جاباما
۹۲۹۹۵۳
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش رئیس دانشگاه تهران به تجمعِ دانشجویان

در پی برگزاری تجمع اعتراضی تعدادی از دانشجویان دانشگاه تهران در واکنش به حوادث اخیر و همچنین مسائل اقتصادی، رئیس این دانشگاه با تاکید بر اینکه دانشجویان حق دارند درخصوص مسائل مختلف نظرات اصلاحی و انتقادی داشته باشند، گفت: بیان نظرات صرفاً به شکل تجمع کمکی به حل معضلات و مشکلات کشور نخواهد کرد و دانشگاه باید از قوه فکری و تفکری خود در این زمینه استفاده کند.

ایسنا: دکتر محمود نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران به تشریح جزئیات تجمع دانشجویان دانشگاه تهران در محوطه پردیس مرکزی این دانشگاه پرداخت و اظهار کرد: امروز تعدادی از دانشجویان در واکنش به افزایش قیمت بنزین و همچنین مسائل اقتصادی کشور و مسائل روز اعتراض کردند، اما توصیه ما به دانشجویان این است که اگرچه آنها می‌توانند نظریات اصلاحی و انتقادی درخصوص این موضوعات داشته باشند، ولی شرایط کشور شرایطی نیست که ما حرکت‌هایی را انجام دهیم که احیاناً تاثیر منفی بر وضعیت فعلی داشته باشد.

رئیس دانشگاه تهران در ادامه تصریح کرد: ما در شرایط فعلی به عنوان یک دانشگاه باید از قوه فکری و تفکر خود استفاده و کمک کنیم به جامعه و کشور تا مسائل و مشکلات حل شوند.

وی تاکید کرد: صرف بیان دیدگاه‌ها به شکل تجمع شاید در این مرحله، کمکی به حل مشکلات و مسائل کشور نکند، بنابراین قدرت دانشگاه در برنامه‌ریزی، تفکر و ارائه راهکارهای علمی و پیشنهادهای اصلاحی است؛ لذا دانشگاه‌ها باید مثل گذشته در این مرحله کمک کند تا از این مشکلات عبور کنیم.

رئیس دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: ما در دانشگاه سعی کردیم همواره نظرات و دیدگاه‌های اساتید را به اطلاع هیات دولت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و غیره برسانیم و در ادامه نیز امیدواریم دانشگاه بتواند همین اقدامات را ادامه دهد و مجموعه کشور نیز از این پیشنهادات و نظرات استفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه اخلالی در کلاس‌های آموزشی دانشجویان بر اثر تجمع صورت نگرفت، گفت: با توجه به اینکه تعدادی از دانشجویان در محوطه دانشگاه تجمع کردند، بنابراین مشکلی برای کلاس‌های آموزشی آنها ایجاد نشد. تا جایی که من اطلاع دارم این تجمع چندان هم گسترده نبود، در عین حال لطمه‌ای هم به کلاس‌های آموزشی وارد نشد.

نیلی تاکید کرد: کلاس‌های آموزشی دانشجویان دانشگاه تهران طبق معمول فردا برگزار می‌شود و مشکل ویژه‌ای برای برگزاری این کلاس‌ها نداریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم از اصلاح طلبامون! حالا شناختینشون؟!

    • بدون نام

      از نظر شما شرایط کشور همیشه مناسب اعتراض نیست . چون منافع ۱ درصدی ها به خطر می افتد

    • بدون نام

      بعنوان رییس دانشگاه ی فکری برای اقتصاد نابود شده کشور توسط دولت تدبیر بکن نه اینکه فقط حرافی . با حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه

    • آتابای

      خیلی خیلی زحمت کشیدید

    • بدون نام

      چرا همش میگه شرایط فعلی؟
      عادت شده بود همیشه بگن: در شرایط حساس کنونی!!

    • بدون نام

      چهل ساله میخواهید مسایل و مشکلات رو حل کنید آیا توانستید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج