۹۳۰۱۵۳
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

بلیت برگشت برای ویلموتس گرفته نشد

با وجود نگرانی افکار عمومی، طرفداران و رسانه ها برای تیم‌ملی، مارک ویلموتس و فدراسیون فوتبال موقتا کار را تعطیل کرده‌اند.

خبرآنلاین: مارک ویلموتس بعد از بازی عراق به تهران بازگشت ولی بلافاصله کشور را ترک کرد. علت سفر او به تهران پرواز چارتر تیم ملی بود. در واقع فدراسیون هزینه سفر او به امارات و بعد بلژیک را نداد. بلکه ویلموتس را با چارتر به تهران آورد تا او بعد از چند ساعت توقف در سی آی پی فرودگاه ایران را ترک کند.

نکته اینجاست که زمان بازگشت ویلموتس به ایران اصلا مشخص نیست. دیروز از یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره سوال کردیم و گفت: «برای او بلیت برگشت تهیه نشده است. فعلا فقط رفته است. البته آقای تاج بیشتر در جریان هستند ولی تا جایی که ما می دانیم زمان بازگشت او به کشور مشخص نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا لعنت تون کنه ،،حیف اون همه دلار که به این اقا دادین ،،اگه علی دایی یا یک مربی داخلی میاوردین خیلی کمتر هزینه داشت نتیجه هم از این بدتر نمیشد باخت با یک گل یا دو گل هیچ فرقی نمیکنه چون از این به بعد همه بازی ها با تیم های درجه 1 و 2 اسیا باختن میباشد مگه فقط کابوج رو ببرین همین هنگ هنگ هم تو بازی بعدی ایران رو میبره ،،،

    • بدون نام

      ویلموتس مقصر نیست هاشمیان مقصره که در ایران نبود مشورت اشتباه به مربی داد باند بازی شروع شد چرا مارکار اقجانیان که هخشت سال با تیم بود نیست بهترین مشاور بی حاشیه ...کی روش کجایی که تیم ملی و به حراج گذاشتن و باز از عهربها باید ببازیم و بگیم ما مستحق باخت نبودیم داور و زمین و تیر دروازه و امریکا نگذاشت ببریم انشا... جام جهانی اتی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج