جاباما
۹۳۰۵۶۲
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

ربیعی: درباره بنزین خوب به مردم توضیح ندادیم

سخنگوی دولت با اشاره به تصمیم اخیر دولت در اصلاح قیمت بنزین گفت: درست است که ما در این خصوص نتوانستیم به مردم خوب توضیح دهیم اما ذات این تصمیم در جهت عادلانه‌ کردن توزیع یارانه‌ها است.

خبرگزاری مهر: سخنگوی دولت با اشاره به تصمیم اخیر دولت در اصلاح قیمت بنزین گفت: درست است که ما در این خصوص نتوانستیم به مردم خوب توضیح دهیم اما ذات این تصمیم در جهت عادلانه‌ کردن توزیع یارانه‌ها است.

علی ربیعی در مراسم «دوره بین‌المللی آموزشی مدیریت پروژه‌های اشتغال روستایی و کاهش فقر» که صبح امروز با حضور ۱۵ کشور در تهران برگزار شد، با اشاره به تصمیم دولت در خصوص عادلانه‌تر کردن توزیع یارانه‌ها و همچنین اصلاح قیمت بنزین اظهار داشت: در سه روز اخیر به نظرم عادلانه‌تر تصمیم گرفتیم و یارانه‌ها را هدفمندتر کردیم.

وی افزود: امروز بیش از ۵۰ درصد ایرانیان خودرو ندارند و در صورت ادامه شرایط قبل، پول بنزین و یارانه‌ها را یا باید به کشورهای همسایه و منطقه در قالب قاچاق بنزین پرداخت می‌کردیم یا افرادی که ۳۳ برابر دهک‌های پایین جامعه از یارانه‌ها برخوردار بودند، از این شرایط بهره‌مند می‌شدند.

سخنگوی دولت ادامه داد: درست است که ما در خصوص قیمت بنزین به مردم نتوانستیم خوب توضیح دهیم، اما ذات این تصمیم در جهت عادلانه کردن توزیع یارانه‌ها بود.

دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس‌جمهور تصریح کرد: در اصلاح قیمت سوخت، گازوئیل را گران نکردیم چرا که در این صورت می‌توانست به اشتغال و حمل و نقل روستاها خدشه وارد شود. امیدواریم بتوانیم با تصمیماتی که گرفته می‌شود، به لب روستاییان و کارگران خنده بنشانیم و مشکلات مردم را با اجرای درست تصمیمات در میان‌مدت و بلندمدت بکاهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توضیح چی؟
      گرونی که توضیح نداره چیزیه که شدیدا احساس میشه و باعث شده همه صداشون در بیاد

    • بدون نام

      این حربه ها در زمان دولت احمدی نژاد هم پیاده شد و همه آثار شومش رو به شدت احساس کردن، متاسفانه دست رو چیزی گذاشتین که همه قبلا سونتیجه رو دیدن

    • علیرضا خندابی

      یه ذره توضیح بده؟
      همانطوریکه ،قبلا به کارگرها توضیح میدادی!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا جون من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج