۹۲۹۶۷۶
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

محمدخانی: ویلموتس این‌کاره نیست

نادر محمدخانی مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی بعد از شکست تیم ملی مقابل عراق خیلی ناراحت بود.

ایران ورزشی: نادر محمدخانی مدافع اسبق پرسپولیس و تیم ملی بعد از شکست تیم ملی مقابل عراق خیلی ناراحت بود. با مدافع با تعصب و سابق تیم کشورمان راجع به شرایط تیم ملی؛ ایرادات و در پایان در رابطه با شرایط پرسپولیس و ترانسفر بیرانوند به پرتغال صحبت کردیم.

چرا تیم ملی ما بعد از باخت مقابل بحرین به عراق هم در یک بازی حساس و حیثیتی باخت؟!

قبل از پرداختن به بازی می‌خواهم در مورد ویلموتس حرف بزنم. به خدا مربی تیم ملی این‌کاره نیست و نمی‌تواند موفق شود و من اصلاً مانده‌ام که مربی تیم ملی را با چه متر و مقیاسی انتخاب کرده‌اند و از کجا چنین مربیانی را پیدا می‌کنند و در رأس تیم ملی کشورمان که تیم اول ایران است قرار داده‌اند. به خدا اگر یک مربی ایرانی در رأس کادر فنی قرار دهند از ویلموتس بهتر است و بهتر می‌تواند بازیکنان را جمع و جور کند و شرایط تیم را بهبود ببخشد.

حس جنگندگی لازم هم به نظر در نزد بازیکنان ما کمرنگ بود!

بعضی از بازیکنان فقط دنبال کار خودشان هستند و مراقب بودند که مصدوم نشوند و فقط عضو تیم ملی بودن برایشان کفایت می‌کند چون بالاخره تیم ملی بهترین ویترین برای بازیکن است. شاید به همین دلیل است که حتی بازیکن تیم ملی که سن و سالی هم از او گذشته و دیگر کارآیی لازم را دارد حاضر به خداحافظی نیست.

به خدا وقتی در تیم ملی یا همان پرسپولیس می‌باختیم کسی جورابش را عوض نمی‌کرد اما الان بازیکن بعد از باخت راحت دوش می‌گیرد و انگار نه انگار که اتفاقی افتاده است. ما با گریه هوادارانمان گریه می‌کردیم و حتی مساوی هم می‌کردیم ناراحت بودیم و ... اما حالا شرایط خیلی عوض شده است.

به عنوان مدافع سابق تیم ملی می‌خواهیم از شما بپرسیم چرا خط دفاعی‌مان در مقابل عراق خیلی ضعیف ظاهر شد؟

متأسفانه در روزی که بازیکنی در تیم ملی خوب نبود مدافعان ما چه مدافعان کناری و چه مدافعان میانی اصلاً خوب نبودند. یارگیری لازم در تیم ملی وجود نداشت و هیچ بازیکنی سختگیری لازم را روی بازیکن تیم عراق انجام نمی‌داد به شکلی که روی زمین و هوا بسیار شکننده بودیم. مسائل دیگری هم وجود دارد که موجب می‌شود اصلاً حواس بازیکن دیگر به فوتبالش نباشد و چند بازیکن شایسته هم به دلیل بی‌توجهی انگیزه‌شان را از دست بدهند و کارآیی لازم را نداشته باشند.

بیشتر در این خصوص توضیح می‌دهید؟

علی علیپور در فوتبال ایران سابقه آقای گلی هم داشته اما این بازیکن دعوت نشد تا با افت فاحشی مواجه شود یا شجاع خلیل‌زاده با آن همه عملکرد موفق جزو سی یا چهل بازیکن مدنظر تیم ملی هم قرار نمی‌گیرد به همین دلیل انگیزه چنین بازیکنی تنزل پیدا می‌کند و در نهایت هم تیم ملی کشورمان در بازی‌ها خصوصاً بازی‌های سنگین مانند دیدار با عراق متحمل شکست می‌شود و در دفاع به شدت به مشکل می‌خورد. این دعوت نشدن تمرکز را از بازیکن می‌گیرد و موجب می‌شود تا دیگر حواسش به فوتبال نباشد.

در رابطه با ترانسفر بیرانوند چه نظری دارید و به نظرتان با جدایی این دروازه‌بان پرسپولیس لطمه نمی‌بیند؟

در ایران که بهتر از بیرانوند نداریم و همه می‌دانند آنقدر مشکل مالی در باشگاه پرسپولیس زیاد است که باشگاه مجبور به فروش بازیکن می‌شود. من نمی‌دانم منابع درآمدزایی باشگاه کجا می‌رود و اصلاً پول بلیت فروشی و حق پخش و سایر مسائل چه می‌شود.

من در انگلیس برای آکادمی‌ام اسپانسر دارم و اسپانسر تمام هزینه‌های ما را متقبل می‌شود اما مانده‌ام چطور تیم اول ایران اسپانسرهای قوی ندارد تا جایی که مجبور می‌شود دروازه‌بانش را بفروشد تا ۷۰۰ هزار دلار به باشگاه تزریق شود. قطعاً جدایی بیرانوند در پرسپولیس تأثیر می‌گذارد دروازه‌بانی که یکی از دلایل اصلی قهرمانی پرسپولیس در چند فصل گذشته بود و من نمی‌دانم واقعاً باشگاه چگونه می‌خواهد جای خالی بیرانوند را پر کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      آره بابا تو این کاره ای

    • بدون نام

      این همه زرزدی که علی کوروعلیلزاده رابه تیم ملی قالب کنی چرانمیگی فرشیداسماعیلی بایدانتخاب میشدچراازنیمکت نشینی وریاهیچی نگفتی تاامثال توبااین تفکرات رنگی کارشناس وصاحب نظرباشن فوتبال ایران پیشرفت نخواهدکرد

    • بدون نام

      ویلموس را سریع اخراج کنید تا دیر نشده ! اصلا جذبه یک مربی تیم ملی را ندارد

    • بدون نام

      خیلی میفهمی خخخخخخخ

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      فقط از دعوت نشدن لنگیا میگن این جماعت لنگی طلبکار ک خودشون عامل این افتضاحن.‌ چطوره کل تیم لنگو دعوت کنه؟ مردک تیم ملی ب وضوح مشخصه بازیساز نداره جای اسماعیلی خالیه ووریا باید بازی میکرد. و ترابی هم بجای شجاعی بازی میکرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج