۹۲۹۳۸۴
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

کاهش ۱۰درجه‌ای دما و ادامه بارش‌ها

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور از ادامه بارش باران و برف طی سه روز آینده در اکثر مناطق خبر داد.

انتخاب: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در برخی مناطق کشور از ادامه بارش باران و برف طی سه روز آینده در اکثر مناطق خبر داد.

کاهش ۱۰درجه‌ای دما و ادامه بارش‌ها

صادق ضیائیان اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی امروز (۲۵ آبان) در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش به صورت باران و برف ادامه دارد و در برخی مناطق استان‌های اردبیل، زنجان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و در دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان بارش به صورت برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: به تدریج با استقرار سامانه بارشی در مناطق جنوبی‌تر در برخی مناطق در غرب و بخش‌هایی از مرکز کشور بارش باران و برف و وزش باد و در مناطق جنوبی شامل بخش‌های از استان فارس و خوزستان، غرب هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و نواحی غرب و مرکز خلیج فارس رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت رخ می‌دهد.

به گفته مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی فردا (۲۶ آبان) در سواحل دریای خزر و بخش‌های از غرب و مناطق مرکزی کشور باران و برف همراه با وزش باد و در جنوب و جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان، بوشهر، فارس و نواحی غرب و مرکز خلیج فارس رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت دور از انتظار نیست.

ضیائیان با بیان این که روز یکشنبه شدت بارش در گیلان، شرق لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر، خوزستان و مرکز خلیج فارس و جنوب اصفهان است تصریح کرد: طی روز سه شنبه (۲۸ آبان) بارش در نوار غربی کشور به تدریج گسترش یافته و علاوه بر استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز و بخش‌های از مرکز و جنوب کشور کشیده می‌شود. همچنین روز چهارشنبه بارش‌ها در نیمه شرقی کشور شدت می‌یابد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به این که سواحل دریای خزر به ویژه سواحل غربی آن تا دوشنبه (۲۷ آبان) و غرب و مرکز خلیج فارس از یکشنبه تا سه شنبه (۲۶ تا ۲۸ آبان) مواج است گفت: امروز (۲۵ آبان) با نفوذ توده هوای سرد دمای هوا در نیمه شمالی کشور ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا نیمه ابری همراه با مه صبحگاهی و در بعضی ساعات بارش باران و برف با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد و طی روز دوشنبه (۲۷ آبان) نیز نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج