۹۲۹۶۷۴
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

نادری: انتظار عراق تهاجمی را نداشتیم

برف شدید روز گذشته تهران موجب شده تا ارتباط با بازیکنان و مربیان خیلی سخت برقرارشود با این وجود در آخرین ساعات موفق شدیم گفت و گویی اختصاصی با محمد نادری بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس داشته باشیم که در ذیل صحبت‌هایش از نظرتان می‌گذرد.

ایران ورزشی: برف شدید روز گذشته تهران موجب شده تا ارتباط با بازیکنان و مربیان خیلی سخت برقرارشود با این وجود در آخرین ساعات موفق شدیم گفت و گویی اختصاصی با محمد نادری بازیکن ملی‌پوش پرسپولیس داشته باشیم که در ذیل صحبت‌هایش از نظرتان می‌گذرد.

بعد از باخت مقابل بحرین چرا به عراق هم باختید؟

ما برای برد و جبران باخت قبلی به مصاف بحرین رفتیم. در نیمه اول هم خوب بودیم اما در نیمه دوم خصوصاً بعد از اخراج کاپیتانمان شرایط برای ما سخت شد و متأسفانه باخت بد و تلخی را متحمل شدیم.

شرایط بازیکنان عراق به گونه‌ای بود که انگار آنها نسبت به بازیکنان ایران از انگیزه بالا و عطش بیشتری برای پیروزی برخوردار بودند!

جو ورزشگاه اردن سنگین بود. از سوی دیگر ما هم با تمام توانمان بازی کردیم اما انتظار عراق تهاجمی را نداشتیم. عراقی‌ها همیشه تیمی فیزیکی داشتند و اولویت‌شان مقابل ایران دفاع بود اما این بار آنها هجومی بازی کردند و جو ورزشگاه و داوری هم خیلی به آنها کمک کرد تا به پیروزی برسند.

اگر عراق تیم بحرین را شکست دهد شرایط برای اول شدن ما ناممکن می‌شود و باید برای کسب رتبه دوم بجنگیم. این مسائل موجب ناامیدی‌تان نشده؟

ما فقط به این فکر می‌کنیم که چهار بازی بعدی‌مان را ببریم و پیروز شویم و صعود کنیم و یک درصد هم به صعود نکردن فکر نمی‌کنیم چون تیم خوب و مربی خوبی داریم و با حمایت هواداران و هموطنانمان پیروز می‌شویم و همه را خوشحال می‌کنیم.

اما مردم و هواداران فوتبال خیلی ناراحتند. برای آنها چه صحبتی داری؟

باور کنید خود ما هم از دو باخت اخیر خیلی ناراحت بودیم و واقعاً شرایط و روزهای سختی را سپری کردیم اما تیم ملی ایران نشان داده که همیشه در سخت‌ترین شرایط بهترین نتایج را گرفته از حماسه ملبورن بگیرید تا بازی‌ها و شرایط سخت که تیم ملی ما از اکثر آنها دست پرخارج شد و بهترین نتایج را گرفت و به نوعی همه را به تیم ملی امیدوار کرد. الان هم من از مردم خواهش می‌کنم که از تیم ملی حمایت کنند و دلسرد نشوند، به حمایت هواداران فوتبال خیلی نیاز داریم و ان‌شاءالله با تلاش زیاد و حمایت آنها شرایط و معادلات را برمی‌گردانیم و صعود می‌کنیم.

از تیم ملی موقتاً جدا شویم. در پرسپولیس چه بازیکنی الگویت بوده؟

پرسپولیس همیشه بهترین چپ پاهای ایران را از گذشته داشته است که همگی بزرگ بودند و من هم در بین آنها مجتبی محرمی و میناوند را خیلی دوست دارم.

فکر می‌کنی می‌توانی جا پای محرمی بگذاری و روزی تبدیل به محرمی جدید پرسپولیس شوی؟

آقا مجتبی که یک اسطوره است. چند وقت پیش هم ایشان در مصاحبه‌ای خیلی از من تعریف کرده بودند که سبک بازی نادری را دوست دارد و خیلی به دلم چسبید. آقا مجتبی که عالی بود و دیگر مانند او نمی‌آید اما خیلی سعی می‌کنم که در مسیر پیشرفت فنی ایشان قرار بگیرم و حرکت کنم و به پیشرفتم ادامه بدهم.

در مورد بازی با تیم مسجد سلیمان چه صحبتی داری. قادرید طلسم شکست ناپذیری این تیم را بشکنید؟

مسجد سلیمان تیم خیلی خوبی است اما ما باید این تیم را شکست دهیم تا به صدر نزدیک‌تر شویم. در این راه به حمایت هوادارانمان هم خیلی نیاز داریم تا روز جمعه آنها بیایند و با پر کردن سکوها با انرژی مثبت‌شان ما را به سمت و سوی پیروزی و نزدیک شدن به صدر سوق دهند.

حس قهرمانی در تیمتان مانند سال‌های گذشته وجود دارد؟

ما چند بازی را باختیم اما همه آنها در ابتدای فصل بود اما با پشت سر گذاشتن آن اتفاقات حالا خیلی آماده‌ایم و خیلی برای قهرمانی و رسیدن به صدر و باقی ماندن در صدر که در چند سال گذشته یک‌جورهایی به قهرمانی عادت کردیم دوباره روزها و شرایط خوب خودمان را برای هوادارانمان و خودمان تداعی کنیم.

در بازی با فولاد برای اولین بار از ابتدا به عنوان هافبک چپ بازی کردی. در این پست موفق بودی؟

در بازی با سپاهان هم برای دقایقی در پست هافبک چپ بازی کردم و چون دو تیم هجومی بازی می‌کردند موفق عمل می‌کردند اما در مقابل فولاد با وجود اینکه جو استادیوم اذیتمان می‌کرد سعی کردم یکی از بهترین نمایش‌های خودم را ارائه دهم.

موقع زدن پنالتی ترابی بعد از پنالتی که علیپور از دست داده بود استرسی نداشتی؟

کمی استرس که داشتیم اما خدا را شکر مهدی خیلی خوب ضربه زد و گل شد. در مورد پنالتی علیپور که از دست رفت هم باید بگویم ده دقیقه وقت تلف کردن و آن کارهایی که بازیکنان و مربی‌شان انجام دادند واقعاً روحیه بازیکن ما را خراب کرد و در از دست رفتن پنالتی علی خیلی تأثیر گذاشت.

فکر می‌کنی می‌توانی در سانتر برای گل از همه مدافعان سبقت بگیری؟

خیلی کار می‌کنم و حتی تمرین اختصاصی هم انجام می‌دهم تا ان‌شاءالله بیشترین پاس گل‌ها و سانتر گل‌ها را بدهم البته فعلا فقط یک سانترم منجر به گل شده که در بازی با شاهین بوشهر هم بوده است.

هواداران پرسپولیس چه زمانی می‌توانند شاهد بازی‌های پرگل تیم محبوبشان مانند استقلال باشند؟

اکثر بازی‌های ما در بازی‌های گذشته بازی‌های سختی بوده مثلاً پیکان که چند لایه دفاع می‌کرد و یا ماشین سازی که بازیکنانش خیلی سخت از نیمه زمین خودشان جلو می‌آمدند اما در بازی با شاهین بهترین نمایش را به خاطر بازی هجومی حریف ارائه دادیم و اطمینان داشته باشید هر تیمی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند و به دفاع نپردازد ما قادریم که بهترین و پرگل‌ترین نتایج را بگیریم و کسب کنیم.

در مورد بیرانوند که شایعه جدایی‌اش مطرح است چه نظری داری؟

من که خبر جدایی بیرانوند را فقط در فضای مجازی شنیده‌ام و در باشگاه و تمرین خبری در این مورد نشنیدم. علی بهترین دروازه‌بان ایران است و قطعاً حضورش به سود ما خواهد بود.

در مورد رقابت با حاجی انصاری چه صحبتی داری؟

با حاجی رفیقیم و رقابتی نداریم و در کنار هم برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

از اولین بازی ملی و احساست حرف بزن؟

در یک لحظه میلاد محمدی مصدوم شد و من بدون گرم کردن به زمین رفتم. اولش شوکه شده بودم. فکر می‌کنم در تیم باشگاهی خوب کار کردم و مزد تلاشم را گرفتم. در اولین بازی ملی‌ام هم باختیم و بدشانسی آوردیم اما به همراه بقیه بازیکنان جبران می‌کنیم.

در مورد الگوی خارجی‌ات در دفاع چپ حرف بزن؟

از بازی گرت بیل در تاتنهام که دفاع چپ بازی می‌کرد خیلی خوشم می‌آمد. الان هم رابرتسون مدافع چپ لیورپول را خیلی دوست دارم.

آخرین سؤال‌مان هم به محلی که متولد شدی باز می‌گردد. تو بچه بویین زهرا هستی؟

من متولد شهر تهران و بزرگ شده پایتخت هستم اما اصالتم به شهرستان شال استان قزوین باز می‌گردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      نادری در حد تیم ملی نبود.و در دوئل ها کم می آورد.و در گل دوم مقصر محض بود.

      پاسخ ها

      • هیچکس

        پس انتظار چ داشتی تو

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      گندزد.‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج