جاباما
۹۲۹۹۹۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

آرفی: نمی‌دانم چرا از عملکرد پرسپولیس شاکی هستند؟

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: عملکرد تیم، خیلی خوب بوده و با ادامه همین روند در نیم‌فصل، پرسپولیس می‌تواند حتی صدرنشین جدول شود.

خبرورزشی: اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد زمان برای این تیم به سرعت از بین می‌رود و بازیکنان حرفه‌ای سرخپوشان باید هر چه زودتر خود را با تفکرات کادر فنی هماهنگ کنند.

او به ما گفت: «تعطیلات لیگ می‌تواند به پرسپولیس لطمه بیشتری نسبت به سایر باشگاه‌ها بزند، چون پرسپولیس خیلی خوب شده بود. در ۳ بازی گذشته عملکرد بهتری داشت و نشان داد که رو به جلو حرکت می‌کند. پرسپولیس توانست شاهین و فولاد را شکست بدهد و مقابل ماشین‌سازی اگر آن پنالتی گل می‌شد، به پیروزی می‌رسید.»

آرفی: نمی‌دانم چرا از عملکرد پرسپولیس شاکی هستند؟

آرفی اضافه کرد: «باید نسبت به آینده پرسپولیس امیدوار بود. من هنوز هم نمی‌دانم چرا برخی از عملکرد پرسپولیس ناراضی و شاکی هستند زیرا عملکرد تیم، خیلی خوب بوده و با ادامه همین روند در نیم‌فصل، پرسپولیس می‌تواند حتی صدرنشین جدول شود.

البته سپاهان، شهر خودرو، تراکتور و استقلال هم خوب هستند، اما پرسپولیس به عنوان قهرمان در لیگ حضور دارد و این موضوع باید به تیم کمک کند. من با برخی بازیکنان پرسپولیس آشنا هستم و می‌دانم که آن‌ها همه تلاش‌شان را می‌کنند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. همین تفکر به پرسپولیس کمک می‌کند تا امتیازات بیشتری بگیرد.»

او ادامه داد: «یکی از شانس‌های تیم این بود که همان ابتدای فصل با مدعیان اصلی قهرمانی مواجه شد و حالا کار آسان‌تری دارد. این موضوع به تیم کمک می‌کند. من فکر می‌کنم قرعه‌کشی به نفع پرسپولیس بوده نه به ضرر این تیم.

شاید همان ابتدای کار خیلی‌ها ایراد گرفتند و انتقاد کردند ولی می‌بینید هر چه از زمان بازی‌ها می‌گذرد، برد‌های پرسپولیس هم بیشتر می‌شود. این پیروزی‌ها تا پایان نیم‌فصل هم ادامه پیدا خواهد کرد. امیدوارم تا آن زمان، پرسپولیس صدرنشین شود زیرا باقی مدعیان باید با هم بازی کنند و در رقابت‌شان، امتیازاتی هم از دست می‌دهند که به سود پرسپولیس است.»

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که این روز‌ها وارد دنیای سینما شده و مقابل دوربین دیده می‌شود، در نهایت گفت: «به عملکرد گابریل کالدرون اعتماد دارم و مطمئن هستم او می‌تواند پرسپولیس را نجات بدهد. پرسپولیس نیاز به آن دارد که در ۵ هفته آینده برد‌های بیشتری به دست بیاورد.

این تیم حتی می‌تواند قهرمان فصل شود، چون هم مهره‌های خوبی دارد، هم مربی این تیم باتجربه است و هم هواداران از این تیم حمایت می‌کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • منصورابراهیمی

      آخه توروچی به فوتبال پرسپولیس چه اطلاعاتی داری که نظرمیدی اشپیتی.یه فصل ذخیره بودی توطویله عبدووخلاص

    • بدون نام

      امید به خدا اگه بزارن

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      چون هیچ تاکتیکی نداره و موقعیت گل ایجاد نمیکنه و سه بازیشو با پنالتی برده درحالی ک هیچکدوم پنالت نبود .‌خرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج