردانگه کردیم.

وی با اعلام اینکه برخی منابع محلی ارتفاع برف در این مسیر را حدود ۳۰ سانتی‌متر اعلام کردند، افزود: انسداد محور برای جلوگیری از گرفتار شدن مسافران در طول مسیر گرفته شده است.

جاده‌های مازندران، یخبندان و بارش برف ادامه دارد

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری در واکنش به گرفتار شدن تعداد افراد در طول مسیر، گفت: در اثر تصادفی که بین مینی‌بوس و یک دستگاه پژو رخ داد به مدت کوتاهی جاده مسدود شده بود.

وی ادامه داد: با حضور نیروهای امدادی و کمک هلال احمر مسافران در پایگاه هلال احمر کیاسر اسکان داده شده‌اند.

جعفری با اشاره به تداوم هوای سرد در منطقه، گفت: جاده‌های مسیر از امشب یخبندان است.

وی درباره تعطیلی مدارس چهاردانگه، گفت: هوای منطقه به شدت سرد است و بارش برف همچنان ادامه دارد، پیشنهاد تعطیلی مدارس را به مقامات بالاتر در شهرستان ارائه کردیم و منتظر دریافت پاسخ هستیم.

افزایش شدت بارش برف در محور اسالم به خلخال

از بامداد روز پنج‌شنبه شاهد کاهش دمای هوا، وزش باد و بارندگی در استان گیلان بودیم که طبق گفته هواشناسی فعالیت تناوبی آن تا اواسط هفته در منطقه است.

پیش‌بینی هواشناسی استان، بارش برف در ارتفاعات، کاهش هشت‌تا 16 درجه سلسیوسی و وزش باد در نواحی ساحلی و مناطق کوهستانی می‌باشد و به رانندگانی که قصد عبور از محورهای کوهستانی را دارند توصیه‌شده از تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ استفاده کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تالش نیز از آغاز بارش پراکنده برف از بامداد امروز در محور اسالم به خلخال و سایر محورهای کوهستانی خبر داده و گفت که از غروب روز جمعه، بارش برف در منطقه اسب وونی تا گردنه الماس شدت بیشتری یافته است.

غلامحسین بخت شاهی از مسافرینی که قصد تردد از محور اسالم به خلخال را دارند خواست تا وسایل نقلیه خود را به تجهیزات زمستانه برای خودرو از قبیل زنجیر چرخ تجهیز کرده و از سالم بودن لوازم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کنند.

وی ضمن اشاره به حضور مستمر راهداران در محورهای کوهستانی و آمادگی ارائه خدمات در این محورها، از مردم خواست تا از تردد غیرضروری در جاده‌های کوهستانی خودداری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج