جاباما
۹۳۰۳۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وضعیت تیم‌ها برای صعود به یورو ۲۰۲۰

هنوز چند سهمیه برای مرحله نهایی یورو ۲۰۲۰ باقی مانده است و برخی تیم‌ها در هفته آخر برای صدرنشینی رقابت می‌کنند.

ایسنا: به نقل از مارکا، تیم ملی فوتبال اسپانیا اکنون به یورو ۲۰۲۰ نگاه می‌کند. هدایت لاروخا را روبرت مورنو بر عهده دارد که توانست اکتبر گذشته با تساوی برابر سوئد حضورش را در مرحله نهایی این رقابت‌ها قطعی کند. سی‌ام نوامبر قرعه‌کشی مرحله گروهی انجام می‌شود و نخستین بازی دوازدهم ژوئن ۲۰۲۰ در ورزشگاه المپیک رم برگزار خواهد شد.

تا به امروز ۱۷ تیم ملی صعودشان را به مرحله نهایی قطعی کردند. اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، لهستان، اوکراین، روسیه، ترکیه، فرانسه، انگلیس، چک، فنلاند، سوئد، آلمان، هلند، کرواسی و اتریش در این بازی‌ها رقابت خواهند کرد. به همین خاطر تنها سه سهمیه صعود مستقیم باقی مانده است.

چهار سهمیه دیگر میان تیم‌هایی که در پلی‌آف برای شانس مجدد تلاش خواهند کرد، تقسیم می‌شود. این بار بهترین تیم‌های دوم یا سوم هر گروه رقابت نمی‌کنند. یوفا از سیستم جدید خود بهره می‌گیرد. ۱۶ تیم برای این سهمیه‌ها رقابت می‌کنند. در یک هفته مانده به پایان حضور ۱۳ تیم قطعی شده است. ایسلند، بوسنی و هرزگوین، ایرلند شمالی، اسکاتلند، نروژ، صربستان، بلغارستان، رژم صهیونیستی، رومانی، گرجستان، مقدونیه، کوزوو و بلاروس از شانس مجدد برخوردارند. قرعه کشی پلی‌آف ۲۲ نوامبر خواهد بود و بازی‌ها در بیست و ششم و سی یکم مارس ۲۰۲۰ برگزار می‌شود.

اتفاق‌های تعیین کننده هفته آخر مرحله مقدماتی

بازی‌های دوشنبه شب

اسپانیا به دور بعد صعود کرده است اما می‌تواند با پیروزی برابر رومانی صدرنشینی‌اش را قطعی کند. شش تیم برتر در سید یک قرار می‌گیرند که مسیرشان را در مرحله نهایی این بازی‌ها تعیین می‌کند. در گروه D دانمارک برابر ایرلند قرار می‌گیرد تا تیم دوم این گروه نیز صعودش را به دور بعد قطعی کند. اگر ایرلند نتواند به یورو صعود کند یا از طریق پلی‌آف به مرحله نهایی راه یابد اسپانیا همه بازی‌های مرحله گروهی‌اش را در بیلبائو (یکی از شهرهای میزبان یورو ۲۰۲۰) انجام می‌دهد. اگر ایرلند صعود کند برای دیدار احتمالی این تیم با اسپانیا قرعه کشی می‌شود تا میزبان انتخاب شود. این بازی در بیلبائو یا دوبلین به انجام می‌رسد.

بازی‌های سه‌شنبه

در این روز بازی‌های زیادی برگزار می‌شود. در گروه C دو تیم بزرگ آلمان و هلند برای تعیین صدرنشینی بازی می‌کنند. در گروه E اسلواکی برابر مجارستان قرار می‌گیرد و برای صعود به مرحله نهایی رقابت خواهند کرد.

سرنوشت ۴۹ تیم مشخص شده است

۱۷ تیم راه یافته به مرحله نهایی: اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، لهستان، اوکراین، روسیه، ترکیه، فرانسه، انگلیس، چک، فنلاند، سوئد، آلمان، هلند، کرواسی و اتریش.

۱۳ تیم راه یافته به پلی‌آف: ایسلند، بوسنی و هرزگووین، ایرلند شمالی، اسکاتلند، نروژ، صربستان، بلغارستان، رژیم صهیونیستی، رومانی، گرجستان، مقدونیه، کوزوو و بلاروس.

۱۹ تیم حذف شده: یونان، آلبانی، مونته نگرو، قبرس، استونی، اسلوونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، ارمنستان، آذربایجان، قزاقستان، مولداوی، جبل الطارق، جزایر فارو، لتونی، لیختن اشتاین، آندورا، مالت و سن مارینو.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج