۹۳۰۰۵۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زکی‌پور: درد ندارم، بعید است جراحی کنم

میلاد زکی‌پور که در اواخر بازی با پارس‌جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر مصدوم شد و استقلال را در دقایق پایانی این بازی ۱۰ نفره کرد، این روزها وضعیت مشخصی ندارد و حتی شاید کارش به عمل جراحی کشیده شود.

فرهیختگان: میلاد زکی‌پور که در اواخر بازی با پارس‌جنوبی جم در هفته هشتم لیگ برتر مصدوم شد و استقلال را در دقایق پایانی این بازی ۱۰ نفره کرد، این روزها وضعیت مشخصی ندارد و حتی شاید کارش به عمل جراحی کشیده شود. در این خصوص روز گذشته برخی از رسانه‌ها از احتمال جراحی زکی‌پور خبر دادند ولی این بازیکن خودش معتقد است امکان جراحی بسیار بعید بوده و شاید طی روزهای آینده اتفاق بهتری برای وی رخ بدهد.

مدافع چپ آبی‌ها که ظاهرا زانوی پایش آسیب‌دیده، دو هفته است که فیزیوتراپی می‌کند و قرار است تا چند روز آینده به این کار ادامه بدهد اما در صورتی که مصدومیت این بازیکن بهتر نشود ممکن است ناچار به انجام عمل جراحی شود. گفت‌وگو با میلاد زکی‌پور را در ادامه می‌خوانید.

قرار است عمل جراحی داشته باشی؟

فعلا چیزی مشخص نبوده و این امر هنوز قطعی نیست با این حال احساس درد هم ندارم! باید طی روزهای آینده به فیزیوتراپی ادامه دهم تا وضعیتم مشخص شود اما اینکه جراحی کنم، هنوز قطعی نیست.

شرایط خودت چطور است؟

هر روز تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی انجام می‌دهم و طی این چند وقت تمرین گروهی نداشته‌ام. ان‌شاءالله که مشکل خاصی نباشد و بتوانم در بازی‌های بعدی باز هم در خدمت تیم محبوبم باشم.

پس با این وضعیت مصدومیتت به خیر گذشته!

نظر نهایی را باید پزشکان بدهند و در این خصوص دکتر ستوده و دکتر نوروزی می‌توانند پاسخگو باشند. چیزی که مهم است این است که فعلا دردی در پایم احساس نمی‌کنم تا ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد.

کمی هم درباره وضعیت استقلال صحبت کن. نتایج خوبی گرفته‌اید؟

خدا را شکر تیم وضعیت بسیار خوبی دارد. بعد از ناکامی‌های ابتدای فصل و چند مساوی و شکست که اصلا حق‌مان نبود، روی دور پیروزی افتاده و طی دو ماه اخیر توانستیم استقلال واقعی را به نمایش بگذاریم و قدرت‌مان را به حریفان دیکته کنیم. امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و بتوانیم در آینده روند موفقیت‌ها را ادامه داده و با نتایجی که به دست می‌آوریم، دل هواداران را شاد کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج