۹۳۰۵۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

ادامه بارش‌ها در کشور تا اوایل هفته آینده

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور تا اوایل هفته آینده گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آبان ماه) دمای هوا در شمال شرق و شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به تداوم بارش‌ها در کشور تا اوایل هفته آینده گفت: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آبان ماه) دمای هوا در شمال شرق و شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

صادق ضیائیان، افزود: امروز (۲۸ آبان) در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر، مرکز، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی بارش برف و باران و وزش باد و در شمال غرب و غرب بارش پراکنده برف و باران پیش بینی می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: در مناطقی از جنوب و جنوب غرب بارش با رعد و برق و در مناطق مستعد با تگرگ همراه خواهد بود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اضافه کرد: فردا (۲۹ آبان ماه) بارش در نوار غربی کشور قطع می‌شود و در نیمه شرقی ، مرکز، سواحل شمالی و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی ادامه می‌یابد.

ضیائیان در ادامه گفت: پس فردا (۳۰ آبان ماه) بارش در شمال شرق ، شرق، جنوب شرق، سواحل شمالی، اردبیل و ارتفاعات البرز شرقی، روز جمعه (اول آذرماه) در سواحل شمالی اردبیل، شمال شرق آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز شرقی و خراسان شمالی و روز شنبه (۲ آذر ماه) در سواحل غربی دریای خزر و اردبیل پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۲۹ و ۳۰ آبان ماه) دمای هوا در شمال شرق و شرق کشور بین ۷ تا ۱۲ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد. دریای خزر و خلیج فارس نیز در دو روز آینده مواج پیش بینی می‌شود.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۹ آبان ماه) نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده و وزش باد و اوایل شب کاهش ابر با بیشترین و کمترین دمای ۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان پایتخت پنجشنبه (۳۰ آبان ماه) کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان ۱۱ و ۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج