جاباما
۹۳۰۲۴۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

آبیدال: نیمار همیشه برای بارسلونا یک گزینه است

مدیر ورزشی بارسلونا از آغاز مذاکرات این باشگاه با لیونل مسی برای تمدید قرارداد و تمایل برای خرید نیمار خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: اریک آبیدال مدیر ورزشی باشگاه بارسلونا تأیید کرد که امیدوار است به زودی قرارداد جدیدی با هم‌تیمی سابقش منعقد کند. قرارداد مسی در پایان فصل آینده به اتمام می‌رسد و پیش از این بحث‌هایی درباره احتمال جدایی او از آبی‌و‌اناری‌ها صورت گفته بود. آبیدال اما اعلام کرد که به زود قرارداد بازیکنی که ۱۸ سال از حضورش در بارسلونا می‌گذرد، تمدید می‌شود.

آبیدال در این باره به نشریه موندودپورتیوو گفت: پیش از این صحبت‌هایی شده است. من نمی‌دانم که به زودی خبر تمدید قرارداد منتشر می‌شود یا نه چون تصمیم‌گیری نهایی با خود بازیکن است اما از طرف باشگاه می‌توانم بگویم که ما امیدواریم که تمدید قرارداد مسی هرچه زودتر صورت بگیرد.

آبیدال در پاسخ به این سؤال که چه زمانی قرارداد مسی تمام خواهد شد، اظهار داشت: زمانی که مشخص شود، اعلام خواهیم کرد اما من مثبت‌اندیش هستم.

آبیدال سپس از برنامه بارسلونا برای تمدید قرارداد آنسو فاتی، پدیده جوان این فصل آبی‌و‌اناری‌ها خبر داد و گفت: ما درباره تمدید قرارداد او هم صحبت‌هایی انجام داده‌ایم. او بازیکنی جوان است که باید تحت حمایت باشگاه قرار بگیرد. باید با خانواده و نمایندگان او صحبت کنیم.

مدیرورزشی باشگاه بارسلونا سپس اعتراف کرد که با وجود ناکام ماندن او و همکارانش برای خرید نیمار از پاری‌سن‌ژرمن در تابستان سال جاری، این بازیکن ۲۷ ساله برزیلی همچنان در لیست خرید قهرمان لالیگا قرار دارد.

او گفت: نیمار بازیکنی طراز اول است که با فلسفه بازی بارسلونا آشناست و عملکردی سطح بالا ارائه می‌کند. نیمار همیشه برای بارسلونا یک گزینه است. با این حال ما فقط در زمینه ورزشی می‌توانیم تصمیم‌گیری کنیم و در مورد مسائل مالی، مواردی هست که می‌توان آنها را محقق کرد و مواردی هم وجود دارد که امکان تحقق آنها وجود ندارد. آینده همه چیز را مشخص خواهد کرد. اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد، چون فصل بسیار طولانی است، نخواهم گفت که خرید نیمار گزینه اول بارسلونا است اما او می‌تواند گزینه‌ای واضح باشد.

موضوع دیگری که آبیدال درباره آن پاسخ داد، بحث احتمال خرید لائوتارئو مارتینس، مهاجم ۲۲ ساله اینتر به عنوان جانشین لوئیس سوارس است.

او احتمال دست به کار شدن بارسلونا برای خرید مارتینس را رد نکرد و گفت: او بازیکنی کامل است و من فکر می‌کنم که او دارد در سطحی فوق‌العاده بازی می‌کند. ما مارتینس را می‌شناسیم اما بازیکن دیگری هم هستند که عملکرد باکیفیتی دارند. من بارسلونا را می‌شناسنم و می‌دانم که پروسه تطبیق‌پذیری در این باشگاه چگونه است اما من به بازیکنی که هر هفته دارد برای تیمش بازی می‌کند توجه نمی‌کنم بلکه توجه‌ام به سایر بازیکنان است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد هنرمند

      سلام آبی داد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج