۹۲۹۴۳۵
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

اگر کی‌روش جای ویلموتس بود چه می‌کرد؟

اگر کی روش به جای ویلموتس بود بعد از شکست مقابل بحرین و عراق بلوایی به راه می انداخت. او بی شک فدراسیون را تحت فشار می گذاشت تا اردوها یا مینی اردوهایی برای تیم ملی جور کنند. قطعا به فدراسیون فشار می آورد که چند بازی دوستانه جور کند.

خبرآنلاین: می‌گویند با گذشته نمی توان زندگی کرد ولی می توان از آن درس گرفت. اگر مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال نمی خواهند با گذشته زندگی کنند، حداقل از آن درس بگیرند. تیم ملی دو شکست متوالی داشته و حالا کارش تا حدودی به اما و اگر کشیده است. ایران در دور اول مقدماتی جام جهانی خیلی زود به در بسته خورد و خیلی ها اعتقاد دارند با ادامه این شرایط فعلی، راهی برای صعود نمی یابیم.

بی شک مارک ویلموتس و فدراسیون باید تغییر رویه داشته باشند، به ویژه حالا که مربی بلژیکی نه تنها پول قسط قبلی که قسط بعدی را هم گرفته است. یعنی منتقدان از فدراسیون فوتبال توقع دارند که حداقل الان مسئولان بتوانند این مربی را پای کار بیاورند.

اگر کی روش به جای ویلموتس بود بعد از شکست مقابل بحرین و عراق بلوایی به راه می انداخت. او بی شک فدراسیون را تحت فشار می گذاشت تا اردوها یا مینی اردوهایی برای تیم ملی جور کنند. قطعا به فدراسیون فشار می آورد که چند بازی دوستانه جور کند. نزدیکان کی روش می دانند او در چنین شرایطی دست به چه کارهایی می زد. لازم بود تنها خطر حذف را احساس کند تا ساعات کاری اش در کمپ تیم ملی را افزایش دهد.

حالا.... حالا به ویلموتس نگاه کنید. بعد از دو شکست سخت،به جای آنکه بماند و برنامه ریزی کند و فدراسیون را تحت فشار بگذارد، به خانه اش در بلژیک بازگشته. گویا او اصلا دغده ای برای صعود ندارد و ترجیح می دهد چند روز قبل از بازی بیاید و چند روز بعد از بازی برود. منتقدان می گویند او مربی پروازی است و بیش از حد هم پروازی است. آیا با ادامه این سیاست و این رویه شانسی برای صعود تیم ملی قایل هستید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورو خدا اخراجش کنید چند سال راحت بودیم باز دوباره استرس و اعصاب خوردی شروع شد بخدا شب بازی با عراف از بس استرس داشتم تمام ناخن های انگشتان دو دستمو کندم ،،،حداق برانکو رو بیارین بخدا صد برابر از این بهتره ؟؟

    • محمد

      مردک احمق فقط بفکر پوله وجدان کاری نداره

    • بدون نام

      ویلموتس اگه مادرتو دوس داری بروووووووو هررررررررری به خدا جای خالیت احساس نمیشه تازه خوشحالم میشیم شک نکن. تو خیلی به خودت مغرور شدی مقابل کامبوج ۱۴ تا گل زدی نه توروخدا میومدی به کامبوجم میباختی تا همع چی جور میشد بس کن بابا
      راستی اصن واقن این مربیه ؟اونم مربی اروپاییی ؟نه بابا پا شده از نا کجا آباد اومده واسه تفریح تو تیم ملی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج