۹۲۹۶۹۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رنگرز: کار سختی مقابل روسیه داریم

حسن رنگرز سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: امیدوارم بتوانیم در جام‌جهانی کشتی فرنگی به عنوان قهرمانی برسیم.

خبرگزاری میزان: حسن رنگرز در خصوص شرایط تیم ملی برای حضور در جام جهانی کشتی فرنگی اظهار داشت: خوشبختانه شرایط تیم و کشتی‌گیران خوب است و از امروز (یکشنبه) اردوهای تیم ملی منتهی به جام جهانی شروع خواهد شد. از آنجایی که فرمول قرعه‌کشی جام جهانی تغییر کرده، ما تمام تلاش‌مان را معطوف به این خواهیم کرد تا بتوانیم جام قهرمانی را در ایران نگه داریم. همگروهی با روسیه البته کمی کار را سخت کرده، اما همچنان امیدواریم.

وی افزود: فضای کافی برای آماده‌سازی تیم ملی نداشتیم و اردوی دوم بیشتر مربوط به ریکاوری و کاهش وزن است، مضاعف بر اینکه برخی از کشتی‌گیران ما درگیر رقابت‌های لیگ بودند و بدن‌های آنها خسته است. در کنار اینها چند کشتی‌گیر ما هم با مصدومیت مواجه هستند.

تلاش می‌کنیم تیمی منسجم و یکپارچه را با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود به این مسابقات بفرستیم. کسب عنوان قهرمانی که مسئله‌ای حائز اهمیت برای ما محسوب می‌شود، از اصلی‌ترین اهداف تیم ایران است و جدا از آن سرشاخ شدن با کشتی‌گیران مطرح دنیا نیز می‌تواند محک خوبی برای کشتی‌گیران باشد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص کیفیت لیگ کشتی تصریح کرد: امسال لیگ کشتی فرنگی را با هشت تیم برگزار کردیم و به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته رشد محسوسی داشتیم، با این وجود باید بپذیریم تا رسیدن به نقطه ایده‌آل که نظر موافق علاقه‌مندان به کشتی را جلب کند، مسیری سخت پیش‌رو داریم.

به نظرم باید در گام اول آسیب‌ها‌ی موجود در لیگ شناسایی شود و در کنار آن جدول زمان‌بندی را طراحی کنیم تا لیگ در یک بازه طولانی‌تر برگزار شود. فکر می‌کنم با تجربه‌ای که امسال کسب کردیم سال آینده لیگ به مراتب پویاتری را شاهد باشیم.

رنگرز در مورد برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی و آزاد جام باشگاه‌های جهان در ایران اظهار داشت: در تلاش هستیم با امکانات موجود رقابت‌های باشگاه‌های جهان را در تاریخ ۱۳ تا ۱۵ آذر برگزار کنیم. دعوت‌نامه اولیه به کشور‌ها ارسال شده و فدراسیون در تلاش است منابع مالی لازم را تأمین کند تا بتوانیم از کشور‌ها میزبانی قابل خوبی داشته باشیم و مسابقات را به نحو احسن برگزار کنیم.

در صورت برگزاری این رقابت‌ها، تیم‌های ایرانی مدعی اصلی قهرمانی خواهند بود. امیدوارم در بخش خصوصی و جذب حامیان مالی بتوانیم خوب عمل کرده و هزینه‌های متناسب با این مسابقات را تأمین کنیم و اگر شرایط فراهم شود بدون شک در خصوص پرداخت جوایز دلاری متعاقباً تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی در پایان در خصوص تغییر رئیس کمیته بین‌الملل فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: فاطمه درخشانی به لحاظ تجربیاتی که در کمیته بین‌الملل دارد فعلاَ مباحث به این حوزه را پیگیری خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالا روسیه هم پوزتون رو به خاک می ماله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج